Na sprzedaż Insignia z jedynym słusznym silnikiem dla tego samochodu 2.8 T V6, fabrycznie 260km, zrobiony program Stage1 na okolice 300KM. Jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce od 2021r kiedy została sprowadzona z Niemiec z przebiegiem w okolicach 167 000km.
Odrazu po sprowadzeniu zrobiłem:
-kompletny rozrząd (INA)
-sprężarka klimatyzacji
-zmiana oleju (zalane Liquy Moly Toptec 4100 5w-40) + olej skrzynia oryginał GM
-wszystkie pozostałe płyny i filtry
-czujnik ciśnienia oleju (oryginał GM)
Później zmieniany olej co max 10tys km (cały czas lane Liquy Moly). Ostatnia zmiana w Lutym 2025r wraz z filtrami powietrza i kabiny + olej w skrzyni zmieniony w październiku 2024r
Przez te lata użytkowania zrobiłem:
-klocki przód i tył,
-akumulator
-regeneracja alternatora
-zmienione półosie
-łączniki stabilizatora
-pasek osprzętu
-pompa wody
Samochód nigdy mnie nie zawiódł. Silnik nie pobiera oleju, ładnie pracuje, elektronika nie szaleje jak to w wielu innych insygniach. Adaptacyjne reflektory AFL działają bez zarzutu, posiada automatyczne światła długie. Do ogarnięcia jedynie wał napędowy.
Samochód w ciągłym użytkowaniu, można wracać na kołach. Obecnie na oponach jeszcze zimowych, lecz będę zmieniał na letnie. Oczywiście jedne i drugie opony w zestawie. Oba komplety w bardzo dobym stanie-świeże. Wszystkie szyby oryginalne.
Wizualnie posiada pare mankamentów widocznych na zdjęciach- te widoczne to odpryski od kamieni na zderzaku przednim, oraz ślady na zderzaku tylnim.
Samochód do obejrzenia w Rzeszowie, wszelkich dodatkowych informacji udzielę telefonicznie.
Sprzedaje z powodu rozpoczęcia budowy i zmiany na inny samochód.