Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 1
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 2
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 3
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 4
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 5
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 6
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 7
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 8
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 9
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 10
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 11
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 12
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 13
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 14
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 15
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 16
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 17
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 18
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 19
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 20
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 21
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 22
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 23
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 24
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 25
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 26

1 / 27

Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 1
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 2
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 3
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 4
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 5
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 6
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 7
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 8
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 9
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 10
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 11
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 12
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 13
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 14
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 15
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 16
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 17
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 18
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 19
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 20
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 21
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 22
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 23
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 24
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 25
Land Rover Range Rover 4.4TD V8 HSE - 26

Najważniejsze

Przebieg

144 200 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

4 367 cm3

Moc

313 KM

Opis

Na sprzedaż oferuję mojego Range Rovera z 2010 roku (model 2011), wyposażonego w ceniony i bezawaryjny silnik 4.4 TDV8 od Forda oraz równie lubianą skrzynię biegów ZF 8HP70.


Samochód jest w moim posiadaniu od ponad roku i przez ten czas nie sprawiał żadnych problemów. Został zakupiony w celach wyłącznie hobbystycznych, po długich poszukiwaniach i wielu obejrzanych egzemplarzach, gdyż zależało mi na tym konkretnym modelu (który był produkowany tylko przez 2 lata w trakcie 10-letniej produkcji L322). Zależało mi również na egzemplarzu bezwypadkowym, w bardzo dobrym stanie zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Udało mi się znaleźć pojazd z przebiegiem tylko 139 900 km, a ja sam przejechałem nim jedynie 4 300 km.


Cała karoseria ma oryginalny lakier, a skórzana tapicerka i obicia wyglądają fenomenalnie, jak na samochód z tego rocznika. Sądząc po zawartości książki serwisowej (wypełnionej w ASO do oporu na wszystkich stronach), samochód miał maksymalnie dwóch właścicieli w Niemczech. Pośrednik z Polski, od którego go kupiłem, zapewniał, że pojazd pochodził od pierwszego właściciela, choć nie ma na to bezpośrednich dowodów. Przed zakupem przeprowadziłem przegląd "przed-zakupowy" w DIFFLAND w Warszawie, zakończony sporządzeniem szczegółowego raportu i rekomendacją pozytywną.


Po zakupie dokonałem kilku drobnych poprawek (min. wymiana końcówek kierowniczych, serwis klimatyzacji i wymiana filtra kabiny, wymiana oleju w skrzyni biegów, wymiana oleju w mostach i skrzyni rozdzielczej, przegląd hamulców (czyszczenie, smarowanie), wymiana płynu hamulcowego, wymiana płynu chłodniczego, geometria, adaptacja wysokości zawieszenia). Od tamtej pory samochód zabrałem na kilka dłuższych przejażdżek, ale głównie to trzymam go w ogrzewanym garażu, regularnie przecieram szmatką i cieszę oko. Teraz jednak nadszedł czas na sprzedaż - marzenie spełnione, trzeba gonić króliczka dalej.


Chętnie odpowiem na wszystkie pytania telefoniczne oraz udostępnię posiadane dokumenty.


Cena: 72 000 PLN do negocjacji

(VIN): SALLMAMJ4BA335278

Silnik: 4.4 TDV8 Diesel

Pojemność: 4367 cm3 / 230 KW / 313 KM

Skrzynia biegów: ośmiobiegowa automatyczna ZF 8HP70

Rok produkcji: 2010 (model 2011)

Kraj pochodzenia: Niemcy, od ponad roku w Polsce

Uwagi: bezwypadkowy, oryginalny lakier na całym samochodzie, serwisowany w ASO

Dokument sprzedaży: Umowa kupna-sprzedaży

 

2 kwietnia 2025 15:22

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Land Rover

Model pojazdu

Range Rover

Wersja

4.4TD V8 HSE

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

III (2001-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

72000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store