Witam!
Mam do sprzedania fajną, zwinną Mazdę z fenomenalnym, bezawaryjnym, dynamicznym silnikiem benzynowym 1598 cm3 o mocy 105 KM. Madzią jeździ się naprawdę bardzo komfortowo i wygodnie. Zawieszenie i układ hamulcowy są w nienagannym stanie. „Trójeczka” podczas jazdy próbnej z Państwa udziałem obroni się sama! Do tego żwawy silnik może wielu zaskoczyć swoją dynamiką!
Od nowości posiada oryginalny przebieg- obecnie 215 tys. km- dane potwierdzone w bazie CEPiK (dane zagraniczne z Niemiec do 2015 roku do przebiegu 67 tys. km; sprowadzony do Polski w 2017 r. z przebiegiem 122 tys. km).
Samochód regularnie serwisowany- wszystkie naprawy robione były na bieżąco. ROZRZĄD NA ŁAŃCUCHU!!!
Rzeczy, które zostały wymienione w trakcie ostatniego serwisu przy przebiegu 214 tys. km: olej Castrol, filtry oleju, powietrza oraz kabinowy, 4 świece zapłonowe Denso, czujnik spalania stukowego. Niespełna rok temu przeprowadzono pełny serwis klimatyzacji.
Badanie techniczne oraz polisa AC/OC ważne do grudnia 2025 r.
Mazda na tę chwilę nie wymaga ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO!
Do Mazdy posiadam DWA KOMPLETY KÓŁ lato/ zima- obydwa na aluminiowych 17-calowych felgach (pierwsze sześć zdjęć oraz 32-gie- koła letnie, na pozostałych zimowe; letnie felgi są IDEALNE, opony z 2023 r.; zimowe- dwie felgi ładne, dwie trochę gorsze; opony zimowe w dobrym stanie).
Dodatkowo Mazda wyposażona jest w HAK holowniczy (jest w bagażniku; ja z niego nigdy nie korzystałem).
Wnętrze samochodu jest w bardzo ładnym stanie jak na 13-letnie auto. Samochód pochodzi z rynku niemieckiego, dzięki czemu posiada prawie najbogatsze wyposażenie oferowane w tym modelu:
Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja ;
Podgrzewane fotele przednie;
CZUJNIK MARTWEGO POLA W LUSTERKACH;
Tempomat:
Połączenie telefonu przez Bluetooth;
Fotochromatyczne lusterko wsteczne;
PODGRZEWANA SZYBA PRZEDNIA z czujnikiem deszczu i zmierzchu;
Elektryczne szyby- przód i tył;
Elektrycznie ustawiane, podgrzewane i składane lusterka;
Komputer pokładowy wskazujący średnie i chwilowe spalanie, średnią prędkość, zasięg na paliwie, temperaturę, listę stacji radiowych…;
Czujniki parkowania- tył;
Halogeny przeciwmgielne;
Reflektory soczewkowe;
Oryginalne nagłośnienie i radio z CD sterowane również z kierownicy (plus wejście AUX);
Poduszki bezpieczeństwa;
ISOFIX- mocowania fotelików;
Klimatyzowany schowek w desce rozdzielczej (naprawdę pojemny- 1,5 litra coli i 0,7 innego napoju wchodzi bez problemu);
Fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz lędźwiową;
Podłokietniki- przód (ze schowkiem) i tył;
Uchwyty na napoje – przód i tył;
Schowek na okulary;
Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych;
Kierownica regulowana góra/ dół oraz przód/ tył;
Wspomaganie kierownicy;
Wbudowane dwa wejścia USB do ładowania telefonu;
Centralny zamek z pilotem- 2 kluczyki;
ABS; DSC- system stabilizacji toru jazdy; kontrola trakcji;
-wszystko oczywiście działa!
Kierownica i drążek zmiany biegów (obszyte skórą) jak i materiałowa tapicerka foteli są w nienagannym stanie- nie zniszczone, nie powycierane- naprawdę w super stanie!
Jeżeli chodzi o korozję, a raczej jej brak, Mazda, jak na Japończyka, prezentuje się naprawdę wzorowo- wręcz zachęcam do obejrzenia auta na podnośniku.
Z Madzią rozstajemy się z sentymentem, ale żona od jakiegoś czasu marzy o CX-5, więc… (będzie to już piąta Mazda w naszym CV)…
Zainteresowanych zapraszam do oglądania w Piotrkowie Trybunalskim.