Prywatnie sprowadzony w marcu 2023 roku VW T5 Caravelle poliftowy. Kompletna historia samochodu w Szwecji dostępna także na stronie urzędu szwedzkiego w formie elektronicznej. W Polsce CEPiK. Jestem pierwszym i jedynym właścicielem w Polsce. Samochód nie uczestniczył w wypadku.
Silnik benzynowy 2.0 (AXA) 115 koni, absolutnie bezproblemowa jednostka plus instalachja LPG firmy KME założona zaraz po sprowadzeniu samochodu do Polski. Średni koszt pokonania 100km 35-40 zł!
Auto serwisowane, wymieniony pasek rozrządu przy przebiegu 155 tys plus standardowa obsługa.
Używany przede wszystkim na długich trasach m.in. wakacje na południu europy oraz polskie mazury. Z dodatkową markizą i kempingowymi dodatkami niczego więcej nie potrzeba. W pozostałym okresie trasy z centrum na południe i wschód Polski.
Do ciekawszych elementów wyposażenie należą:
- elektrycznie zamykane i otwierane także z pilota drzwi boczne,
- markizy na bocznych oknach,
- przyciemniane, atermiczne szyby
- webasto
Jest to jedyny na otomoto egzemplarz w takiej konfiguracji i z tym silnikiem w wersji LPG. Nawet w Szwecji w tamtych latach ciężko było o Caravelle z tym silnikiem i takim wyposażeniem.
W Szwecji samochód pełnił funkcję transportu dzieci na zawody w szkółce tenisa pod Sztokholmem. Samochód był oklejony, ale przed zakupem folie zostały zdjęte. Są miejsca gdzie można to zauważyć.
Z wad możliwych do szybkiego wyeliminowania to brak plastikowej klapki w schowku na podnośnik - do dokupienia za parę złotych oraz prawy tylni chlapacz do poprawy, guma nie trzyma się dobrze. Ślady użytkowania , zuzycie, eksploatacji standardowe jak na ten rocznik.
Prosze dzwonic z pytaniami.