Witam.
Masz inną propozycję cenową pisz ;)
Do sprzedania posiadam najmniej awaryjną wersję tesli model S 90d z niskim przebiegiem. Jako że zaczynałem nim przygodę z elektrykami zależało mi na tym by się nie zrazić. Jest to egzemplarz z dwoma małymi silnikami w sumie 525KM (duży silnik w wersjach z P np. P85 lub P85d w nazwie lub bez żadnego oznaczenia np 85 są bardzo awaryjne - poczytajcie o uszczelnieniach płynie chłodniczym silnika) oraz najlepsza bateria 90kWh (ponownie 85 niestety okazały się dość awaryjne w porównaniu do 75 i 90, 100 też nie uniknęły problemow). egzemolarz ten posiada także standardowe zawieszenie bez awaryjnej pneumatyki. Jest to wersja jaką jeździ Daniel Grzyb i ma przejechane już ponad pół miliona km praktycznie bez awarii!
CENA do negocjacji, masz propozycję pisz.
Koszty eksploatacji są więc ograniczone do min. Koszt energi to zima 23kW/100km czyli niecale 19zl a wiosna niecałe 14zl przy korzystani z własnego prądu bez Fotowoltaiki.
Jeden z niewielu egzemplarzy z podwójną ładowarką pokładową czyli oferująca ładowanie 22kW z siły czy słupka AC co daje ok 3h ładowania na full w domu. Ładowanie DC oczywiście ok 150kW.
Najczęstsze awarie zostały wyeliminowane po zakupie. Wszystkie klamki mają wymienione popychacze i styczniki. Przednie zawieszenie zrobione. Auto pochodzi z południa więc nie było używane nadmiernie ogrzewanie przez co zmniejszone jest ryzyko awarii nagrzewnicy.
Posiada MCU2 czyli bezawaryjny system na Intelu z netflixem TuneIn itd. Darmowa łączność premium, dostęp do SUC.
Auto sprzedaje na 19” felgach tesli z nowymi oponami, felgi jak nowe (opcjonalnie posiadam także felgi 21” widoczne na ostatnim zdjęciu).
Zurzycie energii przy mrozach 22kWh (350km zasiegu) wiosna 17kWh (nawet 450km) są to realne wyniki z mojego wykorzystania na przedmieściach i miescie. Na trasie 120km/h 22kWh.
Sprzedaje bo zmieniam na nowszego elektryka!