Jeden właściciel od 90tys. km tj. 10lat.
2 kpl. kluczy
Oryginalny przebieg 160tys. km.
1 rejestracja 03.2002r.
Ciśnienie na cylindrach 14,5bar.
Olej 5w40.
Świeżo po wymianie praktycznie bez przebiegu:
- olej+filtry oleju oraz powietrza
- łańcuszek rozrządu z kołami rozrządu
- pasek alternatora
- szczotki alternatora
- prawy przegub z osłoną
- lewa osłona przegubu
- lewa i prawa przednie piasty kół montowane dedykowanym zestawem do montażu
(nie wprasowując poprzez kulki bieżni)
- łączniki stabilizatora
- gumy stabilizatora
- sprężyny przednich amortyzatorów
- przednie tarcze hamulcowe z klockami hamulcowymi
(montowane na czujnik zegarowy-brak bicia poprzecznego)
- elastyczne przewody hamulcowe przednie lewy i prawy
- cylinderki hamulcowe tylne lewy i prawy
- szczęki hamulcowe tył z zestawami montażowymi
(bębny były z niewielkim zużyciem-nie zostały wymienione)
- linki hamulca ręcznego
- płyn hamulcowy
- płyn chłodniczy
- regulacja luzów zaworowych
- regulacja LPG
Wcześniej wymieniono:
- końcowy tłumik
- kompletne sprzęgło
- olej w skrzyni biegów
- świece irydowe
- filtr fazy lotnej oraz gazowej LPG
- uszczelnienie maglownicy
- nowe drążki kierownicze
- nowe końcówki drążków
- olej wspomagania
- tylne amortyzatory
- felgi aluminiowe 16" model KBA 44332 z oponami letnimi 195/55R16
- felgi stalowe 15" z oponami zimowymi oraz kołpakami
(w Skodach Fabia oryginalnie montowane były felgi 14")
- pełnowymiarowe koło zapasowe 14" z zestawem lewarka i klucza do kół w piance i pokrowcu
Proszę dzwonić po 16:00 lub weekendy.