Auto kupiłem w maju 2023 z komisu, sprowadzone, zarejestrowane już w Polsce, bez historii, z przebiegiem 192 tysiące km. Po zakupie wymieniłem pasek klinowy, sworznie wahaczy, tuleje wahacza prawego i szczęki hamulcowe. Do tego regeneracja alternatora i wymiana świec żarowych.
W 2024 wymieniłem amortyzatory przednie, poduszki amortyzatorów, odbojniki z osłonami, łączniki stabilizatora przód, poduszki stabilizatora przód i tył + kompletny serwis klimatyzacji.
W tym roku auto jest po świeżej wymianie oleju, filtra powietrza, filtra oleju, i filtra paliwa. Usłyszałem, że już powoli należy wymienić klocki z przodu i zrobić hamulce z tyłu, amortyzatory też by się już przydały, ale autem cały czas jeżdżę i o ile nie jeżdżę po wertepach, w samochodzie jest cicho. W samochodzie wymieniłem stare uszkodzone radio na radio z tego rocznika ale z Bluetooth oraz dodałem brakującą roletę bagażnika. Samochodu już nie potrzebuję i zdecydowałem się na sprzedaż, póki co bez robienia hamulców ale za jakiś czas pewnie w końcu wszystko ogarnę i doliczę koszty do ceny.
Przez większość czasu użytkowania samochód był parkowany w ścisłym centrum, dlatego niestety, nie uchronił się od kilku śladów na karoserii (widoczne na zdjęciach). Natomiast, po złożeniu tylnej kanapy mamy prawie 2 m długości bagażnika i spokojnie możemy włożyć kartony o wysokości nawet 75 cm. Spalanie w mieście wynosi do 6 l/100 km, a w trasie bez ciężkiej nogi spokojnie można jechać na spalaniu 4,5 l/100 km, robiąc na 1 tankowaniu nawet 1000-1100 km. Rozrząd na łańcuchu, bez dwumasy, bez DPF-a. Polecam.