Sprzedam wyprawowego Nissana Patrola TD42 turbo po solidnych modyfikacjach. Auto posiadam od 2013 roku i od tego czasu było modyfikowane do unikalnego poziomu. Modyfikacje wynikają z wielu odbytych wypraw.
Specyfikacja auta:
Niezniszczalny silnik TD42 z rozrządem na kołach zębatych. Kompletnie bezawaryjny, moim zdaniem najlepszy do Patrola wyprawowego.
Turbo Mercedes Atego ustawione na max 1,3 bar. Dmucha 1 bar od 1500 obrotów.
Mechaniczna pompa wtryskowa z powiększoną sekcją 11 mm
Wtryskiwacze ustawione pod pompę wtryskową
Duża wydajniejsza chłodnica silnika
Dużo większy intercooler z wentylatorem
Oil Catch Can
Skrzynia biegów z modelu 3.0 diesel
Wzmocnione sprzęgło Xtreme Outback
Przełożenia dyferencjałów 3.90!
Sprzęgiełka AVM 745HP
Moc auta niemierzona, ale jeździ dużo lepiej niż oryginał TD42T czy uturbiony TD42 na chińskim zestawie
Stalowe zderzaki przód i tył
Stalowe progi
Wyciągarka 13500 lbs
Stalowy bagażnik dachowy
Stalowy zbiornik paliwa
Nowy układ wydechowy
Koła 35 cali z oponami BF Goodrich AT (niewiele przejechały)
Zawieszenie OME z liftem dwa cale i zapasem na obciążenie
Bagażnik dachowy
Oświetlenie LED
Podgrzewany zbiornik 55 litrów na wodę wraz z termostatem Sterowanie temperatury z kabiny. Wyjście na prysznic oraz kran w tylnych drzwiach bagażnika.
Wlew wody pod klapką wlewu paliwa
Rozkładany stolik na prawych drzwiach bagażnika
Przednie fotele z Audi S5, dużo wygodniejsze na długich trasach niż oryginalne
Kierownica z Nissana Navarry
Dodatkowe wskaźniki - doładowania, EGT oraz temperatury płynu chłodniczego
Panel sterujący oświetleniem na konsoli środkowej
Radio Sony z trójdrożnymi głośnikami
W aucie wykonano kompletną renowację ramy wraz z nadaniem nowego numeru VIN, ponieważ stary nie był czytelny po piaskowaniu. Rama pomalowana epoksydem.
W ubiegłym roku wymieniona została karoseria na zdrową i bardzo zadbaną, ściągniętą z południa Francji.
Przy okazji wymieniono przewody hamulcowe oraz zaciski tylne, przednie zregenerowano. Wymieniono pompę hamulcową.
Jedyny mankament auta to akumulatory, które trzeba wymienić.
Jeśli znajdę czas to zrobię to przed sprzedażą.
Auto w takim zestawieniu (silnik, turbo, pompa wtryskowa, przełożenia i rozmiar kół) jeździ bardzo fajnie i dynamicznie. Przy prędkości przelotowej na poziomie 100 km/h ma jedynie 1900 obrotów, co daje spory zapas momentu obrotowego i ciszę podczas jazdy. Maksymalny moment obrotowy jest dostępny w zakresie 1500-2500 obrotów. Jeździ się nim bardzo dynamicznie :)
Więcej chętnie opowiem konkretnym zainteresowanym przez telefon.