Dzień Dobry.
Subaru Legacy 2.5 GX wersja specjalna Limited (typ 5320), napęd 4x4 w rewelacyjnym stanie zachowania.
Historia:
- przed sprowadzeniem, Legacy jeździło w Szwajcarii w miejscowości Erlenbach koło Zurichu. Użytkowany głównie w warunkach miejskich i skrupulatnie serwisowany (książka z pełną historią + 2 oryginalne klucze).
- pierwszy właściciel w Polsce (Małopolska) używał auta około pół roku na czas potrzebny do odbioru nowego auta z salonu (w pandemii czas oczekiwania się mocno wydłużył)
- od 04.2023 w moich rękach. Jedno z trzech Subaru w rodzinie. Użytkowane regularnie ale jako trzecie. Doskonały towarzysz na alpejskie wyjazdy narciarskie.
Dzięki garażowaniu zachowane w unikalnym stanie:
- silnik, skrzynia w rewelacyjnej kondycji (dynamiczna wymiana wykonana 10.10.2025)
- stan zachowania wnętrza zachwycający,
- lakier zachowany w pięknym stanie, błyszczący, bez rys (z minimalnymi śladami użytkowania),
- lakier zabezpieczony wysokiej jakości woskiem z roczną trwałością
- nadwozie bez grama rdzy
- podwozie i profile zamknięte zabezpieczone antykorozyjnie (stan jak na kilku zdjęciach)
- zabieg detailingu i zabezpieczenia antykorozyjnego wykonany w 2024 Nie wymagało żadnych napraw poza serwisami olejowymi podczas kiedy zrobiło w moich rękach ostatnie 20.000 km
To jedyna sztuka tego modelu auta w takiej konfiguracji w takiej kondycji.
Ktokolwiek wcześniej obejrzał inny egzemplarz tego kultowego już samochodu, a będzie szukał naprawdę dobrego stanu zachowania - zapraszam na oględziny.
Powód sprzedaży to:
A. Legacy jest obecnie piątym autem
B. nie mam go już jak trzymać garażowanego
Auto na bieżąco pozostaje obiektem mojej nieustającej troski w związku z tym jest świeżo po:
- serwisie olejowym (ENEOS 5W30) + wszystkie filtry
- wymiana sondy pierwszej Lambda BOSCH (wartość samej sondy 580 PLN)
- dynamiczna wymiana oleju w skrzyni (sam koszt 16 litrów oleju Eneos CVT Fluid potrzebnego przy tej wymianie to 1280 PLN). Koszt całego serwisu: 2890 PLN (jak na jednym ze zdjęć w załączeniu).
- nowe przewody paliwowe
- konserwacja chamulcy
Zapraszam poważnie zainteresowanych, najchętniej znających markę i poszukujących tego modelu. Dopuszczam rozsądne negocjacje przy aucie i doprawdy proszę nie sugerować się cenami innych ofert.
Jak mówią klasycy: Wiem co mam i jak trudno znaleźć taki egzemplarz.
PS: auto sprzedaję na alufelgach 16' widocznych na większości zdjęć z świetnymi oponami zimowymi Nokian WR D4, stan bardzo dobry - około 5-6 mm bieżnika. Rewelacyjnie wyważone i ciche.
Koła letnie 18'tki świeżo po renowacji i malowaniu z nowymi oponami Hankok, są akcesoryjne i mają dla mnie wartość kolejnych 3.000 PLN. Przy zakupie auta z dwoma kompletami kół cena: do ustalenia PLN