Subaru Impreza WRX STI Spec C Motorsport Edition 16"
Data produkcji : 11 grudzień 2006
Przebieg : 63.350 km
Oznaczenie modelowe silnika : EJ207DG9LE
Oznaczenie modelowe skrzyni : TY856WB8JA
Opcja wyposażenia : WLH
Najrzadsza , najbardziej hardcorowa i najlżejsza wersja Spec C w opcji wyposażenia Competition Pack (odpowiednik modelu RS wśród Mitsubishi Lancer EVO ), pozbawiona ABS , klasycznego wnętrza, dużych hamulców , elektryki , centralnego zamka i to wszystko w ostatnim roku modelowym GD (06.2006-04.2007) !!!
Posiada manualne DCCD bez trybu auto , cieńsze szyby , aluminiową tylną klapę , sporo dodatkowych usztywnień nadwozia , dodatkowe chłodnice oleju itp. , deklarowana przez producenta waga to 1.350 kg.
Prawdziwy biały kruk wśród modeli Subaru ; w ciągu ostatnich kilku lat , jedynie 2 szt. pojawiły się na rynku .
Jeden z ostatnich cywilnych egzemplarzy z wyprodukowano 40 szt. , w tym tylko 25 było w kolorze białym !
Szczegółowa specyfikacja i opis dostępny na stronach :
https://legacypic.uk/car/specs.php?id=760
https://www.carscoops.com/2021/07/2005-subaru-impreza-wrx-sti-spec-c-with-steelies-would-love-to-go-rallying/
Auto zarejestrowane w RP na oryginalnym krótkim VIN'ie z odstępstwem Ministerstwa Infrastruktury i Transportu , posiada aktualne badanie techniczne i ubezpieczenie .
Subaru w specyfikacji fabrycznej , całkowicie seryjne , w idealnym stanie technicznym i podobnym wizualnym (oryginalna powłoka lakiernicza swoje lata już ma stąd mimo małego przebiegu jakieś delikatne mankamenty lakieru mogą się gdzieniegdzie znaleźć).
Stan adekwatny do przebiegu ; silnik , skrzynia , napędy , wnętrze - wszystko w świetnym stanie , naprawdę zadbany i dobrze zachowany egzemplarz.
Subaru całkowicie pozbawione korozji , po zakupie całe podwozie zostało zabezpieczone bezbarwnym woskiem , dodatkowo zabezpieczono wnęki nadkoli.
W moich rękach , auto stanowi bardziej element kolekcji niż pojazd użytkowy ; w ciągu 6 lat posiadania przejechałem nim może 500-600 km ... , nieużywany w zimie , ani w deszczowe dni , oczywiście regularnie odpalany i wietrzony .
Z uwagi na fakt, iż fabryczna specyfikacja auta dedykowana jest raczej purystom, przez te kilka lat zgromadziłem zestaw gadżetów które wynoszą ten "base car" do poziomu "full fat" tj. układ wydechowy i zawieszenie Prodrive , wnętrze ze zwykłego STI , drugą obszytą "na grubo" kierownicę , przednie hamulce 355 AP Racing lub OEM złoty big brake Spec C , frontlip , chlapacze , lotki Perrin oraz koła Enkei 18 itp. stąd istnieje możliwość zakupu Subaru zarówno w kolekcjonerskiej specyfikacji fabrycznej jak i w dowolnej konfiguracji uwzględniającej w/w elementy.
Cena w ogłoszeniu dotyczy auta w oryginalnej specyfikacji fabrycznej (wnętrze , hamulce , wydech , kierownica itd. ) , na złotych lub srebrnych felgach OEM Enkei 17 z STI hawkeye .
Na wszelkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie lub mailowo.