Porsche Boxster 2.5 - 1
Porsche Boxster 2.5 - 2
Porsche Boxster 2.5 - 3
Porsche Boxster 2.5 - 4
Porsche Boxster 2.5 - 5
Porsche Boxster 2.5 - 6
Porsche Boxster 2.5 - 7
Porsche Boxster 2.5 - 8
Porsche Boxster 2.5 - 9
Porsche Boxster 2.5 - 10
Porsche Boxster 2.5 - 11
Porsche Boxster 2.5 - 12
Porsche Boxster 2.5 - 13
Porsche Boxster 2.5 - 14
Porsche Boxster 2.5 - 15
Porsche Boxster 2.5 - 16
Porsche Boxster 2.5 - 17
Porsche Boxster 2.5 - 18
Porsche Boxster 2.5 - 19
Porsche Boxster 2.5 - 20
Porsche Boxster 2.5 - 21
Porsche Boxster 2.5 - 22
Porsche Boxster 2.5 - 23
Porsche Boxster 2.5 - 24
Porsche Boxster 2.5 - 25

1 / 26

Porsche Boxster 2.5 - 1
Porsche Boxster 2.5 - 2
Porsche Boxster 2.5 - 3
Porsche Boxster 2.5 - 4
Porsche Boxster 2.5 - 5
Porsche Boxster 2.5 - 6
Porsche Boxster 2.5 - 7
Porsche Boxster 2.5 - 8
Porsche Boxster 2.5 - 9
Porsche Boxster 2.5 - 10
Porsche Boxster 2.5 - 11
Porsche Boxster 2.5 - 12
Porsche Boxster 2.5 - 13
Porsche Boxster 2.5 - 14
Porsche Boxster 2.5 - 15
Porsche Boxster 2.5 - 16
Porsche Boxster 2.5 - 17
Porsche Boxster 2.5 - 18
Porsche Boxster 2.5 - 19
Porsche Boxster 2.5 - 20
Porsche Boxster 2.5 - 21
Porsche Boxster 2.5 - 22
Porsche Boxster 2.5 - 23
Porsche Boxster 2.5 - 24
Porsche Boxster 2.5 - 25

Najważniejsze

Przebieg

207 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

2 480 cm3

Moc

204 KM

Opis

Jeśli nie odbieram napisz proszę SMS


VIN: WPOZZZ98ZVS601832


Bardzo uszanowany 28 letni Boxster 986 ze Szwajcarii który miał tam dwóch właścicieli starej daty, przez co ma zero tuningu, felgi 16 i był corocznie regularnie jeżdzony więc przebieg 207 tyś przy aucie w tym wieku nie powinien dziwić.


Wczesny egzemplarz. Pierwsza rej luty 1997, prudukcja Stuttgart (ponad 60% boxsterów 986 powstała w Finlandii, więc jest to ten lepiej urodzony) co czyni go fajnym zadatkiem na klasyczka. Blacharsko zupełnie bez rdzy, od spodu aż miło popatrzeć. Nie licząc wydechu, który jest skorodowany w każdym Boxsterze ale ten jeszcze nie przepuszcza, nie rezonuje i pięknie brzmi.


Boxster prezentuje się świetnie a z opcjonalnym hardtopem wygląda jak nowszy Cayman. Łatwo pomylić. Do tego ma klimę, co wcale nie jest oczywiste w 986, opcjonalne radio na płyty CDR21, nowy panel klimy, przyciski nie są powycierane, doprawdy uszanowane wnętrze . Dach szczelny w idealnym stanie. Lampy przednie ori całe białe od polifta, fanaberia pierwszego właściciela sprzed wielu lat a nie wynik kolizji z przeszłości.


Wnętrze też oryginał, skóry nie malowane, są lekkie pęknięcia ktoś kiedyś nie nawilżał należycie. poza tym ideał, dywanik kierowcy jak nowy. A dywanik pasażera zostawiłem na myjni i ktoś zaje... Widocznie logo Porsche tak działa. Od czegoś trzeba zacząć przygodę z Porsche;)


Z zewnątrz jak wspomniałem wygląda olśniewająco. Lakier równy odcieniem na całym aucie, położona ceramika. W słońcu odcień ciemny brąz czekolada. W cieniu czarny. Zadnych rys zadrapań , no nie da się utrzymać takiego stanu lakierniczego w aucie sportowym o niemal 30 letnim stażu więc powiem od razu wyznawcom miernika że lewy bok był malowany, ale szpachli na nim nie ma z czystym sumieniem pisze.


Mechanicznie absolutnie bez zarzutu. Chodzi równo, nie kopci, kręci się przy pięknym dzwięku tuż za plecami. sprzęgło nie jest wybitnie miłe przy miejskiej jeździe ale odwdzięcza się wysmienitą pracą przy dynamicznej jeździe do której Porsche namawia na każdym kilometrze drogi.


Padnie pytanie o mankamenty.. Po dłuższym namysle znalazłem dwa. Zamek centralny działa ale jakby odbija i nie zamyka auta. Nie zaglądałem do tego bo trzymam go na zamknietym parkingu. Druga rzecz to trudno zauważyć ale jestem uczciwy to napiszę. Podczas opuszczania dachu wypina się jabłko siłownika prawego. Sam to zauważyłem przypadkiem bo jeden siłownik daje rade złożyć i rozłożyć cały dach.. tak kiedyś robili z zapasem.. Wystarczy tam podregulować ramię siłownika.


Boxster to wciąż świetne ponadczasowe auto. Porszak wręcz zachęca do szybkiej jazdy nie tylko po prostej ale w zakrętach właśnie czujesz się w nim jak w gokarcie. Ktoś pomyśli że 204 konie to za mało mocy, ale naprawdę inne auta potrzebują 250 i więcej by dogonić tego wariata. Mały zwinny szybki stylowy. I do połowy jest 911-stką;) Które już odleciały w kosmos cenowy. Oczywiście są tańsze egzemplarze, ale u mnie nie ma potrzeby wkładu startowego. A serwis tej marki do najtańszych nie należy. Proszę też pamiętać że w cenie jest hardtop który jest rarytasem na rynku i kosztuje ok. 6-7 tysiaków.


Auto do obejrzenia w Wawie na mokotowie. Przegląd i OC do kwietnia 2026. nie negocjuję ceny przez telefon, zapraszam. JAK NIE ODBIERAM NAPISZ SMS

 

11 kwietnia 2025 16:10

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Porsche

Model pojazdu

Boxster

Wersja

2.5

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Rok produkcji

1997

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

65000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Komfort i dodatki

Sportowe fotele - przód

Elektryczne szyby przednie

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store