MINI Cooper S - 1
MINI Cooper S - 2
MINI Cooper S - 3
MINI Cooper S - 4
MINI Cooper S - 5
MINI Cooper S - 6
MINI Cooper S - 7
MINI Cooper S - 8
MINI Cooper S - 9
MINI Cooper S - 10
MINI Cooper S - 11
MINI Cooper S - 12
MINI Cooper S - 13
MINI Cooper S - 14
MINI Cooper S - 15
MINI Cooper S - 16
MINI Cooper S - 17
MINI Cooper S - 18
MINI Cooper S - 19
MINI Cooper S - 20
MINI Cooper S - 21
MINI Cooper S - 22
MINI Cooper S - 23

1 / 24

MINI Cooper S - 1
MINI Cooper S - 2
MINI Cooper S - 3
MINI Cooper S - 4
MINI Cooper S - 5
MINI Cooper S - 6
MINI Cooper S - 7
MINI Cooper S - 8
MINI Cooper S - 9
MINI Cooper S - 10
MINI Cooper S - 11
MINI Cooper S - 12
MINI Cooper S - 13
MINI Cooper S - 14
MINI Cooper S - 15
MINI Cooper S - 16
MINI Cooper S - 17
MINI Cooper S - 18
MINI Cooper S - 19
MINI Cooper S - 20
MINI Cooper S - 21
MINI Cooper S - 22
MINI Cooper S - 23

Najważniejsze

Przebieg

98 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Moc

184 KM

Opis

Witam, do sprzedania mam swoje MINI Cooper S R56 LCI po lift. Jestem właścicielem od 2019 roku. Auto pochodzi z polskiego salonu, ma niski, oryginalny, potwierdzony przebieg - ok 98 tys. Książka serwisowa prowadzona na bieżąco.


Rok produkcji 2011, pierwszą rejestracja 2012. Jest bezwypadkowe. Wnętrze w idealnym stanie


Wszystkie serwisy były wykonywane na bieżąco, olej wymieniany co 5-8 tys (najlepszy i chyba najdroższy Millers Motorsport CFS 5w40 NT+). Mój egzemplarz nie ma problemów znanych w tym modelu, jest to poliftowy silnik N18, z seryjną mocą 184km.


Przy przebiegu 95 tys został przeprowadzony dokładny przegląd w serwisie. Została wtedy wymieniona pompa wysokiego ciśnienia paliwa (na nową koszt 4620 aso), świece, termostat, rura od przepływomierza, uszczelka pokrywy zaworów, piasta, przewody hamulcowe w oplocie HEL, płyn hamulcowy RBF 700 oraz klocki na EBC Yellow Stuff i Green Stuff. Wszystkie części zawsze były stosowane oryginalne lub lepsze.


Auto służyło mi głównie jako pokazowe z racji branży, którą się zajmuje. Przez co zawsze jest zabezpieczone ceramika, myte detailingowo, garażowane, zimą praktycznie nie jeździ jest to 6 auto w domu.


Z modyfikacji wymieniłem zawieszenie na renomowanej marki H&R z regulacją wysokości (posiada TUV). Felgi to włoskie Fondmetal 9RR, ważą 7kg, zostały pomalowane na czarny połysk z oponami Continental Sport Contact. Został oklejony dach (w oryginale biały) oraz wszystkie chromy na czarny połysk, zabezpieczone niektóre elementy folią PPF, zmiana w pełni odwracalna. Zmienione zostały fotele na Recaro CS, od dołu stelaż jest carbonowy, są w idealnym stanie, mocowania oraz wiązka dostosowana do MINI. Tylne lampy zmienione na wzór Union Jack z flagą angielską.


Bogate wyposażenie m.in:

- oryginalna kierownica JCW, skóra z alcantarą

- automatyczna klimatyzacja

- duże radio z nawigacją

- nagłośnienie Harman Kardon

- tryb Sport, zmieniający charakterystykę pracy przepustnicy wydechu oraz kierownicy

- fabryczne oświetlenie ambiente

- listwy progowe JCW

- wloty na hamulce

- reflektory bixenon


Przed zakupem zwiedziłem całą polskę aby znaleźć egzemplarz spełniający moje wymagania. Było jedno z najdroższych na rynku, podobnie jak teraz. Ma potwierdzana historię serwisowania w ASO do 2019 roku, potem przez serwis specjalizujący się w marce BMW / MINI . Jeśli szukasz pewnego egzemplarza i dysponujesz takim budżetem myślę, ze zdecydujesz się na zakup tego samochodu. Nie mam problemu ze sprawdzeniem samochodu w ASO lub stacji diagnostycznej.


więcej informacji udzielę telefonicznie.

 

16 marca 2025 16:44

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

MINI

Model pojazdu

Cooper S

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2011

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

55000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Wiktor

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Stare Miasto

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store