Mazda MX-5 1.6 16V - 1
Mazda MX-5 1.6 16V - 2
Mazda MX-5 1.6 16V - 3
Mazda MX-5 1.6 16V - 4
Mazda MX-5 1.6 16V - 5
Mazda MX-5 1.6 16V - 6
Mazda MX-5 1.6 16V - 7
Mazda MX-5 1.6 16V - 8
Mazda MX-5 1.6 16V - 9
Mazda MX-5 1.6 16V - 10
Mazda MX-5 1.6 16V - 11
Mazda MX-5 1.6 16V - 12
Mazda MX-5 1.6 16V - 13
Mazda MX-5 1.6 16V - 14
Mazda MX-5 1.6 16V - 15
Mazda MX-5 1.6 16V - 16
Mazda MX-5 1.6 16V - 17
Mazda MX-5 1.6 16V - 18
Mazda MX-5 1.6 16V - 19
Mazda MX-5 1.6 16V - 20
Mazda MX-5 1.6 16V - 21
Mazda MX-5 1.6 16V - 22
Mazda MX-5 1.6 16V - 23
Mazda MX-5 1.6 16V - 24
Mazda MX-5 1.6 16V - 25
Mazda MX-5 1.6 16V - 26
Mazda MX-5 1.6 16V - 27
Mazda MX-5 1.6 16V - 28
Mazda MX-5 1.6 16V - 29
Mazda MX-5 1.6 16V - 30
Mazda MX-5 1.6 16V - 31
Mazda MX-5 1.6 16V - 32
Mazda MX-5 1.6 16V - 33
Mazda MX-5 1.6 16V - 34
Mazda MX-5 1.6 16V - 35
Mazda MX-5 1.6 16V - 36
Mazda MX-5 1.6 16V - 37
Mazda MX-5 1.6 16V - 38
Mazda MX-5 1.6 16V - 39
Mazda MX-5 1.6 16V - 40

1 / 41

Mazda MX-5 1.6 16V - 1
Mazda MX-5 1.6 16V - 2
Mazda MX-5 1.6 16V - 3
Mazda MX-5 1.6 16V - 4
Mazda MX-5 1.6 16V - 5
Mazda MX-5 1.6 16V - 6
Mazda MX-5 1.6 16V - 7
Mazda MX-5 1.6 16V - 8
Mazda MX-5 1.6 16V - 9
Mazda MX-5 1.6 16V - 10
Mazda MX-5 1.6 16V - 11
Mazda MX-5 1.6 16V - 12
Mazda MX-5 1.6 16V - 13
Mazda MX-5 1.6 16V - 14
Mazda MX-5 1.6 16V - 15
Mazda MX-5 1.6 16V - 16
Mazda MX-5 1.6 16V - 17
Mazda MX-5 1.6 16V - 18
Mazda MX-5 1.6 16V - 19
Mazda MX-5 1.6 16V - 20
Mazda MX-5 1.6 16V - 21
Mazda MX-5 1.6 16V - 22
Mazda MX-5 1.6 16V - 23
Mazda MX-5 1.6 16V - 24
Mazda MX-5 1.6 16V - 25
Mazda MX-5 1.6 16V - 26
Mazda MX-5 1.6 16V - 27
Mazda MX-5 1.6 16V - 28
Mazda MX-5 1.6 16V - 29
Mazda MX-5 1.6 16V - 30
Mazda MX-5 1.6 16V - 31
Mazda MX-5 1.6 16V - 32
Mazda MX-5 1.6 16V - 33
Mazda MX-5 1.6 16V - 34
Mazda MX-5 1.6 16V - 35
Mazda MX-5 1.6 16V - 36
Mazda MX-5 1.6 16V - 37
Mazda MX-5 1.6 16V - 38
Mazda MX-5 1.6 16V - 39
Mazda MX-5 1.6 16V - 40

Najważniejsze

Przebieg

191 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Moc

110 KM

Opis

Na sprzedaż Mazda MX-5 z 2001 roku, wersja Phoenix z silnikiem 1.6, skrzynia 5b i szpera Torsen 4.3. Kupiona 25 go stycznia 2020 roku od Miatamotive, byla swiezo sprowadzona do kraju. Data pierwszej rejestracji 21.03.2002. Pierwszy wlasciciel jezdzil autem do 2011 roku, później auto przeszło w kolejne ręce w rodzinie, ostatnie lata przed sprzedażą do PL wiecej stala niż jeździła. W rękach Miatamotive auto miało naprawiona korozję na progach z tyłu.


1. Z zewnątrz:

- Dokładki przod + tyl Mazdaspeed od roadstery.pl

- Usunięty znaczek front

- Lotka ori Mazda z rynku USA

- Ciemne obrysówki + czarne kierunki LED

- Wypolerowane lampy + folia PPF przód

- Ciemna folia Oracal tyl + swiatlo stopu

- Felgi Konig Dial - In 15x8 ET 35 + Yokohama Advan Fleva V701 195/50/15 (opony jak nowe)

- Oświetlenie LED Phillips + światła retrofity LED Phillipsa

Do ogarnięcia:

- Zderzak z dokładką do ponownego malowania (kolor ma inny - odcień + sąsiad zarysował mi delikatnie krawędź dokładki na parkingu)

- Delikatne wgniecenie na garbie na masce delikatne, jest takie od mojego zakupu, widoczne w specyficznym świetle


2. Wnętrze:

- Rollbar Cybula (usunięte logo i malowany strukturalnym proszkiem)

- Wymienione głośniki na Focale

- Dołożony adapter BT Wefa z ładowaniem USB w schowku

- Dołożony pstryczek do anteny w podłokietniku

- Dekory malowane hydro w fake carbon

- Karbonowa gałka zmiany biegów

- Mieszek z allie

- Aluminiowe nakładki na pedały Il Motosport

- Mocowanie gaśnicy MetalMiata

- Odmalowane wnętrze soft topa

- Oświetlenie LED

Do ogarnięcia:

- Padła żarówka podświetlenia sterowania nawiewem (mam komplet nowy lewa+prawa strona, jak znajdę czas to wymienie)


3. Blacharka:

- Progi tył zrobione przez Miatamotive przed moim zakupem

- Nowe podłużnice + zabezpieczenie w Kasoku Renovation

- Usunięte różne wgniotki

- Zdjęte błotniki przód i ogarnięta buda pod błotnikami

- Błotniki oczyszczone i zabezpieczone od środka

- Usunięte ranty w nadkolach przód + tył, głównie pod ustawianie zawieszenia / kół według uznania, ale i usunięty słaby punkt gdzie lubi korozja wchodzić

- Zdemontowane całe zawieszenie, oczyszczona podłoga, usunięte ogniska korozji, położone nowe mastyki, podkład i zabezpieczenie w Kasoku Renovation

- To samo z tyłem auta pod zderzakiem i frontem + połowa komory silnika (wyczyszczone, pomalowane, zabezpieczone) też w Kasoku Renovation

Do ogarnięcia:

- Próg tył po stronie kierowcy, wychodzi od spodu korozja w miejscu robionym jeszcze przed moim zakupem, na pewno będzie do zrobienia prędzej czy później

- klapa bagaznika, robiac zdjecia zauwazylem na rancie korozje (do weryfikacji na zdjeciu)


4. Silnik / napęd

- Wymieniona uszczelka pod głowicą (planowanie głowicy, regulacja zaworów)

- Nowy rozrząd na OEM częściach Mazdy

- Komplet nowych uszczelek (kolektor, dolot, wał przód / wał tył)

- Wymienione uszczelki miski olejowej, wyczyszczony smok

- Pomalowana pokrywa zaworów farbą Cerakote

- Usunięty EVAP

- Usunięty EGR

- Wymieniona pompa hamulcowa

- Wymieniona pompa wspomagania

- Dolot Cobalt

- Nowe cewki + przewody + świece

- Wydech końcowy - Cobalt V2

- Wydech środkowy + katalizator fabryczny

- Skrzynia 5b (pomalowana, nowe uszczelki)

- Sprzęgło + docisk Exedy wymieniane po zakupie auta

- Nowe łożysko pilotujące + łożysko w kole zamachowym OE Mazda

- Zestaw naprawczy wybieraka Moss Miata + tulejka miedziana

- Torsen 4.33 (odnowiony wizualnie + nowe uszczelki i nakrętki / korki)

- Rozpórka kielichów Mazda Sportive (pomalowana proszkowo)

- Oplot do sprzęgła HEL

- Odnowiony zbiorniczek płynu do wspomy

- Zbiornik płynu do spryskiwaczy z Suzuki Cappucino

Do ogarnięcia:

- nowa pompa potrafi czasami na zimnym halasowac przy skrecaniu w lewo (temat pewnie ogarne na dniach, ale na ten moment tak to wyglada)


5. Zawias

- Wszystkie wahacze, sanki, zwrotnice wypiaskowane i pomalowane proszkowo

- Wszystkie tuleje wymienione na twardsze od Il Motosport

- Łapy silnika odmalowane

- Poduszki silnika twardsze Mazdaspeed

- Poduszki dyfra twardsze Mazdaspeed

- Nowe końcówki drążka kierowniczego - Central Korea

- Nowe sworznie wahacza dolnego i górnego komplet - Japan OEM / Central Korea

- Nowe piasty przód - NTN Japan

- Nowe piasty tył i łożyska - KOYO / Japan OEM

- Nowe osłony tarcz przód i tył - OE Mazda

- Nowe śruby mocujące wszystkie elementy do zawiasu

- Oczyszczone i ocynkowane śruby zawieszenia / sanek

- Oczyszczone i pomalowane Cerakote śruby mocujące rozpórki do sanek / budy

- Frame railsy Cybula + komplet rozpórek (skrzynia, środek auta, dyfer) pomalowane proszkowo

- PPF pomalowany proszkowo

- Gruby stabilizator 32mm Racing Beat

- Tył stabilizator ze Sportive, pomalowany proszkowo + odmalowane mocowania + nowe gumy Mazdy

- Regulowane łączniki staba Racing Beat

- Wzmocnione punkty mocowania staba Racing Beat

- Amortyzatory Tein Flex Z

Do ogarnięcia:

- Pojawił się delikatny luz na sworzniach dolnych z przodu, aut jednak jeździło na torze kilka razy w roku, więc warto będzie się tym zająć w przyszłym roku


6. Hamulce

- Wymienione zaciski na Big Brake Mazdy

- Komplet odnowiony w pełni w Alpaka Garage (czyszczenie, malowane + wszystkie nowe uszczelki, prowadnice, śruby itd)

- Nowe czujniki ABS front

- Komplet tarcz wierconych Rotinger przód + tył

- Przód klocki EBC Yellowstuff

- Tył klocki Brembo

- Nowe przewody hamulcowe oplot HEL

- Nowe linki do ręcznego tył - OE Mazda

- Drift button

Do ogarnięcia:

- Wyregulować ręczny bo słabo łapie.


Miata stoi w Gdyni, do zabrania za 37k zł.


Film z obejściem auta:

https://www.dropbox.com/scl/fi/rjus9xdd264vzohrgsose/Miata.mp4?rlkey=62iet9owlqcllio1mwqj9zudr&dl=0


Film z toru (można posłuchać jak brzmi / pracuje):

https://www.dropbox.com/scl/fi/e6ss1jbqwzlvc3dckij6n/Sound.mp4?rlkey=dvvt3bg7bqhwvtdoudaph9rol&dl=0


Dodatkowe zdjecia:

https://drive.google.com/drive/folders/12qCAhFkjjkB6KbeKdVCdOpns6M7iQgJ_?usp=sharing

 

20 kwietnia 2025 12:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

MX-5

Wersja

1.6 16V

Kolor

Szary

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2002

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

37000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Komfort i dodatki

Elektryczne szyby przednie

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Dawid

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store