Na sprzedaż oferuję mojego Range Rovera z 2010 roku (model 2011), wyposażonego w ceniony i bezawaryjny silnik 4.4 TDV8 od Forda oraz równie lubianą skrzynię biegów ZF 8HP70.
Samochód jest w moim posiadaniu od ponad roku i przez ten czas nie sprawiał żadnych problemów. Został zakupiony w celach wyłącznie hobbystycznych, po długich poszukiwaniach i wielu obejrzanych egzemplarzach, gdyż zależało mi na tym konkretnym modelu (który był produkowany tylko przez 2 lata w trakcie 10-letniej produkcji L322). Zależało mi również na egzemplarzu bezwypadkowym, w bardzo dobrym stanie zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Udało mi się znaleźć pojazd z przebiegiem tylko 139 900 km, a ja sam przejechałem nim jedynie 4 300 km.
Cała karoseria ma oryginalny lakier, a skórzana tapicerka i obicia wyglądają fenomenalnie, jak na samochód z tego rocznika. Sądząc po zawartości książki serwisowej (wypełnionej w ASO do oporu na wszystkich stronach), samochód miał maksymalnie dwóch właścicieli w Niemczech. Pośrednik z Polski, od którego go kupiłem, zapewniał, że pojazd pochodził od pierwszego właściciela, choć nie ma na to bezpośrednich dowodów. Przed zakupem przeprowadziłem przegląd "przed-zakupowy" w DIFFLAND w Warszawie, zakończony sporządzeniem szczegółowego raportu i rekomendacją pozytywną.
Po zakupie dokonałem kilku drobnych poprawek (min. wymiana końcówek kierowniczych, serwis klimatyzacji i wymiana filtra kabiny, wymiana oleju w skrzyni biegów, wymiana oleju w mostach i skrzyni rozdzielczej, przegląd hamulców (czyszczenie, smarowanie), wymiana płynu hamulcowego, wymiana płynu chłodniczego, geometria, adaptacja wysokości zawieszenia). Od tamtej pory samochód zabrałem na kilka dłuższych przejażdżek, ale głównie to trzymam go w ogrzewanym garażu, regularnie przecieram szmatką i cieszę oko. Teraz jednak nadszedł czas na sprzedaż - marzenie spełnione, trzeba gonić króliczka dalej.
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania telefoniczne oraz udostępnię posiadane dokumenty.
Cena: 72 000 PLN do negocjacji
(VIN): SALLMAMJ4BA335278
Silnik: 4.4 TDV8 Diesel
Pojemność: 4367 cm3 / 230 KW / 313 KM
Skrzynia biegów: ośmiobiegowa automatyczna ZF 8HP70
Rok produkcji: 2010 (model 2011)
Kraj pochodzenia: Niemcy, od ponad roku w Polsce
Uwagi: bezwypadkowy, oryginalny lakier na całym samochodzie, serwisowany w ASO
Dokument sprzedaży: Umowa kupna-sprzedaży