Witam, do sprzedania Mazda 6 GJ z 2014 roku (przedlift) w wersji kombi, z silnikiem 2.2 (fabrycznie 150 hp) i przebiegiem ok. 223 tys. km. Samochodem przejechałem przez blisko 2 lata 30 tys. km, nigdy mnie nie zawiódł. Kupiłem go ściągniętego z Norwegii, cała historia jest do wglądu (mam raport AutoDNA), jest bezwypadkowy i bezkolizyjny. Serwisowany w tym samym warsztacie, co 10 tys. Mazda po kupnie wylądowała u lakiernika, który usunął wszystkie wykwity rdzy jakie były i zabezpieczył podwozie. Na samochodzie nie ma ani jednej plamki rudego koloru, lakier jest błyszczący, bez rys, wgnieceń czy zmatowień. Koszt blisko 5 tys. zł więc problem z rudą w samochodzie nie istnieje, a zapewniam, że rdzewieją wszystkie przedlifty w miejscach o których nie mamy pojęcia (np. pod reflektorami, wewnątrz klapy itp). Samochód to wersja Skymotion z dodana kremową tapicerką i oryginalnymi felgami Mazdy 19 cali z wersji Skypasion, więc najwyższej. Lista opcji jest pełna, poduszki, skóra, podgrzewane fotele elektrycznie sterowane, elektryczne 4 szyby, ABS, ASR, kontrola pasa ruchu, start and stop, kontrola martwego pola lusterek (elektrycznych i ogrzewanych), system awaryjnego hamowania przed przeszkodą, tempomat i dziesiątki innych. Samochód serwisowany regularnie co 10 tys. Zawsze zalany oryginalnym olejem Mazdy Supra DPF 0W30. W lutym 2024 kupione wielosezonowe opony klasy premium Michelin Cross Climate 2. W lipcu 2024 pełny serwis klimatyzacji i nowy akumulator (na gwarancji), w sierpniu wgrana najnowsza mapa Tom Tom dla Europy, przy 200. tys. wymieniony olej w skrzyni biegów (Motul Gear Power 75W80), ostatni przegląd zrobiony przy 223 tys. to wymiana oleju, filtrów (w tym paliwa), podkładek pod wtryskiwacze, smoka pompy olejowej i pompy wysokiego ciśnienia. Mazda jest więc gotowa na następne tysiące kilometrów. Wszystkie podzespoły są sprawne, silnik pracuje cicho i równo, nic nie stuka, nie puka, nie skrzypi, nie dymi. Samochód z zewnątrz i wewnątrz wygląda jakby wyjechał z salonu. Zapraszam zmęczonych szukaniem 6stki w dobrym stanie, wiem, że to wyzwanie. Na koniec ciekawostka, w zeszłym roku odwiedziłem z Mazdą renomowanego warszawskiego tunera - "Kreator Mocy". Po magii wgranej do sterownika, Mazda wyjechała z "hangaru" legitymując się mocą 172,7 hp i momencie obrotowym o wartości 378,9 Nm. Fabrycznie było dobrze jeśli chodzi o przyspieszenie i elastyczność, a teraz jest... samochód potrafi zerwać przyczepność na 3 biegu, a wyprzedzanie to naprawdę przyjemność. Do tego spalanie oscyluje w okolicach 6,5-7 litrów. Podsumowując, do sprzedania duży, komfortowy, doskonale wyposażony i bardzo dynamiczny, a przy tym oszczędny samochód, który pojeździ jeszcze wiele lat. Mazdę można obejrzeć w Warszawie lub Grodzisku Mazowieckim. Tel. . Cena jest do rozsądnej negocjacji. Szanujmy swój czas dlatego ofertom "daję 35 i zabieram" z góry dziękuję.