Witam, do sprzedania mam swoje MINI Cooper S R56 LCI po lift. Jestem właścicielem od 2019 roku. Auto pochodzi z polskiego salonu, ma niski, oryginalny, potwierdzony przebieg - ok 98 tys. Książka serwisowa prowadzona na bieżąco.
Rok produkcji 2011, pierwszą rejestracja 2012. Jest bezwypadkowe. Wnętrze w idealnym stanie
Wszystkie serwisy były wykonywane na bieżąco, olej wymieniany co 5-8 tys (najlepszy i chyba najdroższy Millers Motorsport CFS 5w40 NT+). Mój egzemplarz nie ma problemów znanych w tym modelu, jest to poliftowy silnik N18, z seryjną mocą 184km.
Przy przebiegu 95 tys został przeprowadzony dokładny przegląd w serwisie. Została wtedy wymieniona pompa wysokiego ciśnienia paliwa (na nową koszt 4620 aso), świece, termostat, rura od przepływomierza, uszczelka pokrywy zaworów, piasta, przewody hamulcowe w oplocie HEL, płyn hamulcowy RBF 700 oraz klocki na EBC Yellow Stuff i Green Stuff. Wszystkie części zawsze były stosowane oryginalne lub lepsze.
Auto służyło mi głównie jako pokazowe z racji branży, którą się zajmuje. Przez co zawsze jest zabezpieczone ceramika, myte detailingowo, garażowane, zimą praktycznie nie jeździ jest to 6 auto w domu.
Z modyfikacji wymieniłem zawieszenie na renomowanej marki H&R z regulacją wysokości (posiada TUV). Felgi to włoskie Fondmetal 9RR, ważą 7kg, zostały pomalowane na czarny połysk z oponami Continental Sport Contact. Został oklejony dach (w oryginale biały) oraz wszystkie chromy na czarny połysk, zabezpieczone niektóre elementy folią PPF, zmiana w pełni odwracalna. Zmienione zostały fotele na Recaro CS, od dołu stelaż jest carbonowy, są w idealnym stanie, mocowania oraz wiązka dostosowana do MINI. Tylne lampy zmienione na wzór Union Jack z flagą angielską.
Bogate wyposażenie m.in:
- oryginalna kierownica JCW, skóra z alcantarą
- automatyczna klimatyzacja
- duże radio z nawigacją
- nagłośnienie Harman Kardon
- tryb Sport, zmieniający charakterystykę pracy przepustnicy wydechu oraz kierownicy
- fabryczne oświetlenie ambiente
- listwy progowe JCW
- wloty na hamulce
- reflektory bixenon
Przed zakupem zwiedziłem całą polskę aby znaleźć egzemplarz spełniający moje wymagania. Było jedno z najdroższych na rynku, podobnie jak teraz. Ma potwierdzana historię serwisowania w ASO do 2019 roku, potem przez serwis specjalizujący się w marce BMW / MINI . Jeśli szukasz pewnego egzemplarza i dysponujesz takim budżetem myślę, ze zdecydujesz się na zakup tego samochodu. Nie mam problemu ze sprawdzeniem samochodu w ASO lub stacji diagnostycznej.
więcej informacji udzielę telefonicznie.