Subaru Forester XT na sprzedaż. Salon Polska, najwyższe dostępne wyposażenie Platinum, w tym skóra, harman kardon, szyberdach, 3 właściciel, gdzie drugi przejechał nim tylko kilka tysięcy km. W moich rękach od ponad 4 lat i ponad 80 tys km.
Auto kupione jako bezwypadkowe i za mojej kadencji nie miało żadnego wypadku. Samochód nie po powodzi ani podtopieniach i spoza obszaru ostatniej powodzi w Polsce, więc masz pewność, że nie pływał w wodzie. Samochód z polskiego salonu, nie z rynku USA, więc masz pewność co do legalności pochodzenia (żadnego zaniżania wartości pojazdu, problemów z akcyzą, etc.) Porządek w dokumentacji i pewność co do pełnej historii auta (książka serwisowa, faktury).
Z moich ustaleń w ASO przed zakupem (raport), pierwszy właściciel lakierował maskę z uwagi na odpryski i wymienił przednią szybę z uwagi na pęknięcie od kamienia (mam zdjęcia). Zamontował też w ASO rozwinięte multimedia (opcji i aplikacji jest bardzo dużo, ja nie korzystałem ze wszystkich) oraz rozprowadził kable z usb do multimediów i ładowania telefonów oraz kamerki na przedniej szybie. Oryginalny panel multimediów Subaru dokładam nowemu właścicielowi.
Samochód wszechstronny i niezawodny. Charakteryzuje się świetną dzielnością terenową, ale potrafi też niejednego zaskoczyć tym jak się zbiera na asfalcie i jaką daje pewność prowadzenia.
Serwisy: do czasu gwarancji serwis w ASO i wymiana oleju co 12- 15 tys km (książka serwisowa), potem w moich rękach i serwisy w Jarcar (wyspecjalizowany serwis tylko Subaru), olej i filtry max. co 10 tys. km.
W ciągu 4 lat 2 razy wymieniany olej w skrzyni biegów, dyfrach i mostach, ostatnio przed wyjazdem na wakacje w 2024 r. na objazdówkę po Bałkanach plus Korfu (bezawaryjnie zrobione ponad 5.200 km - wyłącznie po asfalcie). Wtedy wymieniłem też wszystko co trzeba było na nowe, m.in. elementy zawieszenia tuleje, łożyska w tylnych kołach, oryginalne nowe żarniki w biksenonach - świecą rewelacyjnie, zrobiony pełny serwis klimatyzacji. Dwa lata temu wymienione sprężyny tylne na nowe i 3 lata temu nowy akumulator. Dołożyłem też hak Westfalia wypinany automatycznie (nie widać miejsca montażu).
Samochód zadbany, myty przeze mnie wyłącznie na myjniach bezdotykowych, natomiast jako że nie jest nowy, posiada normalne ślady użytkowania.
Samochód nigdy nie był przeze mnie użytkowany w terenie, ani w rajdach.
Z mankamentów - pęknięta zewnętrzna szyba szyberdachu w czasie posiadania samochodu przez pierwszego właściciela (ptak rozbijał kamień na dachu). Ja normalnie używałem i wszystko jest ok.
Do samochodu dokładam dywaniki Subaru na lato, przegrodę do montażu w bagażniku (można przewozić psa lub zapakować bagażnik po dach), przesłony na szyby tylne i szybę klapy bagażnika, siateczki - organizery do bagażnika (wszystko oryginalne Subaru), opony letnie Goodyear (jeżdżone 2 sezony), opony zimowe (jeżdżone od 2024 roku).
Świetny samochód, mocny, zrywny (katalogowo 7,5 sekundy 0-100, chociaż wrażenie jakby było znacznie szybciej, szczególnie przy zmianie biegów łopatkami przy kierownicy, do wyboru 3 tryby jazdy plus przełączenie skrzyni w tryb manual). Auto jest wszechstronne (szybkie na asfalcie, dzielne w terenie i na śniegu - stały, legendarny napęd Subaru 4x4 plus tryb X- Mode), bardzo pakowne (czteroosobowa rodzina plus bagaże wchodzą bez problemu), wygodne w długich trasach, ale też zwinne w mieście i bezproblemowe w parkowaniu dzięki swoim rozsądnym gabarytom.
Powód sprzedaży - zakupiłem nowy samochód.
Zgadzam się na weryfikację auta w serwisie na koszt kupującego. Jeżeli nie odbieram, oddzwonię.
Samochód do obejrzenia w Warszawie lub okolice Wołomina lub w Legionowie.