Sprzedam poliftowe R350 CDI (265 koni) Long 4Matic. VIN: WDC2511231A120182, 2011 rok, wersja 7 osobowa.
Bogato wyposażony egzemplarz:
-kolor 197U (czerń obsydianu)
-zmienna siła wspomagania kierownicy
-pełny Airmatic z ADS (po wymianie wszystkich miechów)
-kamera cofania
-czujniki parkowania P+T
-skórzana tapicerka
-asystent martwego pola
-fotele przednie elektryczne, z pamięcią, wielokonturowe, ogrzewane i wentylowane (zarówno kierowcy jak i pasażera)
-lusterka el regulowane, składane, fotochromatyczne i z pamięcią ustawień
-roletki w tylnych drzwiach
-zestaw głośnomówiący+dołożone strumieniowanie muzyki z BT (radio Command)
-3 strefowy układ klimatyzacji
-bixenon
-hak
-fabrycznie przyciemnione szyby
-el otwierana i zamykana klapa
-skrzynia 7G+ z łopatkami przy kierownicy
-koła 19”
Z ciekawego wyposażenia po VIN to tyle, jeśli chodzi o historię serwisową to w moich rękach samochód otrzymał kawał napraw, myślę że gdyby to realnie zliczyć to w okolicy wartości pojazdu.
Było to dla mnie konieczne żeby samochód był gotowy do jazdy zawsze i wszędzie, tak więc zrobione mamy:
-wszystko co napędzane z paska PK czyli kompresor klimatyzacji, pompa wspomagania, pompa wody, regeneracja alternatora i kpl rolek i napinacz
-skraplacz klimatyzacji +gaz
-pióra wycieraczek
-wszystkie miechy zawieszenia
-wszystkie oleje w układzie napędowym
-przy wymianie pompy wspomagania płukanie układu+tulejki przekładni
-osłony przegubów przód
-czujnik ABS PT
-czujniki poziomowania zawieszenia przód
-kpl panewek główne, korbowodowe
-hydrokinetyk (Sachs regenerowany fabrycznie nie żadne garażowe rzeźby)
-zestaw naprawczy klap kolektorów ssących+nowy nastawnik
-wszystkie uszczelki silnika (z wyjątkiem uszczelek głowic)
-tuleje przedniego mostu
-zawór PML na przekładni kierowniczej
-wałek wyjściowy skrzyni, cała skrzynia rozebrana i wymyta wraz z płytą sterującą
-uszczelniacz wyjściowy skrzyni rozdzielczej
-chłodniczka oleju
-podstawa filtra oleju z wyjściem na czujnik ciśnienia oleju
-wszystkie śruby na turbosprężarkę i układ wydechowy
-podkładki i śruby wtryskiwaczy+ich sprawdzenie
-popychacze zaworowe (kpl)
-kpl rozrząd
-śruby pod stopy wału i korb
Samochód jeździ na oleju Fuchs 5W40+Ceratec, zrobiłem sumarycznie około 20 tyś km i przez ten czas olej był wymieniany 4-5 razy. Skrzynia po naprawie ma również świeży olej, od naprawy silnika i skrzyni zrobiłem coś około 8-9 tyś km
Samochód nie jest bez wad, głównie są one wizualne więc w moim użytkowaniu pełnią rolę drugorzędną. Wóz ma przerysowaną prawą stronę, myślę że widać na zdjęciach. Siedzisko fotela kierowcy do obszycia, boczek drzwi do obszycia/wymiany, wszystkie te obcierki są czymś z czym już kupiłem samochód.
Przebieg realny nie jest mi znany, ostatni zapisany w systemie DSB to 366 tyś (27.08.2019r) na przeglądzie olejowym w MB w Czechach, aktualnie ma niecałe 320 tysi więc ciężko mi powiedzieć ile realnie ma zdjęte.
Prawy przepływomierz nie widzi temp powietrza dolotowego co powoduje zapalenie checka, nie powodując jednak obcięcia mocy.
Cena do niewielkiej negocjacji na miejscu.
W razie pytań zapraszam do kontaktu.