Witam serdecznie,
sprzedam Jeep Wrangler JKU z ekonomicznym 2.8CRD w najbogatszej wersji wyposażenia z reduktorem / Dana44 na tylnej osi / oryginalnym zabezpieczeniem antykorozyjnym ramy zrobionym w salonie ( brak rdzy ), podgrzewanymi siedzeniami, radiem z nawigacją i CD / subwooferem w bagażniku i licznymi głośnikami.
Całkowicie bezwypadkowy / cały w oryginalnym lakierze.
Z akcesoryjnych dodatków,które ubogaciły ten egzemplarz"
- został podniesiony o 10cm
- zamontowane ledy przód / ledy tył /
- rocznicowe stalowe zderzaki przód oraz tył /
- felgi 20" z oponami wielosezon ( jedną widać na zapasie ) - 5sztuk
- felgi z oponami zimowymi 18" ( widać je na aktualnych zdjęciach ) - 4szt
- oryginalny miękki dach w bardzo dobrym stanie
- hak
Samochód nigdy nie brał udziału w rajdach, nigdy nie był męczony w błocie. Slużył jako bulwarówka oraz na trasach. Jest w pełni sprawny technicznie - niestety poprzedni miły właściciel zapomniał wspomnieć o wielu kosztownych bolączkach i musiałem większość rzeczy sam zrobić w ostatnim roku ( na serwis wydane jakieś 13tys zł ).
Wizualnie auto w bardzo dobrym stanie, prezentuję się jak na ten rok naprawdę okazale - zwraca uwagę oraz cieszy. Naprawdę trudno jest się do czegoś mocniej przyczepić.
Już rozumiem sentencję,którą usłyszałem gdy szukałem Wranglera - nie ma zadbanej, dobrze wyposażonej sztuki poniżej 100tys zł więc kup pewniaka bo serwis okrutnie drogi i brak chęci mechaników do pracy z tymi autami.
Historia serwisowa mi znana i w pełni udokumentowana*gwarancje, faktury, protokoły - od 2022r
10.2022 - pełen serwis oleje/ filtry+ wymiana kompletnego rozrządu + wymiana paska napędu + turbo rura
11.2023 - pełen serwis oleje / filtry+ wycieraczki przód / tył
05.2023 - wymiana szyby czołowej (rysa od kamyka na autostradzie )
07.2024 - kompletna regeneracja TURBO ( jest w środku całkowicie nowe + nowe uszczelki + płyn chłodniczy ) + pelen serwis oleje / filtry ( na gwarancji 2 lata )
07.2024 - wymiana tarcz hamulcowych przód / tył + klocki (BREMBO) + czyszczenie i regeneracja zacisków przód / tyl
08.2024 - wymiana wszystkich drążków kierowniczych przód komplet + wymiana amortyzatora skrętu + zbieżność
08.2024 - wymiana taśmy kierownicy z czujnikiem skrętu ( piszczenie przy kręceniu kierownicą )
01.2025 - pełen serwis oleje / filtry + wymiana pokrywy zaworów / uszczelki pod pokrywą zaworów
Napędy oczywiście w pełni sprawne/ samochód nie dymi - nie bierze oleju / prowadzi się doskonale / zawieszenie już w pełni sprawne / hamulce działają jak nowe / brak usterek elektronicznych / dach szczelny / nie był nigdy zalany / automatyczna skrzynia biegów działa wzorowo / nie ma problemu z układem kierowniczym - maglownica slimakowa działa wzorowo,a nowy amortyzator skrętu robi robote - raz złapałem shimmy przy 100km/h i zrozumiałem,że coś jest jednak nie tak jak byc powinno...
Z rzeczy,które czekają nowego właściciela to warto wymienić oleje w mostach / napędach jeśli takie coś się robi to raczej juz najwyższy czas - ja tego nie zrobiłem. Jeśli ktoś jest wzrokowcem to wypadało by obszyć kierownice na nowo lub ją po prostu zmienić bo widać na niej już upływ czasu + jakieś rysy ( pewnie od zegarka ). Ja narazie założyłem pokrowiec,który fajnie pogrubił kierownice i odpusciłem temat + lusterko wsteczne już na rantach już brzydko wygląda - więc i je bym zmienił.
Oprócz tego - warto dorzucić pianki albo zmienić piankę siedziska kierowcy na nową bo ta,która jest pomału zaczyna się kończyć i naciągać obszycie skórzane - szkoda je zniszczyć.
Ja zrobiłem w rok tym autem 15tys. Poza niepotrzebną usterką Turbo - nic złego się nie działo ( ktoś w 2022 założył kiepskiej jakości turborurę,która zaczeła przepuszczać i zniszczyła przedwcześnie turbo ( powinno wytrzymać ponad 200tys,a nie 125tys...)
Zmiana auta powodowana tym,że zmieniam często,a nie dlatego,że uciekam z "trupem"...
Zdecydowałem się na to auto w dieslu mimo,że wszyscy "znawcy" polecaja 3.6 pentastar bo... pali u nas po górkach 10.2l diesla, na krajówkach schodzi do 9l (3.6l pentastar u nas po górkach zaczyna spalanie od 15l... ) + są to silniki,które potrafią wytrzymać bez problemu po 600-700tys. Nie ma tez problemu ze sprzedażą auta bo z tymi silnikami jest ich bardzo mało w kraju. Uwaga - auto ma klasyczny kluczyk z immobilizererem także patrząc ile sztuk miesięcznie jest kradzionych TJ - to WIELKA zaleta....
Zachęcam do odwiedzin i obejrzenia samochodu.
Możliwość obejrzenia pod Wrocławiem. Cena dla zdecydowanego klienta do lekkiej negocjacji.