Opel Insignia - 2
Opel Insignia - 3
Opel Insignia - 4
Opel Insignia - 5
Opel Insignia - 6
Opel Insignia - 7
Opel Insignia - 8
Opel Insignia - 9
Opel Insignia - 10
Opel Insignia - 11
Opel Insignia - 12
Opel Insignia - 13
Opel Insignia - 14
Opel Insignia - 15
Opel Insignia - 16
Opel Insignia - 17
Opel Insignia - 18
Opel Insignia - 19
Opel Insignia - 20
Opel Insignia - 21
Opel Insignia - 22
Opel Insignia - 23
Opel Insignia - 24

1 / 25

video
Opel Insignia - 2
Opel Insignia - 3
Opel Insignia - 4
Opel Insignia - 5
Opel Insignia - 6
Opel Insignia - 7
Opel Insignia - 8
Opel Insignia - 9
Opel Insignia - 10
Opel Insignia - 11
Opel Insignia - 12
Opel Insignia - 13
Opel Insignia - 14
Opel Insignia - 15
Opel Insignia - 16
Opel Insignia - 17
Opel Insignia - 18
Opel Insignia - 19
Opel Insignia - 20
Opel Insignia - 21
Opel Insignia - 22
Opel Insignia - 23
Opel Insignia - 24

Najważniejsze

Przebieg

202 500 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 956 cm3

Moc

194 KM

Opis

Sprzedam Opla :)
Świetny egzemplarz z napędem 4x4 i blisko 200 KM

Jestem drugim właścicielem – samochód pochodzi z polskiego salonu. Poprzedni właściciel kupił go w leasingu, a po wykupie użytkował prywatnie (dlatego widnieje jako właściciel firma).


Auto jest wygodne, przestronne i bardzo pakowne. Mimo wagi ok. 1900 kg, silnik o mocy 194 KM zapewnia dynamiczne przyspieszanie – bez problemu można wyprzedzać czy sprawnie ruszyć spod świateł. Do tego automatycznie załączany (lub ręcznie włączany) napęd 4x4 naprawdę robi robotę zimą i w trudniejszych warunkach.


Samochód służył głównie do dojazdów do pracy (ok. 50% to autostrada) i dalszych podróży.


Co było robione:
- wymiany oleju, filtrów co około 10k
- przy 170k i 180k wymiana oleju w skrzyni (2x statycznie)

- przy ok 180k wymienione tarcze z przodu i klocki
- przy 194k wymieniony rozrząd. Tutaj z racji uszkodzenia dźwigni popychacza, silnik został sprawdzony pod kątem innych zużyć/uszkodzeń. Sprawdzeniu oraz kalibracji zostały poddane również wałki rozrządu żeby mieć pewność że wszystko jest sprawne.
- 202k wymiana tylnych tuleji wahacza (coś tam zaczęło postukiwać), uszczelnienie klimatyzacji oraz jej nabicie oraz wymiana płynu hamulcowego.
To z tych "grubszych" rzeczy. Do tego jakieś drążki stabilizatora były wymieniane ale już nie jestem pewien przy jakim przebiegu. Samochód długo był serwisowany w ASO przez poprzedniego właściciela i samochód kupiłem bardzo zadbany i tak też starałem się go utrzymać. Czyli nie tylko wymiany jak coś się już zepsuje tylko też regularny serwis zgodnie z zaleceniami, a w przypadku skrzyni, o wiele wcześniej.


Oprócz rzeczy mechanicznych wymienione zostało:
- zderzak przedni: samochód kupiłem już z zarysowanym zderzakiem i sam dołożyłem do niego od siebie extra pękniecie kiedy nie wjechałem w nie złożony słupek parkingowy (posiadam zderzak do wglądu). Było to jakieś 2 lata temu
- maska i szyba: obie już bardzo zmęczone od jazdy po autostradzie, było mnóstwo odprysków a szyba przednia była wręcz jak wypiaskowana. To plus i minus głównie jazdy po autostradzie. Powodem jednak był odprysk zarówno na szybie jak i na masce od dużego kamienia. Obie rzeczy wymienione w ASO w styczniu tego roku z polisy, faktury do wglądu.

Minusy:
- brak czujników martwego pola. Tak już samochód kupiłem, te czujniki mają tendencję do psucia się pod wpływem zalania i zapewne poprzedni właściciel je wymontował jak się zepsuły. Osobiście nigdy mi nie były potrzebne i ich brak w ogóle nie przeszkadza (jedynie pojawia się ostrzeżenie o ich braku po uruchomieniu, widać to na filmiku).

Naprawdę świetny samochód, bardzo komfortowo i dobrze się nim jeździ. Obecnie świeżo po serwisie. Jest teraz na oponach zimowych, Michelin Pilot Alpin 5, natomiast na dniach będę się umawiać na wymianę na letnie, Uniroyal Rainsport 5 (przejechały jeden sezon). Nie jestem handlarzem, samochód używam prywatnie dlatego też bardzo dbałem żeby był sprawny i wszystko wymieniane na czas.
Sprzedaż na podstawie umowy kupna/sprzedaży, jeden właściciel. Zgadzam się na sprawdzenie samochodu na stacji czy w serwisie.

Z uwagi na brak czujników martwego pola cena została już obniżona. Jestem otwarty na rozsądne propozycje – zależy mi na sprawnej sprzedaży, nie przeciąganiu tematu :)

 

12 kwietnia 2025 15:09

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Insignia

Kolor

Beżowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

Generacja

A (2008-2017)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

39500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store