Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 1
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 2
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 3
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 4
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 5
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 6
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 7
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 8
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 9
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 10
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 11
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 12
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 13
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 14
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 15
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 16
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 17
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 18
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 19
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 20

1 / 21

Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 1
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 2
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 3
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 4
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 5
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 6
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 7
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 8
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 9
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 10
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 11
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 12
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 13
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 14
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 15
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 16
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 17
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 18
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 19
Opel Signum 2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo - 20

Najważniejsze

Przebieg

289 100 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 792 cm3

Moc

230 KM

Opis

Na sprzedaż Opel Signum wyprodukowany w 2005 roku. Model rocznikowy 2006, wersja poliftowa. Silnik 2.8 turbo 230KM. Jestem drugim właścicielem w Polsce (od 2017 roku).


Auto jest sprawne, na chodzie i regularnie jeżdżone (również w kilkusetkilometrowe trasy). W zeszłym roku w samochodzie było zrobione kilka większych inwestycji (lista poniżej).

Auto odpala bezproblemowo, silnik chodzi równo i bez zarzutu.


W samochodzie niedawno były zrobione:

- hamulce przód (04.2024)

- wydech (04.2024)

- zawieszenie przód (06.2024)

- wymiana oleju (06.2024)

- wymiana chłodnicy (09.2024)

- wymiana oleju w skrzyni (09.2024)

- wymiana rozrusznika (10.2024)

- pranie skór (11.2024)

- hamulce + łożyska tył (01.2025)


Wersja wyposażenia bardzo wysoka, włącznie ze złączem do lodówki (choć lodówki nigdy do niego nie miałem):

- wszystkie fotele podgrzewane

- fotel kierowcy wentylowany

- bixenon z AFL + doświetlanie zakrętów

- fotel kierowcy z pamięcią (oraz pamięć przypisana do kluczyków)

- lusterka z pamięcią (wszystkie - również środkowe)

- fotele przednie regulowane elektrycznie

- klimatyzacja dwustrefowa

- lewe oraz środkowe lusterko fotochromatyczne

- nawigacja z polskimi mapami

- czujniki parkowania przód/tył

- oddzielne fotele z tyłu z regulacją oparcia oraz przód/tył

- czujnik zmierzchu oraz deszczu

- rolety przeciwsłoneczne z tyłu

- alarm

- radio GPS CD70

- wspomniane złącze do lodówki


W samochodzie od 2015 była instalacja gazowa (LPG Tech), która została zdemontowana w lutym 2025 (z uwagi na koniec ważności butli). Zmiana jest potwierdzona badaniem technicznym oraz wymianą dowodu rejestracyjnego.


Auto z 2 kompletami kół:

- obecnie założone 16" 225/55 zimówki (felgi Opel poddane renowacji w 2019)

- drugi komplet 18" 225/45 letnich (felgi Opel) z TPMS


Z rzeczy problematycznych:

- świeci się kontrolka lewego światła długiego (i światło faktycznie się nie pali), ale chodzi o dodatkowy halogen, ponieważ bixenon działa sprawnie i auto ma zupełnie działające światła drogowe, auto przeszło w takim stanie już 3 razy przegląd

- nie działa czujnik poziomu płynu chłodniczego - jest to zintegrowane ze zbiornikiem, którego już nie wymieniałem

- rdza na panelu klapy bagażnika - niestety jest to powszechny problem, a klapa była już malowana 7 lat temu

- auto posiada normalne (jak na 20 lat) ślady użytkowania, dodatkowo w 3 miejscach są ogniska rdzy (klapa bagażnika, nadkole, drzwi)

 

23 kwietnia 2025 19:48

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Signum

Wersja

2.8 V6 Turbo Automatik Cosmo

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2005

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

12000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Przemek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store