Europejski Fundusz Leasingowy S.A - Centrum Sprzedaży Poleasingowej aktualnie w sprzedaży posiada JAGUAR E-PACE P300 AWD 2019r.
Marka, Model, Wersja wyposażenia: JAGUAR E-PACE P300 AWD Rodzaj pojazdu: SAMOCHÓD OSOBOWY
Rok produkcji: 2019 Liczba miejsc: 5
Rodzaj paliwa: Benzyna Typ nadwozia: SUV
Przebieg odczytany: 22029km VIN: SADFA2BX6K1Z72958
Kolor: BIAŁY Nr rejestracyjny: BI626EK
Kolor metallic: Nie Data pierwszej rejestracji w kraju: 2020-09-08
Silnik: 1997ccm (Moc 300KM) Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Skrzynia biegów: Automatyczna Data następnego badania technicznego: 2025-09-08
Liczba drzwi: 5 Przebieg szacowany: -
Informacje dodatkowe
Silnik:
Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Rozruch silnika w normie. Diagnostyka serwisowa wykazała aktywne alerty dotyczące przerwanego obwodu odpowietrznika regulatora ciśnienia spalin, brak modułu monitorowania akumulatora, zablokowany zawór sterujący przepływem płynu chłodzącego przez silnik, brak osłony bezpieczników, uszkodzony przewód odpowietrzania skrzyni korbowej, liczne zabrudzenia oraz ogniska korozji. Komora silnika - stwierdzono zanieczyszczenia nieznanego pochodzenia oraz ślady postoju w warunkach przyspieszających korozję, uszkodzone mocowanie pokrywy silnika. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych oraz wykonanie pełnej diagnostyki w warunkach serwisowych.
Podwozie:
Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Diagnostyka serwisowa wykazała zużyte elementy cierne układu hamulcowego osi przedniej oraz tylnej, liczne ślady korozji płyty podłogowej oraz elementów zawieszenia, ślady postoju w warunkach przyspieszających korozję, uszkodzona osłona termiczna podwozia, brak prawej osłony podwozia, uszkodzone nadkole lewy przód. Układ wydechowy – pokryty korozją, podwyższona głośność pracy. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.
Nadwozie:
Barwa nadwozia – biała. Zderzak przedni – uszkodzone mocowania w części górnej po stronie lewej, ubytki lakieru ok. 5mm, 10mm po stronie prawej, miejscowe zarysowania, drobne odpryski lakieru na poszyciu zewnętrznym. Osłona chłodnicy - pęknięta, brak listwy. Szyba czołowa – drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej. Pokrywa komory silnika – drobne zarysowania i odpryski powłoki lakierowej, uszkodzone linki odblokowujące pokrywę, brak dźwigni, zdemontowane zaczepy zamków pokrywy. Błotnik prawy – drobne zarysowania. Drzwi prawe przednie – drobne zarysowania. Drzwi prawe tylne – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku prawego – drobne zarysowania. Zderzak tylny – głębokie zarysowania na powierzchni ok. 60x100mm po stronie prawej, zagięcie ok. 50mm po stronie lewej, drobne zarysowania. Drzwi tyłu nadwozia – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku lewego – drobne zarysowania. Drzwi lewe tylne – punktowe zagięcie poszycia z odpryskiem lakieru, drobne zarysowania. Próg lewy - pęknięcie powłoki lakierowej na odcinku ok. 20mm w części przedniej. Drzwi lewe przednie – drobne zarysowania. Błotnik lewy – pęknięcie poszycia na odcinku ok. 30mm w części przedniej, drobne zarysowania. Dach – drobne zarysowania.
Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów nadwozia:
Błotnik prawy przód – do 331µm. Drzwi tylne lewe – powyżej 1500µm. Drzwi przednie lewe – powyżej 1500µm. Błotnik lewy przód – powyżej 1500µm. Pozostałe elementy do 158µm.
Podane przedziały grubości powłoki lakierowej dotyczą punktów pomiarowych. Nie mogą być traktowane jako gwarancja, że grubość powłoki lakierowej w innych punktach nie wykracza poza te przedziały. Pomiar powłoki lakierowej został wykonany urządzeniem będącym w posiadaniu rzeczoznawcy. Pomiar wykonany innym przyrządem może się różnić.
Sprzedaż w formie Aukcji Internetowej dla FIRM ( LICYTACJA )
Tel 603630140/693404944