Witam,
Posiadam na sprzedaż Opla Astrę J z 2014 roku, z silnikiem 1.7 cdti o mocy 110km i manualną 6-stopniową skrzynią biegów. Samochodu używamy od 2022 roku i od tego czasu osobiście przeprowadzałem wszelkie naprawy. Były to m.in.:
- tarcze i klocki na obu osiach (Brembo),
- prawie całe zawieszenie przednie (Febi Bilstein, Kayaba),
- akumulator (Bosch S5),
- likwidacja wycieków z silnika i skrzyni biegów.
Dodatkowo poprzedni właściciel regenerował skrzynię biegów M32, włącznie z nowym sprzęgłem i kołem dwumasowym oraz zmieniał rozrząd.
Astrę osobiście serwisowałem raz w roku, bez oszczędzania na częściach. Ostatni serwis miał miejsce we wrześniu 2024 roku i obejmował m.in komplet 4 filtrów marki Hengst, olej silnikowy Millers, olej w skrzyni biegów Valvoline. Poza tym profilaktycznie stosowałem zestaw środków Liqui Moly obejmujący płukankę silnika i wtrysków oraz ceratec.
Moim zdaniem, nowy właściciel latem będzie miał do zrobienia serwis olejowo-filtrowy i pasek rozrządu, ponieważ temu w tym roku minie 5 lat. Autko sprzedaje na kołach zimowych TOYO Observe 205/60R16, ale posiadam drugi komplet kół letnich o rozmiarze 225/45R17, również na felgach aluminiowych i oponach letnich Uniroyal RainSport. Kwestia kół jest do dogadania na miejscu, oba komplety są w bardzo dobrym stanie, a ja jestem otwarty na propozycje.
Autko sprzedaję raczej niechętnie, jest całkiem dynamiczne, zużywa małe ilości paliwa i wszystko w nim działa, ale po przeprowadzce do miasta szkoda mi silnika diesla i filtra DPF.
W historii pojazdu nie ma żadnych zdarzeń, jednak jest jedna drobna naprawa lakiernicza robiona, przez któregoś z poprzednich właścicieli. Auto pochodzi z polskiego salonu, wcześniej miało 2 użytkowników.
Na miejscu mogę udostępnić komputer diagnostyczny oraz udać się na oględziny do dowolnego warsztatu lub SKP. Niestety nie dysponuję miernikiem grubości lakieru.