Sprzedam Peugeot 508 I gen w nadwoziu kombi po liftingu. 2.0 BlueHDI 180 koni z automatyczną sześciobiegową skrzynią biegów.
Rok produkcji 2014. Auto pochodzi z polskiego salonu.
Wersja wyposażenia GT która przez pierwszego właściciela została skonfigurowana w taki sposób że samochód posiada wszystkie dostępne opcje na czas zamawiania oprócz haka i webasto.
Dane pojazdu do sprawdzenia na stronie historiapojazdu.gov.pl (CEPIK)
Numer VIN: VF38EAHWTEL043550
Numer rejestracyjny: GA4440V
Data pierwszej rejestracji: 10.12.2014
Istnieje możliwość sprzedaży wraz z kompletem nowych (kupione w 2023, przejechały jeden sezon) opon zimowych Kleber Krisapl HP3 XL na felgach stalowych 17`. W okresie letnim auto jest na 19’ alufelgach z oponami Nokian Powerproof
Rozrząd wymieniony był przy przebiegu 160 tysięcy km. Auto przez poprzednich II właścicieli było serwisowane w ASO. Posiadam książkę serwisową.
Auto posiada na wyposażeniu:
- czterostrefową klimatyzację
- Headup Display (wyświetlacz przezierny)
- W pełni skórzaną tapicerkę w bardzo dobrym stanie
- Na nowo obszyta kierownicę z czerwoną nicią
- Masaż fotela kierowcy
- Podgrzewanie przednich foteli
- Elektryczna regulacje foteli przód z pamięcią fotela kierowcy
- Rolety szyb tylnych
- Szklany dach z roletą
- Elektryczna tylna klapę
- Światła przednie Full LED
- Czujniki martwego pola
- Czujniki parkowania przód i tył
- Kamerę cofania
- Nagłośnienie JBL z subwooferem
- Przyciemniane tylne szyby
- Czujnik deszczu
- Automatyczne światła
Naprawy i serwisy dokonywane przeze Mnie po zakupie samochodu:
- Olej i Filtry co rok lub 10-15 tysięcy km.
- Wymieniony kompletny EGR na OE
- Wymienione tarcze oraz klocki na osi tylnej
- Wymienione klocki na osi przedniej
- Wymieniony akumulator AGM
- Wymieniony komplet pasków osprzętu wraz z rolkami i napinaczami
- Wymieniony komplet silników wycieraczek na nowe OE
- Dolany został płyn EOLSYS
- Wymienione łożyska LP i LT
- Demontaż oraz uszczelnienie misy olejowej
- Wymieniona nagrzewnica, termostat, zbiornik wyrównawczy oraz płyn chłodniczy.
- Wymiana uszczelnień pompy wysokiego ciśnienia wraz z nowym paskiem rozrządu
Wady:
Korozja błotniki oraz progi zewnętrzne na dole.