Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 1
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 2
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 3
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 4
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 5
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 6
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 7
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 8
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 9
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 10
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 11
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 12
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 13
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 14
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 15
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 16
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 17
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 18
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 19
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 20
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 21
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 22
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 23
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 24
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 25
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 26
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 27

1 / 28

Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 1
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 2
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 3
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 4
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 5
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 6
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 7
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 8
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 9
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 10
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 11
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 12
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 13
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 14
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 15
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 16
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 17
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 18
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 19
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 20
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 21
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 22
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 23
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 24
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 25
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 26
Jeep Wrangler Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara - 27

Najważniejsze

Przebieg

112 900 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 776 cm3

Moc

200 KM

Opis

Jeep Wrangler 2.8 CRD 112000 km Europa nie USA Polar Edition.


Witam;

Na sprzedaż Jeep Wrangler w limitowanej wersji Polar Edition, jestem jego drugim właścicielem.


Samochód sprowadziłem z Włoch dla Córki, był lekko uszkodzony z przebiegiem 67 tyś. mam pełną dokumentację, w naszych rękach od pięciu lat, sprzedajemy, bo Jeep został zmieniony na większe auto.


Samochód w bardzo dobrym stanie, nie wymaga moim zdaniem żadnego wkładu a przy dbaniu o niego jak dotychczas, będzie bez problemowo służył przez kolejne lata.


Jeep bardzo wdzięczny w użytkowaniu, nadający się tak do miasta, jak i na dłuższe trasy i w teren gdzie jest bardzo sprawny i zwinny. Mówiąc o jezdzie w terenie mam na myśli normalne rozsądne użytkowanie przy okazji włuczenia się tam gdzie mamy ochotę , wyjazdu na narty, nad wodę z łódką wszędzie tam, gdzie można czasami wykorzystać jego możliwości , a nie bezmyślne upalanie i topienie gdzie popadnie, tak nigdy nie był traktowany.

Prowadzi się lepiej od standardowego Wranglera , fabrycznie wyposażony jest w lepszy układ hamulcowy " Big Breake Kit" obejmujący pompę , zaciski i tarcze co powoduje, że hamuje znakomicie.


Zawieszenie zostało poprawione bez ingerencji w wysokość , która jest standardowa , zmienione zostały sprężyny na akcesoryjne Jeep Mopar oraz amortyzatory , najpierw KYB potem na znacznie lepszy zestaw Bilsteina B8 5100 wraz z amortyzatorem układu kierowniczego co spowodowało, że nawet przy prędkościach autostradowych auto prowadzi się podobnie do samochodu osobowego a nie pływa po drodze jak wiele Wranglerów,sprawnie wybiera nierówności coraz przyjemniej wraz ze wzrostem prędkości. Do serii nie ma porównania , może jedynie do rzadkich wersji z fabrycznie zamontowanym zawieszeniem Foxa . Amortyzatory mają około

10 tyś. km przebiegu .


Dach był zdjęty jeden raz , następnie założony i uszczelniony w miejscach, gdzie standardowo hałasuje-przy większych prędkościach ,jest znacznie lepiej .

Układ napędowy wersji Polar wyposażony jest w tylny most z Automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego Track-Lock - Dana , działającą bardzo płynnie i dającą świetną trakcję na śliskiej nawierzchni bez konieczności zatrzymywania się i ręcznego włączania i wyłączenia blokady, kiedy przyczepność się zmienia . Tak jak nazwa Polar wskazuje , Śnieg to jego ulubione warunki


Po zakupie cały samochód wraz z ramą został zabezpieczony antykorozyjnie woskami

MIKE SANDER ( mike-sander.de ) , przy regularnej kontroli i okresowym powtarzaniu konserwacji Jeep może nigdy nie rdzewieć , robiliśmy to na miejscu , można to okresowo robić u Polskiego przedstawiciela ( mikesanders.pl) lub kupić potrzebne materiały i zrobić samemu.


Samochód został zabezpieczony przed kradzieżą w firmie Bear Lock .

Interwały serwisowe skrócone o połowę , czyli olej w silniku był wymieniany tradycyjnie co 10 tyś. , skrzynia rozdzielcza , mosty co 20 tyś , skrzynia biegów co 50 tyś . Oleje przekładniowe Motul 300V , silnikowy Millers Oils .


Ostatni serwis na 120 tyś przy przebiegu 110 tyś . Obejmował:

• Wymienione wszystkie oleje i płyny ,paski , Rozrząd kompletny , Klocki i tarcze Tył .

• Na dzień dzisiejszy nie ma nic do zrobienia.


Dwa Komplety Opon 255/70R18

• Letnie: Brigestone Dueler H/T

• Zimowe: Michelin Pilot Alpin 5 SUV


Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie .

Pozdrawiam

 

25 kwietnia 2025 14:35

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jeep

Model pojazdu

Wrangler

Wersja

Hard-Top 2.8 CRD Automatik Sahara

Kolor

Biały

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2014

Generacja

III (2006-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

92200

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Henryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store