Jeep Wrangler 2.8 CRD 112000 km Europa nie USA Polar Edition.
Witam;
Na sprzedaż Jeep Wrangler w limitowanej wersji Polar Edition, jestem jego drugim właścicielem.
Samochód sprowadziłem z Włoch dla Córki, był lekko uszkodzony z przebiegiem 67 tyś. mam pełną dokumentację, w naszych rękach od pięciu lat, sprzedajemy, bo Jeep został zmieniony na większe auto.
Samochód w bardzo dobrym stanie, nie wymaga moim zdaniem żadnego wkładu a przy dbaniu o niego jak dotychczas, będzie bez problemowo służył przez kolejne lata.
Jeep bardzo wdzięczny w użytkowaniu, nadający się tak do miasta, jak i na dłuższe trasy i w teren gdzie jest bardzo sprawny i zwinny. Mówiąc o jezdzie w terenie mam na myśli normalne rozsądne użytkowanie przy okazji włuczenia się tam gdzie mamy ochotę , wyjazdu na narty, nad wodę z łódką wszędzie tam, gdzie można czasami wykorzystać jego możliwości , a nie bezmyślne upalanie i topienie gdzie popadnie, tak nigdy nie był traktowany.
Prowadzi się lepiej od standardowego Wranglera , fabrycznie wyposażony jest w lepszy układ hamulcowy " Big Breake Kit" obejmujący pompę , zaciski i tarcze co powoduje, że hamuje znakomicie.
Zawieszenie zostało poprawione bez ingerencji w wysokość , która jest standardowa , zmienione zostały sprężyny na akcesoryjne Jeep Mopar oraz amortyzatory , najpierw KYB potem na znacznie lepszy zestaw Bilsteina B8 5100 wraz z amortyzatorem układu kierowniczego co spowodowało, że nawet przy prędkościach autostradowych auto prowadzi się podobnie do samochodu osobowego a nie pływa po drodze jak wiele Wranglerów,sprawnie wybiera nierówności coraz przyjemniej wraz ze wzrostem prędkości. Do serii nie ma porównania , może jedynie do rzadkich wersji z fabrycznie zamontowanym zawieszeniem Foxa . Amortyzatory mają około
10 tyś. km przebiegu .
Dach był zdjęty jeden raz , następnie założony i uszczelniony w miejscach, gdzie standardowo hałasuje-przy większych prędkościach ,jest znacznie lepiej .
Układ napędowy wersji Polar wyposażony jest w tylny most z Automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego Track-Lock - Dana , działającą bardzo płynnie i dającą świetną trakcję na śliskiej nawierzchni bez konieczności zatrzymywania się i ręcznego włączania i wyłączenia blokady, kiedy przyczepność się zmienia . Tak jak nazwa Polar wskazuje , Śnieg to jego ulubione warunki
Po zakupie cały samochód wraz z ramą został zabezpieczony antykorozyjnie woskami
MIKE SANDER ( mike-sander.de ) , przy regularnej kontroli i okresowym powtarzaniu konserwacji Jeep może nigdy nie rdzewieć , robiliśmy to na miejscu , można to okresowo robić u Polskiego przedstawiciela ( mikesanders.pl) lub kupić potrzebne materiały i zrobić samemu.
Samochód został zabezpieczony przed kradzieżą w firmie Bear Lock .
Interwały serwisowe skrócone o połowę , czyli olej w silniku był wymieniany tradycyjnie co 10 tyś. , skrzynia rozdzielcza , mosty co 20 tyś , skrzynia biegów co 50 tyś . Oleje przekładniowe Motul 300V , silnikowy Millers Oils .
Ostatni serwis na 120 tyś przy przebiegu 110 tyś . Obejmował:
• Wymienione wszystkie oleje i płyny ,paski , Rozrząd kompletny , Klocki i tarcze Tył .
• Na dzień dzisiejszy nie ma nic do zrobienia.
Dwa Komplety Opon 255/70R18
• Letnie: Brigestone Dueler H/T
• Zimowe: Michelin Pilot Alpin 5 SUV
Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie .
Pozdrawiam