Z żalem rozstaję się z zawsze w pełni gotowym i niezawodnym Outbackiem. Autko zawsze regularnie serwisowane, myte, pielęgnowane. Ale do rzeczy :)
Jak na 20latka trzyma się bardzo dobrze, zarówno podwozie jak i nadwozie. Oczywiście nie jest to ideał, więc na parę rzeczy można przymknąć oko ze względu na przebieg i wiek.
Są obtarcie na plastikowych listwach i przednim zderzaku. Autem od czasu do czasu jeździła kobieta, a Subaru bez czujników parkowania+kobieta kierowca=obtarcia i wgniotki. Przygoda ze słupkiem też była.
Co roku wymieniam olej w skrzyni wraz z filtrami( co 20 tysięcy) a co 8k olej w silniku.
Skrzynia działa poprawnie. Nie jest to super szybki Dsg bądź Powershift. Biegi zmienia poprawnie.
Czasami szarpnie, z reguły na zimnym.
Nie oszczędzałem na częściach i serwisie. Wszystko skrupulatnie notowane w książce serwisowej.
Samochód jest pod opieką chłopaków z Soptech z podwarszawskich Duchnic.
UPG dawno ogarnięte. Zawory regulowane. Jest LPG i nowe opony całoroczne. Sprzedaję bo zmieniam na nowszego Outbacka.
Cena jest do negocjacji, ale szanujmy swój czas, więc za oferty w kwocie 10k dziękuję. Dla zainteresowanych mogę podesłać na maila paczkę z fotkami o dużej rozdzielczości.
Pozdrawiam