Porsche 996 – Torowe z homologacją drogową
1. Nadwozie:
Kompletny bodykit z tworzywa sztucznego: błotniki, maska, klapa, zderzaki, panel dachu. Drzwi oraz tylne szyby wykonane z poliwęglanu dla redukcji masy.
2. Układ napędowy:
Wyczynowe sprzęgło oraz lekkie koło zamachowe.
Skrzynia biegów z modelu 996 Turbo, napęd na tylne koła, szpera.
3. Wnętrze:
Całkowicie odchudzone – usunięta skóra i wszystkie zbędne elementy wyposażenia.
Wnętrze pokryte hydrografiką dla estetyki.
Oszczędność masy: 67 kg.
4. Klatka bezpieczeństwa:
Demontowalna konstrukcja – możliwość jazdy z lub bez.
5. Komfort:
Pozostawiona klimatyzacja, elektryczne szyby oraz radio.
6. Chłodzenie:
Zestaw chłodnic wraz z osprzętem z modelu 996 Turbo.
7. Nadkola i poszerzenia:
Tylne błotniki oraz podszybie przełożone z wersji Turbo.
Poszerzenia błotników o 2,5 cm na stronę.
8. Układ hamulcowy:
Kompletny swap hamulców z Panamery GTS – ceramika.
Nowe klocki, tarcze z przebiegiem jedynie 30 tys. km jazdy cywilnej.
9. Zawieszenie:
W pełni regulowane, na unibolach.
Grube stabilizatory H&R.
Amortyzatory Bilstein B16 ze sprężynami torowymi.
10. Wydech:
Układ wydechowy TechArt po modyfikacjach na specyfikację Gemballa.
11. Elektryka:
Redukcja masy poprzez usunięcie zbędnych elementów instalacji elektrycznej.
12. Silnik:
Jednostka z 996 Turbo po pełnej przebudowie:
– Kute korbowody i tłoki
– Kompletny remont
– Nowe turbiny
– Liczne modyfikacje układu zasilania i chłodzenia
Podsumowanie:
Moc: Ograniczona z 700 KM do ok. 580–600 KM z uwagi na bezpieczeństwo jazdy po drogach publicznych
Masa (na sucho): 1257 kg
Napęd: Tylne koła
V-max: 335 km/h (przy tej prędkości kończy się odwaga kierowcy)
0–100 km/h: Brak oficjalnych pomiarów; przyspieszenia jak w GT3 – stabilne osiągi z każdego startu
Wycena aut o podobnej specyfikacji startuje od: 200 000 € Na auto wystawiam fakturę vat marża