Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 2
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 3
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 4
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 5
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 6
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 7
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 8
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 9
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 10
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 11
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 12
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 13
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 14
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 15
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 16
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 17
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 18
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 19
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 20
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 21
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 22
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 23
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 24
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 25
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 26
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 27
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 28
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 29
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 30
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 31
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 32

1 / 33

video
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 2
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 3
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 4
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 5
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 6
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 7
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 8
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 9
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 10
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 11
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 12
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 13
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 14
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 15
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 16
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 17
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 18
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 19
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 20
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 21
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 22
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 23
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 24
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 25
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 26
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 27
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 28
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 29
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 30
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 31
Mercedes-Benz Klasa S 500 4-Matic L 7G-TRONIC - 32

Najważniejsze

Przebieg

159 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 663 cm3

Moc

456 KM

Opis

Mercedes-Benz S550 4matic :)


Samochód posiada całą historię serwisową - daty wykonania obsługi, przy jakim przebiegu i zakres wykonanych prac !!!!!!!!


Serwisowany był w ASO Mercedes-Benz.


Posiada również historie szkód - jedyna zarejestrowana szkoda została wpisana do Carfax, w roku 2023. W przeciwieństwie do samochodów z Europy, gdzie nigdy nie wiadomo, czy auto jest po wypadku i jaki ma prawdziwy przebieg, to w przypadku większości samochodów z USA, serwisy, przebiegi i ewentualne szkody są odnotowane w Carfax.


Na ostatnich zdjęciach zamieszczone są dane z Carfax, które zawierają całą historie auta oraz zdjęcia szkody.


Samochód w stanie idealnym, z pełną historią serwisową, w tym udokumentowanym przebiegiem !!!!!!!!


Wymieniony został tylny zderzak i lewa tylna lampa (pęknięty klosz). Prawa lampa była nieuszkodzona i znajdowała się w bagażniku.


Samochód miał wcześniej tylko II właścicieli, a ja jestem pierwszym w kraju.


Gdybyście byli Państwo zainteresowani zakupem wartościowego auto, to serdecznie zapraszam do kontaktu.


Pierwsza rejestracja 2016.


Ten egzemplarz wyposażony jest dodatkowo w napęd na 4 koła, co jedynie zwiększa bezpieczeństwo.


Ze względu na pojawiające się coraz częściej kłamstwa i manipulacje, najprawdopodobniej rozsiewane od wielu miesięcy, przez handlarzy sprzedających samochody z EU, dotyczące tego, iż auta z USA są mniej pewne, niż z Europy zachodniej, pragnę z całą stanowczością, jako inżynier mechanik, który ukończył studia, m.in. na Politechnice Krakowskiej, Wydział: Mechaniki i budowy maszyn, specjalność: Budowa i Badania pojazdy samochodowe, poinformować Państwa, że w praktyce samochody z USA mają jednak historię, zarówno serwisową, jak i w kwestii ich szkód. Wszystko można znaleźć w odpowiedniej bazie, jak Carfax, a zdjęcia, z licytacji na innych. Zresztą rzetelny sprzedawca posiada na pewno Carfax i zdjęcia szkody.


Natomiast w przypadku aut z Europy zachodniej i często też krajowych, z polskiego salonu, nie ma takiej historii. Proszę wskazać centralny system, w Polsce, czy Europie, który rejestruje wszystkie serwisy i szkody. Nie ma takiego. Pomijamy ewidencję w Cepiku, w którym są wpisywane przebiegi aut w czasie corocznych badań. Dlaczego ? Bo to dotyczy tylko PL, a większość tych niby okazji, to auta ściągnięte z EU. A po drugie, nie będzie to wiarygodne, jak długo nie będzie rejestracji badania, w czasie rzeczywistym, w celu wyeliminowania ogromnych obecnych nadużyć. Najczęściej historia pojazdu z Europy, kończy się wraz z końcem gwarancji. Później to już czysta loteria, często auto po poważnych szkodach i po ogromnej korekcie przebiegu. Proszę samemu pomyśleć, czy kupując auto z EU, macie Państwo jakoś bazę, w której macie gwarancję, że tam jest wszystko ? Nie. Wszystkie te reklamowane strony podające informacje o historii auta, to często bezużyteczne informacje, zawierające ogólne bzdurne wyliczenia, pokazujące przypadkowe zdjęcia, nie zawsze szkód, a najczęściej zdjęcia z poprzednich ogłoszeń sprzedaży. Czy oni dają gwarancję na te informacje? Wręcz przeciwnie, w warunkach jest informacja, że nie biorą odpowiedzialności za zawarte informacje, czy też ich brak. Zatem jeśli mielibyśmy na podstawie faktów i dostępnych środków ocenić, jakie auta mają jednak jakąś historię serwisową i szkód, to w znaczącej przewadze, to te z rynku USA.


Poniżej kilka słów o oferowanym Mercedesie:


Niesamowity pojazd zbudowany przez niemieckich inżynierów, silnik 4.7 biturbo V8 o mocy 456 KM katapultuje tą prawie 2 tonową bestię do 100km/h, w czasie 4.8 sekundy !!! bo dokładnie tak można jednym słowem opisać ten ponad 5 metrowy samochód - BESTIA. W kwestii prowadzenia to chyba szczyt możliwości inżynierii, daje niesamowitą przyjemność z jazdy, to ultra szybka i wygodna limuzyna. Jadać z prędkościami rzędu 200-220 km/h mamy poczucie jakby auto prowadziło się jak po szynach, a dzięki podwójnym szybą i doskonałemu wyciszeniu wszystko odbywa się w pełnej ciszy, nie można też nie wspomnieć o jednych z najwygodniejszych foteli jakie stworzył człowiek, iście jakby najwyższej klasy fotel zaprojektowany pod domowe zacisze przy kominku i dobrym Whisky. Można przejechać całą Polskę od gór po morze, a na koniec wysiąść rześkim jakby opuścić właśnie SPA. A to wszystko przy akceptowalnym spalaniu na poziomie 10-15 litrów/100 km. Tak, duży rozstrzał pomiędzy 10 a 15, ale to wszystko kwestia jak szybko chcemy dotrzeć do celu, a można naprawdę szybko. Co najciekawsze, masa pojazdu, jego wielkość i wyciszenie powoduję, że przyspieszając dynamicznie, wykorzystując jego potężny moment obrotowy na poziomie 700 Nm nie mamy ani przez chwilę poczucia strachu, przerażenia, czy dyskomfortu. Jadać z prędkością 150 km/h, czy 200 km/h mamy poczucie jakby wszystko odbywało się jakoś wolniej, jakby stanął czas, jakbyśmy jechali o połowę wolniej. To naprawdę szczyt możliwości na czas kiedy wprowadzano to cudo techniki, najwyższa jakość i technologia. Oby obecne czasy i błędnie obrany kierunek nie zniszczył prawdziwej motoryzacji, nie odebrała nam takich pojazdów, marzeń i ogromnych wrażeń.


Pełne wyposażenie:


- napęd na 4 koła,


- regulowane zawieszenie,


- pneumatyczne zawieszenie,


- klimatyzacja automatyczna,


- asystent ostrzegania o ryzyku kolizji,


- dach panoramiczny,


- fotele z masażem, wentylowane, podgrzewane,


- światła LED, bixenon,


i wiele innych…….


Samochód po dużym serwisie:


- nowy akumulator AGM start-stop,


- wymieniony olej w silniku,


- filtr oleju,


- filtr powietrza,


- filtr kabinowy,


- płyn w układzie chłodzenia,


- płyn hamulcowy,


- płyny w mostach (przód, tył),


- ustawiona zbieżności kół,


- kompletny serwis klimatyzacji,


- serwis zawieszenia pneumatycznego.


Dodatkowo wykonano polerowanie nadwozia oraz zastosowano twardy wosk ochronny.


Wykonano przegląd wszystkich układów, w tym:


- całego zawieszenia,


- układu hamulcowego,


- układu przeniesienia napędu,


- układu klimatyzacji,


- układu kierowniczego.


Nowe opony zimowe.


Ogłoszenie grzecznościowe.


Kontakt: , Kraków

 

18 marca 2025 22:28

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Klasa S

Wersja

500 4-Matic L 7G-TRONIC

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2015

Generacja

W222 (2013-2020)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

165000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Adrian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Mistrzejowice

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store