Sprzedam Skodę SuperB wyprodukowaną w roku 2010. Auto pochodzi z polskiego salonu, a data pierwszej rejestracji pojazdu to 11.02.2010
Jestem właścicielem auta od 2022 roku. Nigdy nie miałem z nią problemu, spokojnie pokonywała trasę Polska-Holandia bez żadnego problemu.
Sprzedaję tylko i wyłącznie z powodu zakupu nowego samochodu. Skoda aktualnie jest ze mną w Holadnii, ale nie ma problemu, żebym przyjechał szybciej jeśli znajdzie się zdecydowany kupujący.
Zgadzam się na sprawdzenie auta na dowolnej stacji/u dowolnego mechanika.
Serwis OD 2023:
Zaznaczam, że część rzeczy została zrobiona "przy okazji", a ze względu na częste pokonywanie drogi do Polski i z powrotem zawsze chcę mieć w pełni sprawny samochód. Naprawiany w porządnym warsztacie, a nie u "Mietka w stodole".
Klocki/tarcze przód i tył oraz regenerowanie zacisków (kompletne)
Nowy dwumas
Nowa nagrzewnica (poprzednia była uszkodzona i grzała tylko prawa strona)
Raz do roku ozonowana i sprawdzana klimatyzacja
Uszczelnienie pompy vacum
Wymieniony głowny przewód magistrali wodnej
Olej w skrzyni przy przebiegu około 430 tysięcy
Rozrząd po zakupie (jak sprawdzę przebieg to dopiszę)
PK+wszystkie rolki/łożyska
Poduszka skrzyni
Termostaty oba (po zakupie miałem problem z uzyskaniem stałej temperatury)
Przy wymianie dwumasu wykryty delikatny wyciek z uszczelniacza wału. Jest nowy.
Łączniki
Gumy wachaczy
Olej co +/- 10 tysięcy
Pewnie coś bym jeszcze znalazł, na wszystko są faktury.
W styczniu 2025
Olej
Filtr kabinowy/powietrza/paliwa
Zawór sterowania kompresorem (wcześniej klimatyzacja potrzebowała 2-3km nim się włączy)
Nowy silnik wycieraczki z tyłu
Auto nie jest pozbawione wad wizualnych, bo mechanicznie jest 5+.
W styczniu na skodę spadło drzewo, i uszkodziło delikatnie lewy słupek C + relingi i DELIKATNIE dach w miejscu uszkodzeń relingów.
Lewy tylny błotnik był naprawiany w ASO (mam dokumentację od poprzedniego właściciela)
Maska i L+P błotnik z przodu są wymienione na gwarancji. (jak wyżej)
Nalot na prawym tylnym błotniku
I pod klamką pasażera od strony kierowcy z tyłu
Umarły siłowniki klapy (lewy), i aktualnie są zdemontowane oba, i założone zwykłe. Deska ze zdjęcia nie na sprzedaż :)
Auto ma podniesioną moc z 170 koni na 201 (posiadam wykres z hamownii) i usunięty filtr DPF przy przebiegu około 290 tysięcy. Nie ja to robiłem, nie mi to oceniać. Spalanie z trasy według dystrybutora 6.5-7 przy przelotowej do 170km/h
Zamiast żarników D1s zamontowany jest led. Świeci genialnie, ustawiony poprawnie, i nikt nie "mruga" i również bez problemu przechodzi przegląd.
Wyposażenie raczej standardowe dla tego modelu
Skrzynia DSG 6 biegów DQ250 zmienia biegi idealnie, nie szarpie i nie przeciąga.
System asystenta parkowania równoległego - działa, z dwa razy użyłem żeby się "pochawlić"
Reflektory AFS (skrętne)
Doświetlanie zakrętów przez halogeny
Czujniki parkownia P+T
Opuszczanie prawego lusterka przy cofaniu
Grzane fotele przód i tył
Klimatyzacja automatyczna dwusterfowa
Klimatyzowany schowek
Elektryczne fotele z przodu (kierowcy z pamięcią)
Fotochromatyczne lusterka boczne i środkowe (działają)
Światła automatyczne i wycieraczki
Coming i leaving home
Auto pomimo braku DPF nie kopci, a sam silnik pracuje idealnie.
Po wymienia tulei i poduszek przy silniku wyeliminowany problem "trzęsienia kierownicy".
Auto aktualnie jest na oponach jeszcze zimowych, ale na dniach zmieniam na letnie. Zimowe dorzucam do auta, a letnie mają trzy lata.
Samochód aktualnie jest w Holandii, na stałe w Polsce od 25 czerwca. Jednak jeśli trafi się konkretnie zainteresowana osoba, jestem skłonny przyjechać nią do Polski po wcześniejszym kontakcie.
Jeśli nie odbieram, proszę o SMS. Oddzwonię.
Cena do negocjacji na miejscu, handlarzom "Za dychę" podziękuję. Tylko sprzedaż, mam już drugie auto i zamiana nie wchodzi w grę.
Przegląd
15-02-2026
Ubezpieczenie
17-06-2026