Dzień dobry,
Sprzedam Renault Megane 3 RS "track tool'a" (chociaż w obecnej formie idealnie sprawdza się też na tzw. "daily").
Podstawowe informacje:
-produkcja : 2012, najbardziej poszukiwana wersja PH2 (wnętrze z PH3 ale ma bixenon skrętny którego nie było w ph3 + szeroki led DRL i parę innych smaczków)
-sprowadzony ze Szwajcarii lekko uszkodzony z tyłu (zdjęcia do wglądu)
-lakier na całym aucie bez szpachli, bez rys, bez uszkodzeń, bardzo zadbany i świeży
-najrzadsza i najlepsza pod zabawkę na tor wersja 265ps (seryjna zmiana mapy 250/265ps) w najlżejszym wydaniu z manualną klimą (jak ktoś szuka "auta do lansu" i dla niego to wada/"argument" do negocjacji to proszę szukać dalej :)). Tak samo "podstawowe" multimedia i brak keylessa. To jest wersja specjalnie w "lekkim wydaniu". Tutaj jest tak jak to było np. w clio Ragnotti/CUP i innych wersjach typowo torowych Renault Sport/RS na przestrzeni lat. Ma być lekko i bez kompromisów, jest to najlżejsze wydanie M3RS i najbardziej poszukiwane na track tool'e
-fabryczne Recaro CS
-fabryczne brambo lakierowane na czerwono
-zawieszenie CUP
-fabryczna Szpera
-auto w Szwajcarii serwisowane od początku do końca z pełną historią serwisową
-bixenon skrętny (doświetlanie zakrętów/drogi) + mycie/poziomowanie
-fabryczne żółte pasy
Auto w pełni przygotowane do zabawy na torze po podstawowym pakiecie modyfikacji torowych (wszystko nowe i wrzucone przeze mnie do auta) :
-przelotowy układ wydechowy genialnej, Niemieckiej firmy INOXCAR (od fabrycznego DP z katem który jest na miejscu do końca). Wydech bardzo cichy z pięknym dźwiękiem (zero problemów na Poznaniu gdzie jest pomiar głośności)
-intercooler Wagner
-nowe wahacze przód OEM Renault z poliuretanem powerflex
-skrzynia biegów po pełnej rewizji i wymianie łożysk (chodzi perfekcyjnie)
-silnik zalany olejem Millers
-nowe końcówki drążków + drążki + ustawienie geometrii
-rozpórki przód/tył Górny Motorsport
-obecnie auto na oryginalnych 18" felgach z nowiutkimi oponami Nexen Sport (kupione w 2024 po przebiegu 2tys.)
-pełen przegląd układu hamulcowego (nowe odpowietrzniki), przewody Hel w stalowym oplocie, płyn motul RBF700, klocki przód : DS.UNO (stan 80%), klocki tył: DS2500 (stan 90%), nowe tarcze przód Brembo nacinane (stan 95%)
-nowe świece zapłonowe
-rozrząd zrobiony w ASO renault przy 130tys.km
"Przetestowane" w zeszłym roku podczas dwóch imprez time attack / track day na Poznaniu gdzie sprawowało się bez najmniejszych problemów (niestety czas mi nie pozwolił na więcej zabawy w zeszłym sezonie tym autem (nie jest to moje jedyne auto na tor).
Jeśli szukasz kompleksowo i z głową przygotowanego auta które jest "sprawdzone w boju" to zapraszam do zapoznania z moją ofertą :). Auto od wieloletniego zawodnika time attack i fana Renault RS/Sport (bawię się na torze tymi autami od 10lat i mam parę takich aut obecnie w kolekcji - to nie mój jedyny RS :)).
Jako, iż "nie mam ciśnienia" na sprzedaż i nie chciałbym też na przyszłość sobie tworzyć "zbędnej" historii mojego auta w znanych portalach i tłumaczyć się potem bez sensu "czemu kiedyś było na sprzedaż i czemu tak drogo" to pełne dane do identyfikacji auta podam bez żadnego problemu poważnie zainteresowanej osobie z którą złapię dobry flow :) (do auta jest i książka serwisowa z regularnymi serwisami ASO, i elektroniczna historia ASO potwierdzająca papierowe wpisy, są też zdjęcia jak przyjechało z CH itp.). Ewentualny nowy nabywca dostanie komplet informacji.
Jedyny powód sprzedaży to to, że bardzo "na luzie" pojawił się pomysł na sprzedaż dwóch aut i zakup najchętniej Yarisa GR lub ewentualnie Megane 4 RS Trophy, i30N DTC, BMW 135/140 (możliwa zamiana za te auta z moją dopłatą). Z autem nic się nie dzieje, nie wyjeżdżam za granicę, nie rodzi mi się dziecko, nie muszę go sprzedawać.
Auto jest w idealnym stanie, jest w pełni garażowane, zadbane, doinwestowane. Wystarczy zmienić olej, wrzucić semi slicki i można jechać cieszyć się na torze. Sprzedaż na podstawie umowy kupna-sprzedaży od normalnego miłośnika motoryzacji i bezpiecznej jazdy torowej.