NOWA najniższa cena 129 000 PLN
Auto posiadam od 2 lat. Kupiłem go już z silnikiem 2jz zakutym. Auto wymagało strojenia i robiłem je u Bartosza Stolarskiego w Tomaracing. Auto jeździ naprawdę świetnie w pełnym zakresie obrotów.
Nadwozie jest bardzo zdrowe, bezwypadkowe, z seryjnym wnętrzem.
Silnik:
2JZ VVTI w pełni obrobiony i zakuty.
Kute tłoki, kute korbowody, zrobione natryski na denka tłoków, szpilki głowicy, korb ARP, panewki KING Racing, głowica po portingu, zawory ssące +1mm, wałki OBX 264/264. Nowe kółko VVTI i zaworek, elektroniczna przepustnica BMW V8 N62, cewki zapłonowe T-JET, chłodnica oleju z wentylatorem, duża chłodnica wody aluminiowa. Sterownik EMU BLACK + moduł bluetooth + sonda szerokopasmowa. Wtryski Siemens DEKA 850cc. Turbo to oryginalny Garrett GTX 35R II GEN z potencjałem na 650KM. Wydech z kwasówki 3’ na dwóch przelotowych tłumikach (cichy, normalnie przechodzi badanie ) + screamerpipe, wastegate 60mm, pompa paliwa w zbiorniku Walbro 455h. Kolektory, doloty, intercooler itd…
Aktualnie wystrojone na 600hp wykres załączyłem w zdjęciach
Napęd:
Sprzęgło dwutarcz organiczny na seryjnym docisku z Supry, skrzynia R154 po pełnej rewizji, wymienione łożyska i synchronizatory, dyfer 4,10 z działającą szperą. Koła to ROTA 18” IK-F 8,5 + IK-R 9,5’.
Hamulce i zawieszenie:
Tarcze przód 320mm z Nissana Murano + adaptery, zawieszenie nowy zestaw ISC Drift + camberplates.
Nissan cały lakierowany w 2018 roku. Kolor seryjny wiśniowy + dodane dużo perły.
Nissan nigdy nie brał udziału z żadnych zawodach driftingowych.
Nissan jest zarejestrowany i ubezpieczony – silnik wbity w dowód.
Od zbudowania Nissan przejechał około 3500km.
a tak prezentuje się auto noca w Warszawie
https://www.youtube.com/shorts/2IslTMmbyeI