Witam.
Masz inną propozycję cenową pisz ;)
Do sprzedania posiadam najmniej awaryjną wersję tesli model S 90d z niskim przebiegiem. Jako że zaczynałem nim przygodę z elektrykami zależało mi na tym by się nie zrazić. Jest to egzemplarz z dwoma małymi silnikami w sumie 525KM (duży silnik w wersjach z P np. P85 lub P85d w nazwie lub bez żadnego oznaczenia np 85 są bardzo awaryjne - poczytajcie o uszczelnieniach płynie chłodniczym silnika) oraz najlepsza bateria 90kWh (ponownie 85 niestety okazały się dość awaryjne w porównaniu do 75 i 90, 100 też nie uniknęły problemow). egzemolarz ten posiada także standardowe zawieszenie bez awaryjnej pneumatyki. Jest to wersja jaką jeździ Daniel Grzyb i ma przejechane już ponad pół miliona km praktycznie bez awarii!
Auto kupiłem z darmowym dożywotnimi superchargerami tesli czyli magicznym darmowym ładowanie z którego dla ciekawości skorzystałem dwa razy bo było po drodze... i stałem w kolejce tesli do 4 ładowarek :/ … więc dla mnie ładowanie w domu to podstawa a pare razy w roku niż stać w kolejce wole zapłacić 100zl. tak wiec darmowe było testowałem i nie polecam (a jak elonowi sie coś odklei to zabierze wszystkim, co ponoć już robi).
Masz dom ładujesz w taryfie nocnej za 80gr KW… jeździsz za 15zl 100km majac ponad 500km pod nogą, tego żaden diesel nie przeskoczy ;) nie masz domu albo ładowarki w garażu… daruj sobie to jeszcze nie ten czas.
CENA do negocjacji, masz propozycję pisz.
Koszty eksploatacji są więc ograniczone do min. Koszt energi to zima 23kW/100km czyli niecale 19zl a wiosna niecałe 14zl przy korzystani z własnego prądu bez Fotowoltaiki.
Jeden z niewielu egzemplarzy z podwójną ładowarką pokładową czyli oferująca ładowanie 22kW z siły czy słupka AC co daje ok 3h ładowania na full w domu. Ładowanie DC oczywiście ok 150kW.
Najczęstsze awarie zostały wyeliminowane po zakupie. Wszystkie klamki mają wymienione popychacze i styczniki. Przednie zawieszenie zrobione. Auto pochodzi z południa więc nie było używane nadmiernie ogrzewanie przez co zmniejszone jest ryzyko awarii nagrzewnicy.
Posiada MCU2 czyli bezawaryjny system na Intelu z netflixem TuneIn itd.
Auto sprzedaje na 19” felgach tesli z nowymi oponami, felgi jak nowe (opcjonalnie posiadam także felgi 21” widoczne na ostatnim zdjęciu).
Zurzycie energii przy mrozach 23kWh (330-370km zasiegu) wiosna 17kWh (nawet 400-450km) są to realne wyniki z mojego wykorzystania na przedmieściach i miescie. Na trasie 120km/h 23kWh.
Co auto ma jest na zrzucie z aplikacji, jakie darmowe usługi itd. Zrzut z apki aktualny na kwiecień 2025.
Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Nie biorę odpowiedzialności za błędy lub darmowe usługi które mogą w każdej chwili zostać zabrane przez tesle.