Samochód zakupiony w Japonskim domu aukcyjnym w Nagoya - z najwyzszya ocena 5.0 !!!!!!!!!!!
Samochód jest jak nowy - zarówno podwozie jak i nadwozie, cały w oryginalnym lakierze .
Ostatnia "eska" w silniku 5500cc - wersja poliftowa ma 4000cc.
Samochód utrzymany w pedantycznym stanie - niczym nie odbiega od auta nowego bez przeiegu - w dalszym ciagu posiada fabryczne folie na poszczegolnych elementach wnetrza.
Kupujacy odbiera samochod o nas - po pełnym serwisie , po pełnej konwersji oraz po detailingu wraz z nalazona powloka ceramiczna.
W Japonni niszowe auta są traktowane jako hobby a przejażdżka nimi jest wielkim świętem. To sprawia, że auta z tego rynku są zadbane i cechują się niskimi przebiegami.
Samochód w trakcie frachtu z Japonii - data odbioru samochodu 10-20.04.
Samochod jest maksymalnie wyposazony.
!! NR VIN + KARTE AUKCYJNA DOSYLAM PO WCZESNIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM POD NUMERERM !!
* Cena dotyczy samochodu po oplatach importowych
Pelne wyposazenie ponizej :
5A VGS D4-0, D3 PATTERN
259 4-MATIC LETTERING
J7A DSM: STAR2 ELIMINATION I/O-ERROR-CONTROL CODE W 10
11A OIL OFFSET AMOUNT +1100 ML OIL
K21 STATIC RPM REDUCTION
22B OPERATORS MANUAL + SERVICE BOOKLET-JAPANESE
P34 EXCLUSIVE PACKAGE
LS2 BODYSHELL LOAD STAGE 2
804 YOM 23/1
349B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - JAPANESE KANJI