Na sprzedaż Mercedes klasy E z legendarnym silnikiem 2.2 CDI o mocy 136 KM — rocznik 2011, przebieg 419 000 km. Podgrzewane siedzenia z przodu, czujniki parkowania przód i tył.
Tak, przebieg nie jest mały, ale kto zna te jednostki, wie, że potrafią bez remontu przejechać nawet 800 000 km i więcej. Ten egzemplarz ma jeszcze naprawdę sporo życia przed sobą.
Stan techniczny:
Silnik odpala w zimie z pół obrotu, pracuje równo.
Skrzynia biegów automat działa płynnie,
Zawieszenie zwarte, bez luzów — prowadzenie pewne i bardzo komfortowe.
Klimatyzacja sprawna (sprężarka wymieniona około 2 lata temu).
Lakier w dobrym stanie — brak korozji, ale widoczne drobne rysy i odpryski, adekwatne do wieku i przebiegu.
Wnętrze również w stanie dobrym, normalne ślady codziennego użytkowania.
Moja historia z autem:
Kupiłem Mercedesa prawie 2 lata temu, z myślą o tymczasowym użytkowaniu — plan był na pół roku.
Jednak samochód okazał się tak solidny, że przejechałem nim niemal 50 000 km — w trasach i codziennej jeździe — bez problemów.
Sprzedaję tylko dlatego, że sprowadziłem auto z USA, które miało być na sprzedaż, ale ostatecznie zostaje w rodzinie.
Eksploatacja i serwis wykonany na bieżąco:
wymiana oleju i filtrów (niedawno),
nowe tylne klocki hamulcowe,
naprawa układu chłodzenia (wymiana jakiegoś kolanka z podstawką bo zaczęło przeciekać),
sprężarka klimatyzacji i chłodniczka oleju wymieniona około 2 lata temu.
Obecnie brak wycieków, klimatyzacja działa, auto prowadzi się wzorowo.
Najbliższe przewidywane naprawy:
Regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego — koszt około 2200 zł.
Objawy nie są bardzo uciążliwe (jeżdżę tak od roku bo nie widziałem co to jest, ale ostatnio się dowiedziałem), dla pełnego komfortu dobrze będzie to zrobić prędzej czy później.
Z tego względu samochód, który pierwotnie miał być wystawiony za 28 900 zł, od razu sprzedaję w cenie 26 700 zł — uczciwie, bez ukrywania usterek i bez czekania na negocjacje.
Samochód znajduje się w Białymstoku
Kontakt tylko telefoniczny, nie będę odpisywał na smsy