Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 1
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 2
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 3
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 4
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 5
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 6
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 7
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 8
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 9
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 10
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 11
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 12
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 13
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 14
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 15
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 16

1 / 17

Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 1
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 2
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 3
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 4
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 5
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 6
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 7
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 8
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 9
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 10
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 11
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 12
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 13
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 14
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 15
Jeep Wrangler 2.8 CRD Unlim 70th Anniv - 16

Najważniejsze

Przebieg

141 630 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 777 cm3

Moc

200 KM

Opis

Witam serdecznie,


sprzedam Jeep Wrangler JKU z ekonomicznym 2.8CRD w najbogatszej wersji wyposażenia z reduktorem / Dana44 na tylnej osi / oryginalnym zabezpieczeniem antykorozyjnym ramy zrobionym w salonie ( brak rdzy ), podgrzewanymi siedzeniami, radiem z nawigacją i CD / subwooferem w bagażniku i licznymi głośnikami.


Całkowicie bezwypadkowy / cały w oryginalnym lakierze.


Z akcesoryjnych dodatków,które ubogaciły ten egzemplarz"

- został podniesiony o 10cm

- zamontowane ledy przód / ledy tył /

- rocznicowe stalowe zderzaki przód oraz tył /

- felgi 20" z oponami wielosezon ( jedną widać na zapasie ) - 5sztuk

- felgi z oponami zimowymi 18" ( widać je na aktualnych zdjęciach ) - 4szt

- oryginalny miękki dach w bardzo dobrym stanie

- hak


Samochód nigdy nie brał udziału w rajdach, nigdy nie był męczony w błocie. Slużył jako bulwarówka oraz na trasach. Jest w pełni sprawny technicznie - niestety poprzedni miły właściciel zapomniał wspomnieć o wielu kosztownych bolączkach i musiałem większość rzeczy sam zrobić w ostatnim roku ( na serwis wydane jakieś 13tys zł ).


Wizualnie auto w bardzo dobrym stanie, prezentuję się jak na ten rok naprawdę okazale - zwraca uwagę oraz cieszy. Naprawdę trudno jest się do czegoś mocniej przyczepić.


Już rozumiem sentencję,którą usłyszałem gdy szukałem Wranglera - nie ma zadbanej, dobrze wyposażonej sztuki poniżej 100tys zł więc kup pewniaka bo serwis okrutnie drogi i brak chęci mechaników do pracy z tymi autami.


Historia serwisowa mi znana i w pełni udokumentowana*gwarancje, faktury, protokoły - od 2022r

10.2022 - pełen serwis oleje/ filtry+ wymiana kompletnego rozrządu + wymiana paska napędu + turbo rura

11.2023 - pełen serwis oleje / filtry+ wycieraczki przód / tył

05.2023 - wymiana szyby czołowej (rysa od kamyka na autostradzie )

07.2024 - kompletna regeneracja TURBO ( jest w środku całkowicie nowe + nowe uszczelki + płyn chłodniczy ) + pelen serwis oleje / filtry ( na gwarancji 2 lata )

07.2024 - wymiana tarcz hamulcowych przód / tył + klocki (BREMBO) + czyszczenie i regeneracja zacisków przód / tyl

08.2024 - wymiana wszystkich drążków kierowniczych przód komplet + wymiana amortyzatora skrętu + zbieżność

08.2024 - wymiana taśmy kierownicy z czujnikiem skrętu ( piszczenie przy kręceniu kierownicą )

01.2025 - pełen serwis oleje / filtry + wymiana pokrywy zaworów / uszczelki pod pokrywą zaworów


Napędy oczywiście w pełni sprawne/ samochód nie dymi - nie bierze oleju / prowadzi się doskonale / zawieszenie już w pełni sprawne / hamulce działają jak nowe / brak usterek elektronicznych / dach szczelny / nie był nigdy zalany / automatyczna skrzynia biegów działa wzorowo / nie ma problemu z układem kierowniczym - maglownica slimakowa działa wzorowo,a nowy amortyzator skrętu robi robote - raz złapałem shimmy przy 100km/h i zrozumiałem,że coś jest jednak nie tak jak byc powinno...


Z rzeczy,które czekają nowego właściciela to warto wymienić oleje w mostach / napędach jeśli takie coś się robi to raczej juz najwyższy czas - ja tego nie zrobiłem. Jeśli ktoś jest wzrokowcem to wypadało by obszyć kierownice na nowo lub ją po prostu zmienić bo widać na niej już upływ czasu + jakieś rysy ( pewnie od zegarka ). Ja narazie założyłem pokrowiec,który fajnie pogrubił kierownice i odpusciłem temat + lusterko wsteczne już na rantach już brzydko wygląda - więc i je bym zmienił.

Oprócz tego - warto dorzucić pianki albo zmienić piankę siedziska kierowcy na nową bo ta,która jest pomału zaczyna się kończyć i naciągać obszycie skórzane - szkoda je zniszczyć.


Ja zrobiłem w rok tym autem 15tys. Poza niepotrzebną usterką Turbo - nic złego się nie działo ( ktoś w 2022 założył kiepskiej jakości turborurę,która zaczeła przepuszczać i zniszczyła przedwcześnie turbo ( powinno wytrzymać ponad 200tys,a nie 125tys...)


Zmiana auta powodowana tym,że zmieniam często,a nie dlatego,że uciekam z "trupem"...


Zdecydowałem się na to auto w dieslu mimo,że wszyscy "znawcy" polecaja 3.6 pentastar bo... pali u nas po górkach 10.2l diesla, na krajówkach schodzi do 9l (3.6l pentastar u nas po górkach zaczyna spalanie od 15l... ) + są to silniki,które potrafią wytrzymać bez problemu po 600-700tys. Nie ma tez problemu ze sprzedażą auta bo z tymi silnikami jest ich bardzo mało w kraju. Uwaga - auto ma klasyczny kluczyk z immobilizererem także patrząc ile sztuk miesięcznie jest kradzionych TJ - to WIELKA zaleta....


Zachęcam do odwiedzin i obejrzenia samochodu.

Możliwość obejrzenia pod Wrocławiem. Cena dla zdecydowanego klienta do lekkiej negocjacji.

 

14 marca 2025 8:22

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jeep

Model pojazdu

Wrangler

Wersja

2.8 CRD Unlim 70th Anniv

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

III (2006-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

119900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mariusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Krzyki

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store