Sprzedaję prywatne autko eksploatowane rodzinnie przez ponad 4 lata
Wyposażone w klasyczną skrzynię automatyczną po remoncie we wrześniu 2023r oraz w pełni sprawną klimatyzację naprawianą w czerwcu 2024r
Silnik nie potrzebuje dolewek oleju między wymianami (12-15tyś. km) i nie ma problemu z nadmiernym dymieniem z wydechu. Odpala bez problemu latem i zimą.
Rozrząd wymieniany w ASO przy 216.000km (faktura)
Serwis "olejowo-filtrowy" wykonywany co 12-15tyś km (dokumentacja)
Naprawy niezbędne również wykonywane na bieżąco (nic nie stuka czy puka), dlatego na dziś autko nie wymaga wkładu finansowego
Niestety, silnik nie posiada już filtra DPF (zdemontowany) oraz wadliwego zaworu EGR (zaślepiony)
Peugeot jest 8 osobowy, ale posiada 5 foteli oraz roletę bagażnika
Tylne drzwi suwane sterowane elektrycznie i z pilota to cenne udogodnienie
Pojazd jest ogólnie zadbany, biorąc pod uwagę jego rocznik, jednak nie pozbawiony wad
Delikatne obcierki i zadrapania, schodzący gdzieniegdzie lakier bezbarwny czy malowane mało profesjonalnie drzwi pasażera (poważne obtarcie - nie wypadek), a także standardowo purchle na progach (bez dziur) to jedne z jego bolączek "zewnętrznych"
Elektrycznie więcej, niż dobrze (brak świecących kontrolek), ale ... sterowanie szybami z pozycji kierowcy wymaga "cierpliwości"; prawe lusterko składa się tylko ręcznie (powinno elektrycznie); czujniki cofania "żyją swoim życiem" choć częściej działają, niż denerwują
Peugeot mimo swojego wieku, automatycznej skrzyni i stosunkowo niewielkiej mocy jest pojazdem dość dynamicznym (jak na masywnego van'a) i bardzo oszczędnym. Średnie zużycie paliwa poniżej 7l/100km jest wynikiem jak najbardziej osiągalnym (zdjęcie).
Na koniec dodam, że autko jeździ "NA WODĘ", gdyż posiada instalację HHO co sprawia, że jest "dynamiczniejsze" i "czystsze". Jednak ta instalacja NIE JEST uwzględniona w cenie pojazdu i jej pozostawienie lub demontaż będzie uzależniony od dodatkowych ustaleń z kupującym.
Drugim elementem znajdującym się "na pokładzie", który NIE JEST uwzględniony w cenie tej oferty to specjalny system rozruchowy składający się z baterii: LiFePO4 oraz SUPER-KONDENSATORÓW odpowiedzialny za bezproblemowy rozruch w każdych warunkach oraz poprawę momentu obrotowego silnika, co przekłada się na lepszą dynamikę i mniejsze zużycie paliwa.
Oczywiście, w każdej chwili można powrócić do rozwiązania standardowego z akumulatorem kwasowym ;-)