Witam, powoli zaczyna sie sezon, wiec i czas na sprzedanie mojego kabrioleta: CLK w208 z 1999r. 2.3L Elegance, automat.
Samochod w stanie wzorowym, zero rdzy, bardzo ladny lakier, zadbany srodek, idealny dach (tak, linka napinajaca dach tez dziala). Auto wyglada swiezo i elegancko i (prawie) samo sie prowadzi :-) Jezdzony tylko okazyjnie przy dobrej pogodzie, trzymany w garazu podziemnym. Powodem sprzedazy jest przesiadka na v8 :-)
Historia pojazdu u mnie (z wazniejszych rzeczy, bo calosci nie ma sensu pisac):
- kompleksowa rewizja silnika (m.in. pierscienie, panewki, uszczelki, honowanie itd.) oraz zalozenie turbo (Halset wraz z zestawem od Kow-Tune). Przy tej operacji oczywiscie zrobiony rozrzad, wsadzony najwiekszy mozliwy intercooler od FMIC itd. Nowa pompa paliwa, wtryskiwacze... Dlugo by pisac. Wszystko robione z glowa oraz zgodnie ze sztuka.
- kompleksowa regeneracja skrzyni biegow
- nowe klocki i tarcze przod i tyl
- nowe KOMPLETNE zawieszenie, oryginalna wysokosc
- wymiana reflektorow na ciemne (z homologacja)
- wymiana radia na Alpine, wraz z tylnym glosnikiem (lepszy dzwiek)
- obszycie laczenia dachu czarna skora
- malowanie listew oraz grilla w kolor nadwozia
- dekory oklejone folia Piano Black od 3M
- zalozenie hebla (na zime)
- wymiana oleju w pompie od dachu
Pomijam takie oczywistosci, jak regularny (raz w roku, bo auto malo jezdzi) serwis (filtry, oleje) oraz pierdoly, jak woskowanie, impregnacja dachu (co dwa lata preparatem Sonax), wymiana uszczelek okien (tak, uszczelka tylnej szyby od strony kierowcy jest cala) i drzwi (dol).
Do auta dodaje oryginalny windshott (wiatrolap) w stanie idealnym!
Na tylnej osi sa zalozone dystane (widoczne na zdj).
Opony:
przod Goodyear Eagle 1245/45 r17, DOT 0621
tyl Pirelli Cinturato P7 245/40 r17, DOT 1317
Do auta dorzucam pelny komplet czesci na powrot do kompresora, troche drobnych czesci zapasowych m.in. drugi grill (testowalem, czy czarny grill mi bedzie pasowal, zanim oddalem do malowania) oraz oryginalne lampy przednie.
Auto wyglada swiezo i tak tez jezdzi. Obecny setup pozwala na podciagniecie mocy do ok. 300hp, ale mi nie jest to potrzebne (okolice 230hp sa w zupelnosci wystarczajace).
Auto do obejrzenia na Bemowie w Warszawie.