Witam.Sprzedam moje prywatne auto,które osobiście wyszukałem i sprowadziłem z pomocą firmy AutoDiscover z USA.Arteon po lekkiej stłuczce,w momencie zakupu przebieg 8724 mil (13960km) prezentował się jak nowy.Posiadam historię auta potwierdzoną Carfax Vehicle History Report (ostatnie zdjęcie widok uszkodzenia).Do naprawy użyłem części oryginalnych,nic nie jest regenerowane,żadnej partyzantki (same pasy w ASO kosztowały 3700,-(faktury),wszystko posiadam do wglądu).Po naprawie PDR pomalowano tylko maskę,wszystkie inne elementy blacharskie,szyby są w oryginale.Zderzak założyłem już poliftowy więc Arteon wygląda na model po 2020r.Auto robione dla siebie,nie sprowadzam i nie handluję samochodami.
Konwersja na Europę:
lampy tył EU z dynamicznymi kierunkami i "mgłą"
zegary,radio,nawigacja menu po Polsku z rozpoznawaniem mowy
lampy przód przestawione na ruch europejski
wkłady lusterek
Dodatki:
dodatkowe wygłuszenie drzwi,w miejsce fabrycznego dedykowany subwoofer BASSER,głośnik Rockford Fosgate R2d4-12,wzmacniaczem ESX SXE1200 (całość około 3 tys,mogę zdemontować)
usunięto seryjny limiter prędkości
wymiana seryjnych tarcz i klocków na nacinane Rotinger GL T5 i klocki Textar (przód,tył,fabryczne mają złą sławę)
obecnie już na oponach letnich Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 z 2023r
16.08.23 przy 15500km założyłem do auta instalację gazową KME NEVO SKY DIRECT dedykowaną do TSI w firmie Energy Gaz Polska ul.Ostrobramska 38A w Warszawie (na dzisiaj koszt takiej instalacji to około 7000,-).Na gazie zrobiłem już 35000km,instalacja mega się sprawdza i ma jeszcze 5 miesięcy gwarancji.
Arteon uczciwie serwisowany,wymiana oleju co 10000km,wszystko jest udokumentowane.Jak widać na aucie nie oszczędzałem,jest bardzo szanowane i mega zadbane,pomimo dużej mocy nigdy się nim nie "ścigałem" próbując coś komuś udowodnić,"lunch control" nigdy nie użyłem.W aucie zamontowana jest japońska 8 biegowa automatyczna skrzynia TIPTRONIC Aisin AWF8 (cytuję: skrzynia ceniona za rozpiętość przełożeń,płynną pracę czy sprawnie realizowane redukcje biegów oraz ich zmiany na wyższe przełożenia,jest już od ponad 10 lat na rynku,co sprawia że jest niezwykle popularna na rynku wtórnym,stosowana w Citroen,Peugeot,BMW,Opel,Volvo,Toyota,w normalnej eksploatacji problemów nie należy się spodziewać przy przebiegach niższych niż 200-250 tys).
Wersja auta topowa posiadająca WSZYSTKO co było wtedy dostępne.Stan auta znakomity,adekwatny do przebiegu,który jest w 100% oryginalny.Parę drobnych rysek i odprysków od kamieni na masce powstałych podczas normalnej eksploatacji.
Auto do obejrzenia w podwarszawskiej Góraszce,podjadę też w rozsądnej odległości na przegląd w miejsce wskazane przez potencjalnego kupującego,serwisu czy innego warsztatu celem weryfikacji stanu.Cena wywoławcza nie jest niska ale też nie z kosmosu,taki stan,max wyposażenie,pewna historia,kosmetyczna naprawa i mały przebieg musi kosztować.To iż jest to auto sprowadzone ze stanów nie oznacza iż tam rozdają je za darmo,mała szkoda musi kosztować.Rok modelowy auta 2019,produkcji 08.2018,pierwsza rejestracja w USA 31.07.2019,natomiast rok produkcji we wszystkich dokumentach to 01.01.2019.Arteon jeździ i prezentuje się znakomicie,przyciąga wzrok a koszty jazdy i eksploatacji są śmiesznie niskie.Nie wymaga żadnego wkładu finansowego,następny serwis olej/gaz dopiero za 5000km. Z góry dziękuję za oferty typu "daję stówę i bierę",szanujmy swój czas i bądźmy poważni,aż tyle nie zejdę z ceny. Ubezpieczenie do 20.07,przegląd 24.07.Zdaję sobie sprawę iż są tańsze oferty na rynku natomiast proszę porównać skalę uszkodzeń tych aut kupionych po taniości "na handel",sprzedawanych z regenerowanymi pasami i Air Bagami.Sprzedaję gdyż zakupiłem już nowsze.
Napęd 4MOTION® z wyborem trybu jazdy
Blokada mechanizmu różnicowego XDS®
Adaptacyjna kontrola podwozia DCC®
Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego
System ochrony z 8 AIR BAG
ABS,ASR i wspomaganie hamowania silnikiem (EBA)
Elektroniczny rozdział ciśnienia w hamulcach (EBD) i wspomaganie hamulców hydraulicznych (HBA)
KIontrola stabilności (ESC) i blokada mechanizmu różnicowego (EDL)
Inteligentny system reagowania na zderzenia (ICRS)
Dolne kotwice i pasy dla dzieci (LATCH)
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
19" felgi aluminiowe
Automatyczne reflektory LED i światła do jazdy dziennej LED (DRL); tylne światła LED kierunkowskazy dynamiczne
Adaptacyjny system oświetlenia przedniego (AFS) i dynamiczne światła doświetlające zakręty
Elektrycznie składane, podgrzewane,regulowane lusterka boczne z pamięcią położenia
Elektrycznie odchylany i przesuwany panoramiczny dach
Osłona chłodnicy R-Line®, przedni zderzak i zewnętrzne elementy ozdobne z czarnym spojlerem na pokrywie bagażnika
Trzystrefowa Climatronic®
Panel sterowania klimatyzacją w tylnej strefie
Podgrzewana obszyta skórą wielofunkcyjna kierownica R-Line® z łopatkami zmiany biegów
Przednie fotele podgrzewane elektrycznie regulowane w 12 kierunkach,elektrycznie regulowane w 4 kierunkach podparcie odcinka lędźwiowego
Fotel kierowcy pamięć pozycji
Wentylowane przednie siedzenia z funkcją masażu fotela kierowcy
Podgrzewane tylne siedzenie
Powierzchnie siedzeń ze skóry Nappa
Czarna podsufitka
Pakiet oświetlenia Ambiente 32 kolory
Zestaw pedałów ze stali nierdzewnej i podnóżek; Listwy progowe R-Line®
Kamera cofania 360 Area View
Zegary Virtual Cockpit
Asystent parkowania (Park Assist) z kontrolą odległości parkowania przód i tył
Adaptacyjny tempomat (ACC) Stop & Go
Ostrzeganie przed kolizją czołową i autonomiczne hamowanie awaryjne z monitorowaniem pieszych
Monitorowanie martwego pola (Front Assist)
Monitor martwego pola (Active Side Assist) z ostrzeganiem o ruchu z tyłu
System utrzymywania pasa ruchu (Lane Assist)
Sterowanie światłami drogowymi (Light Assist)
Zdalne uruchamianie silnika Remote Start
Bezdotykowy system Easy Open & Easy Close tylnej klapy
Discover Media: 8-calowy system nawigacyjny z ekranem dotykowym i sterowaniem głosowym
Dynaudio® premium 700 W,12 głośników
więcej zdjęć serwis Otomoto