Jeśli nie odbieram napisz proszę SMS
VIN: WPOZZZ98ZVS601832
Bardzo uszanowany Boxster 986 ze Szwajcarii który miał tam dwóch właścicieli starej daty, przez co ma zero tuningu, felgi 16 i był corocznie regularnie jeżdzony więc przebieg 207 tyś przy aucie w tym wieku nie powinien dziwić.
Auto od kilku miesięcy w PL więc wpisywanie tych tabelek w otomoto mija się z celem. Auto jest proste, ma piękny lakier oczywiście nie wszedzie oryginalny jednak grubo rozbijany nigdy nie był o czym świadczą fabryczne wlepki i pomiary lakieru.
Wczesny egzemplarz. Pierwsza rej luty 1997, prudukcja Stuttgart (ponad 60% boxsterów tej gen powstała w Finlandii, co nie było potem chlubą jakości godnej Porsche..) co czyni go fajnym zadatkiem na klasyczka. Blacharsko zupełnie bez rdzy, od spodu aż miło popatrzeć. Nie licząc wydechu, który jest skorodowany w każdym Boxsterze ale ten jeszcze nie przepuszcza, nie rezonuje i pięknie brzmi.
Boxster prezentuje się świetnie a z opcjonalnym hardtopem wygląda jak nowszy Cayman. Łatwo pomylić. Do tego ma klimę, co wcale nie jest oczywiste w 986, opcjonalne radio na płyty CDR21, nowy panel klimy, przyciski nie są powycierane, doprawdy uszanowane wnętrze . Dach szczelny w idealnym stanie. Lampy przednie ori całe białe od polifta, fanaberia pierwszego właściciela sprzed wielu lat.
Wnętrze też oryginał, skóry nie malowane, są lekkie pęknięcia ktoś kiedyś nie nawilżał należycie. poza tym ideał, dywanik kierowcy jak nowy. A dywanik pasażera zostawiłem na myjni i ktoś zaje... Widocznie logo Porsche tak działa. Od czegoś trzeba zacząc;)
Z zewnątrz jak wspomniałem wygląda olśniewająco. Lakier równy odcieniem na całym aucie, położona ceramika. W słońcu odcień ciemny brąz czekolada. W cieniu czarny. Zadnych rys zadrapań , no nie da się utrzymać takiego stanu lakierniczego w aucie sportowym o niemal 30 letnim stażu więc powiem od razu wyznawcom miernika że lewy bok był malowany, ale szpachli na nim nie ma z czystym sumieniem pisze, mierzyć proszę woli.
Mechanicznie absolutnie bez zarzutu. Chodzi równo, nie kopci, kręci się przy pięknym dzwięku tuż za plecami. sprzęgło nie jest wybitnie miłe przy miejskiej jeździe ale odwdzięcza się wysmienitą pracą przy dynamicznej jeździe do której Porsche namawia na każdym kilometrze drogi.
Padnie pytanie o mankamenty.. Po dłuższym namysle znalazłem dwa. Zamek centralny działa ale jakby odbija i nie zamyka auta. Nie zaglądałem do tego bo trzymam go na zamknietym parkingu. Druga rzecz to trudno zauważyć ale jestem uczciwy to napiszę. Podczas opuszczania dachu wypina się jabłko siłownika prawego. Sam to zauważyłem przypadkiem bo jeden siłownik daje rade złożyć i rozłożyć cały dach.. tak kiedyś robili z zapasem.. Wystarczy tam podregulować ramię siłownika.
Boxster to wciąż świetne ponadczasowe auto i jeśli nie masz zbyt dużo punktów to sobie go kup. Trochę żałuję iż nie kupiłem go sobie dekadę temu, gdy był stary taryfikator.. Albowiem Porsz wręcz zachęca do szybkiej jazdy nie tylko po prostej ale w zakrętach włąśnie i jest naprawdę wartki. Mały zwinny szybki stylowy. I do połowy jest 911-stką;) Czego chcieć więcej za kilka średnich krajowych
Auto do obejrzenia w Wawie na mokotowie. Przegląd i OC do kwietnia 2025. nie negocjuję ceny przez telefon, zapraszam