Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 1
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 2
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 3
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 4
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 5
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 6
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 7
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 8
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 9
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 10
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 11
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 12
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 13

1 / 14

Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 1
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 2
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 3
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 4
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 5
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 6
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 7
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 8
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 9
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 10
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 11
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 12
Renault Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique - 13

Najważniejsze

Przebieg

143 100 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 197 cm3

Moc

130 KM

Opis

UWAGA: Przed kontaktem proszę o dokładne przeczytanie opisu – szanujmy swój czas.


NIE INTERESUJE MNIE WYMIANA/ZAMIANA/SPRZEDAŻ DO KOMISU/AGENTA ITP.


Sprzedam tylko w dobre ręce.


Do rzeczy: mam na sprzedaż Renault Megane 3, coupe.

Silnik benzynowy, 1.2 TCe , Energy, 132 KM

3 drzwiowa

Rok produkcji 2013, pierwsza rejestracja w 2014 r. Ja kupiłem w 2018 r.


Samochód krajowy, z salonu (pierwsza właścicielka miał w leasing), bezwypadkowy.


Auto bardzo doinwestowane, regularnie serwisowane, filtry i płyny eksploatacyjne wymieniane maksymalnie co rok, zgodnie z zaleceniami.


Zdjęcia bez żadnych filtrów, ulepszeń itp.


Kupiłem samochód od Pani, która miała go w leasing – miała pełną historię serwisową w ASO, udokumentowany przebieg itp.


Jestem II właścicielem (w „historii pojazdu” będzie widniało 3 właścicieli, bowiem osoba od której kupiłem auto miała je w leasing – wykupiła je, po czym przekazała częściowo mężowi, który stał się „kolejnym” właścicielem, ale de facto auto było w tym samych rękach. Pani była księgową, wiedziała co robi , żeby zoptymalizować podatki :)


Odkąd kupiłem auto, wykupuje także ubezpieczenie AC. Nie było żadnych szkód.


Pojazd ma ważny przegląd do grudnia 2026 r.

Samochodem nie jeździłem dużo – nie przekraczałem 8 tys km rocznie, nie służył co codziennych dojazdów do pracy itp.


Sprzedaję tylko z tego powodu, że mam dziecko w drodze, a nie jest to pojazd wygodny do przewożenia dziecka w foteliku, wózka, pieluch i tego całego asortymentu. Przykro mi się rozstawać z pojazdem, ale życie to wymusza – szkoda, żeby stał na parkingu.


Mechanicznie pojazd w 100 % sprawny, do jazdy. Klimatyzacja także działa znakomicie..


Lakierniczo: tutaj jedna spora pamiątka po poprzedniej właścicielce (uderzenie w jakiś słupek podobno) – spora rysa na drzwiach pasażera, jednak nie jest bardzo widoczna. Do tego druga mniejsza pamiątka po niej – przetarcie z tyłu od strony pasażera. Trzeci, drobny defekt to obtarcie przedniego zderzaka też od strony pasażera – ktoś mi przytarł na parkingu pod centrum handlowym, monitoring nie wyłapał. Nie zgłaszałem z AC, bo dla mnie ważniejsze jest, żeby auto było sprawne mechanicznie i zwyczajnie szkoda mi było psuć sobie historię ubezpieczenia „obcierką”, którą można zamazać kredką.


Nie dokonywałem żadnych napraw lakierniczych – samochód przekroczył 10 lat, normalne i naturalne jest to, że ma „ślady” użytkowania w mieście. Wolę być uczciwy i zainwestować w mechanikę, a nie oddawać do lakiernika przed sprzedażą po to, aby była idealna blacha, a słaby silnik (idealny lakierniczo samochód od razu wzbudziłby moje podejrzenia, jakbym kupował).


Jeżeli ktoś się zdecyduje i będą mu przeszkadzały te drobne pamiątki, dogadamy się.


Jak wspominałem, mechanicznie auto jest dofinansowane. Mam książeczki serwisowe od pierwszego serwisu.

Odkąd posiadam auto, serwisy polegały m. in. na:

- corocznej wymianie oleju, płynów eksploatacyjnych, filtrów,

- wymiana klocków ham. I tarczy,

- wymiana wtryskiwaczy (x4), świec, czujnika spalania stykowego,

- regulacja , aktualizacja i przeprogramowanie, komputera – sterownika wtryskiwaczy,

- wymiana sondy lambda

- w 2020 r. wielka naprawa silnika – wymiana rozrządu, pierścieni, zaworów, obróbka głowicy, akcesoriów – koszt naprawy wyniósł ponad 8 tys złotych, wyeliminowano wadę fabryczną (nadmierne zużycie oleju) – aktualnie auto nie „bierze” kropli oleju od wymiany do wymiany,

- wymieniono sworznie,

- w maju 2023 r- wymieniono skraplacz/chłodnicę klimatyzacji

- w grudniu 2024 r. – wymiana wahacza, końcówki drążka, geometria kół

- w styczniu 2025 r. – wymiana sprężyn zawieszenia z przodu


Jak widać – na serwisach nie oszczędzałem, a to tylko wybrane „naprawy”. Auto powinno służyć przez długie lata.


Aktualnie nie ma potrzeby serwisu. Najbliższy planowany serwis: we wrześniu wymiana oleju/filtrów.


W pakiecie – komplet opon zimowych i letnich (za każdy komplet płaciłem po ok. 2 tysiące zł – rozmiar większy niż fabrycznie, 17’). Także felgi aluminiowe to mój zakup.


W razie pytań, proszę o kontakt.


Z uwagi na obowiązki zawodowe i wyjazdy zagraniczne, proszę o kontakt poprzez wiadomości / e-mail. Nie mogę zawsze odebrać telefonu. Mogą być tez małe „opóźnienia” w możliwości fizycznego spotkania.

 

28 kwietnia 2025 1:26

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Megane

Wersja

1.2 16V TCE Energy Dynamique

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2013

Generacja

III (2008-2016)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

29990

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Daniel

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store