Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 1
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 2
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 3
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 4
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 5
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 6
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 7
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 8
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 9
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 10
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 11
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 12
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 13
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 14
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 15
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 16
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 17
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 18
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 19
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 20
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 21

1 / 22

Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 1
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 2
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 3
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 4
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 5
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 6
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 7
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 8
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 9
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 10
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 11
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 12
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 13
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 14
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 15
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 16
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 17
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 18
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 19
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 20
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol - 21

Najważniejsze

Przebieg

260 680 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 794 cm3

Moc

129 KM

Opis

UWAGA! Zanim pomyślisz o negocjacji ceny - PRZECZYTAJ CAŁY OPIS!


Niezawodne kombi Toyoty z legendarnym 1.8 VVTi pod maską. Auto jest zrywne, wręcz fruwa w prędkościach autostradowych i ma jeszcze sporo zapasu mocy i prędkości w razie potrzeby pojechania szybciej niż 140km/h.


Spalanie w mieście ok. 11 l/100 km, na trasie przy ekonomicznej, spokojnej jeździe potrafi zejść poniżej 7 l/100 km.


Przebieg jak na dwudziestoletnie auto jest śmiesznie mały.


Jak na 2005 rok samochód jest nieźle wyposażony - ręczna dwustrefowa klima, fabryczne radio CD+kaseta sterowane z kierownicy, szyby zgodne z kolorem nadwozia, podłokietnik z cupholderem z tyłu, dodatkowe gniazdo 12v w tylnym słupku itp. itd.


Wnętrze oceniam na db-, jest dosyć zużyte, ale ja do tego samochodu zawsze miałem podejście "to ma jeździć, a nie wyglądać".


Karoseria jak na dwudziestolatka też jest w niezłym stanie - główne mankamenty to kilka wgnieceń bez szkody w lakierze do wyciągnięcia ssawką oraz jedno spore przytarcie prawego tylnego błotnika oraz zderzaka widoczne na zdjęciach nr 17 i 18.


Podwozie (oprócz wahaczy, które wraz z amortyzatorami są do wymiany) również w całkiem niezłym stanie, kilka lat temu było zabezpieczane antykorozyjnie.


Opony - zarówno zimowe, jak i letnie - powinny dać radę jeszcze z dwa sezony.


Olej i filtry - jak widać na jednym ze zdjęć - wymienione przy 257 kkm, także na jakiś czas jest z tym spokój. Wymiany prowadzone były w zalecanych przez Toyotę interwałach - co 15 kkm.

Przy okazji wymiany oleju zrobione było także czyszczenie i odgrzybianie klimatyzacji.


Jestem pierwszym właścicielem auta w Polsce i drugim ogólnie, jeżeli nie liczyć handlarza, który musiał przerejestrować je na siebie po sprowadzeniu z Niemiec w 2015 r.


Przegląd i OC ważne do końca sierpnia 2025.


Auto było serwisowane najpierw w prywatnym warsztacie kierownika serwisu jednego z warszawskich ASO Toyoty, a później w warsztacie W&M w warszawskich Włochach.

Do niedawna prowadzona była nawet oryginalna niemiecka książka serwisowa.


W aucie nie było palone poza papierosem elektronicznym, ale jeździły nim psy rasy szpic wilczy (jak widać po naklejce na tylnej szybie).


GRATISY:

- komplet klocki+tarcze przód

- letnie KOŁA na alufelgach 16" Ronal "gruba szprycha" (zimowe - widoczne na zdjęciach - są na volkswagenowskich Intrach w kolorze zgodnym z nadwoziem).

Oba komplety alufelg były odnawiane kilka lat temu w renomowanym zakładzie renowacjafelg.pl w Raszynie

- nowiutkie dywaniki Frogum + mata do bagażnika (widoczne na zdjęciach)

- nowa apteczka

- pełny bak wystarczający na powrót do dowolnego miejsca w Polsce.


CO BYŁO ROBIONE:

- marzec 2025 - kompleksowy remont sprzęgła

- marzec 2025 - wymiana uszczelki drzwi od strony kierowcy (część oryginalna)

- kwiecień 2025 - wymiana oprawki światła lewego tylnego

- kwiecień 2024 - kompleksowy remont przewodów klimatyzacji, czyszczenie, odgrzybianie i nabicie w renomowanym zakładzie Chłodnice Rosłaniec.


CO JEST DO ROBOTY:

- kompletna wymiana wahaczy + amorów - każdy, kto zna avensisy wie, że wahacze to ich pięta achillesowa, i tak szczęście, że turlały się 20 lat do tej pory.

Z jeżdżeniem absolutnie nie ma problemów, natomiast do kolejnego przeglądu trzeba się tym zająć.

- w perspektywie roku/dwóch - wymiana drugiej sondy lambda. Gdy robi się zimno, potrafi ona siać fałszywymi błędami i zapalać kontrolki na tablicy włącznie z "check engine".


EWENTUALNIE DO ROBOTY:

- zaczepy kurtyny bagażnika - sama kurtyna działa bez zarzutu, ale pewien "geniusz", którego kiedyś wiozłem, szarpał się z kurtyną i ułamał oba zaczepy

- wymiana listwy nad tylną tablicą rejestracyjną (temat kosmetyczny, nie przeszkadza w otwieraniu bagażnika)

- naprawa plastikowej gałki od potencjometru głośności/włącznika radia (sam potencjometr działa bez zarzutu)

- podregulowanie prawego zawiasu schowka przedniego

- wymiana czujnika poduszki pasażera (działa, ale - jak to w większości avensisek bywa - potrafi wydawać cichy klikający dźwięk podczas jazdy)

- lekka regulacja linek hamulca roboczego i ręcznego (hamulce działają bez zarzutu, ale ręczny trzeba mocno zaciągać, a roboczy czasami odrobinę brzęczy przy mocniejszym dociśnięciu)

- wyczyszczenie opraw reflektorów (świecą jak trzeba, ale wyczyszczenie może jeszcze to poprawić).


Auto nigdy mnie nie zawiodło - raz tylko jechało na lawecie, bo oryginalny alternator po ponad 20 latach w końcu oddał ducha (szkoda, że w szczerym polu pod Chojnicami, ale mniejsza o to).


Sprzedaję je z niekłamanym żalem i liczę na oddanie go w dobre ręce. Przy dbaniu polata jeszcze z pięć lat minimum.

 

13 kwietnia 2025 20:18

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Toyota

Model pojazdu

Avensis

Wersja

1.8 VVT-i Sol

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2005

Generacja

II (2003-2009)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

12000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store