Subaru XV 2.0 D Comfort - 1
Subaru XV 2.0 D Comfort - 2
Subaru XV 2.0 D Comfort - 3
Subaru XV 2.0 D Comfort - 4
Subaru XV 2.0 D Comfort - 5
Subaru XV 2.0 D Comfort - 6
Subaru XV 2.0 D Comfort - 7
Subaru XV 2.0 D Comfort - 8
Subaru XV 2.0 D Comfort - 9
Subaru XV 2.0 D Comfort - 10
Subaru XV 2.0 D Comfort - 11
Subaru XV 2.0 D Comfort - 12
Subaru XV 2.0 D Comfort - 13
Subaru XV 2.0 D Comfort - 14
Subaru XV 2.0 D Comfort - 15
Subaru XV 2.0 D Comfort - 16
Subaru XV 2.0 D Comfort - 17
Subaru XV 2.0 D Comfort - 18
Subaru XV 2.0 D Comfort - 19

1 / 20

Subaru XV 2.0 D Comfort - 1
Subaru XV 2.0 D Comfort - 2
Subaru XV 2.0 D Comfort - 3
Subaru XV 2.0 D Comfort - 4
Subaru XV 2.0 D Comfort - 5
Subaru XV 2.0 D Comfort - 6
Subaru XV 2.0 D Comfort - 7
Subaru XV 2.0 D Comfort - 8
Subaru XV 2.0 D Comfort - 9
Subaru XV 2.0 D Comfort - 10
Subaru XV 2.0 D Comfort - 11
Subaru XV 2.0 D Comfort - 12
Subaru XV 2.0 D Comfort - 13
Subaru XV 2.0 D Comfort - 14
Subaru XV 2.0 D Comfort - 15
Subaru XV 2.0 D Comfort - 16
Subaru XV 2.0 D Comfort - 17
Subaru XV 2.0 D Comfort - 18
Subaru XV 2.0 D Comfort - 19

Najważniejsze

Przebieg

129 900 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

147 KM

Opis

Do sprzedania posiadam Subaru XV z ostatnią, trzecią generacją silnika diesla od tego producenta.


Samochód został sprowadzony z Austrii, gdzie miał jednego właściciela i do samego końca (118k km) był serwisowany w ASO Subaru. Auto ma 109 koni mechanicznych. Silnik ten sam co w wersjach na resztę Europy (części też kupuje od 147KM), nie mniej jednak samochód na Austrię różnił się oprogramowaniem i w wersji bazowej 2.0D miał 109KM (podobnie jak Imprezy i inne modele tego producenta), można to bez problemu sprawdzić w sieci i znaleźć masę samochodów w takiej konfiguracji sprzedawanych właśnie w Austrii. Dla mnie był to plus, biorąc pod uwagę że pierwsze diesle od Subaru miały problem z usterkami wynikajacymi m.in. ze zbyt dużego momentu obrotowego. Ten egzemplarz ma mniejszą moc i mniejszy moment, według mnie w zupełności wystarcza do sprawnej jazdy. Spalanie 5,5-6,2L, choć to wynik głównie z tras.


Samochód zakupiłem w lipcu, ale na dobrą sprawę zacząłem nim jeździć od listopada (pobyt w szpitalu) i w te niespełna pół roku zrobiłem nim 12 tys km, 90% trasy. Od kilku tygodni jednak trasy bezpowrotnie mi się skończyły, a na podjeżdżanie po 1, 2, 3km w okolicy trochę szkoda mi diesla.

Niemal zaraz po zakupie zakupiłem nowe tarcze wentylowane na przednią oś i wymieniałem olej, poza tym pozdejmowałem wszystkie plastiki, kanapy i posprzątałem gruntowanie, znalazłem w różnych zakamarkach masę słodyczy i pełno kukurydzy - najważniejsze że udało mi się pozbyć aromatów gospodarstwa rolnego, na którym poprzedni właściciel niewątpliwie pracowal :)


Dzisiaj ponownie wymieniłem olej z filtrem, więc auto jest świeżo po wymianie. Do samochodu posiadam drugi komplet kół na alufelgach z oponami zimowymi (w porywach na dwa sezony, ale raczej jeden).

Samochód jest zadbany, choć normalne, że nie stał w muzeum i ślady zużycia są widoczne czy to na jakichś plastikach w środku czy też w postaci rysek, odprysków od kamieni na lakierze. Za mojej kadencji doszła ryska na drzwiach od kijka narciarskiego jakiegoś zaspanego turysty i ślad po uderzeniu plastikowym mieczem przez jakiegoś dwuletniego dzieciaka. Z natury się takimi rzeczami nie przejmuje, nie miej jednak niektórym z pewnością rzuca się takie rzeczy w oczy, choć rzeczjasna na zdjęciach te małe ryski są nie do zauważenia :)


Technicznie auto jest na tip top. Napędy dają radę, a prawie 22cm prześwitu zapewnia bezstresowe wjeżdżanie na różne krawężniki czy bezdroża. Klimatyzacja działa bez zarzutu, nic nie szarpie, nie hałasuje, sprzęgło bierze od samego dołu, w zawieszeniu nie ma żadnych luzów. Zresztą jak najbardziej można autem podjechać na dowolną stacje diagnostyczną i sprawdzić.


Na koniec rzecz być może najważniejsza - auto jest po lekkim gradobiciu, co być może nie rzuca się na zdjęciach ale na ostatnich już to widać. Na żywo nie rzuca się to według mnie zbytnio w oczy, maska i szyby wyszły bez szwanku z tej przygody (jeszcze w Austrii - za kadencji poprzedniego właściciela), nie mniej jednak dach posiada znaczną ilość tych wgniotek, podobnie jak tylna klapa. Jeśli chodzi o drzwi, błotniki, słupki, to też widać wgniotki w niewielkiej ilości, nie mniej jednak najwięcej jest ich na dachu i na tylnej klapie. Na dachu są nawet dwa odpryski lakieru (kilka mm) i na klapie też dwa. Poza tym klosz lewej lampy tylnej jest leciutko pęknięty, a prawy być może rozszczelniony, bo czasem widać że klosz paruje, choć równie dobrze może to nie mieć związku z gradobiciem. Lampy obie, są rzeczjasna w pełni sprawne. Owo gradobicie było jedyną przygodą tego samochodu w trakcie jego trwającej blisko 8 lat egzystencji. Nie brało udziału w żadnym wypadku.


Osobiście nie planowalem mając auto w posiadaniu robić cokolwiek z tymi wgniotkami (technicznie auto jest sprawne, a wgniotki nie przeszkadzają mi w jeździe).

Najlepiej jakby ktoś se sam osobiście ocenił na żywo jak to wygląda i czy jest sens się tym przejmować.

 

22 kwietnia 2025 9:11

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

XV

Wersja

2.0 D Comfort

Kolor

Bordowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

41000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Dawid

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store