Nadszedł ten czas rozstania z kilkoma pojazdami jakie posiadam jeden z nich to Navik z ostatniego widania w limitowanej wersji. Po krótce, ogrom pracy przy tym samochodzie został włożony przez, rzetelne osoby. Auto głównie użytkowałem na trasach powyżej 1000km. Serwisowane na bieżąco z racji odległości jakie pokonywał więc raczej na przygody typu lawet nie bardzo mogłem sobie pozwolić. Nie jest to idealny kolekcjonerski egzemplarz. Poniżej proszę opis co zostało zrobione w trakcie mojego posiadania, oraz wcześniejsza historia:
Części wymienione
-Blacharz + lakiernik (wymiana progów)
-Piaskowanie oraz malowanie proszkowe stopni
-Zestaw rozrządu + nowa wydajniejsza pompa oleju
-Świece zapłonowe
-Cewki zapłonowe
-Rolka paska-
-Łożyska kół przód/tył
-Sworzeń wahacza
-Uszczelka pokryw zaworów (obie)
-Fazatory
-Konserwacja podwozia
-Zawór przelewowy
-Alternator
-Rozrusznik
-Uszczelki kolektora wraz ze śrubami
-Miska z filtrem oleju w skrzyni
-Chłodnica oleju
-Olej przekładniowy
-Olej do wspomagania
-Hamulce przód/tył wraz z okładzinami od ręcznego
-Czujnik wałka
-Pompa wspomagania
- Zawiasy szyby w tylnej klapie
- Z elektryki napewno wymienione żarówki w przednich lampach oraz naprawione wszelakie nie świecące się z tyłu
-Jest również przerobione zawieszenie pneumatyczne, w skrócie samemu można regulować jego wysokość oddzielnie przód i tył oraz w razie jakiejkolwiek awarii kompresora, wystarczy zwykły kompresorek do kół aby nabić powietrze ponownie i jechać dalej.
Poprzedni właściciel wymienił skrzynie chodzi jak nowa oraz tylny most, Do wymiany jest akumulator na to obniżę cene, instalacja LPG została założona przeze mnie niewiele na niej kilometrów przejechał pomimo iż jest roczna. Posiadam 2 komplety kluczyków. Auto nie zostawia po sobie śladów płynów. Jeżeli jest ktoś zainteresowany kupnem, dogadamy się bez problemu. Więcej informacji udzielę na priv lub pod numerem