Witam, na sprzedaż mam Golfa GTI ze skrzynia automatyczną DSG z racji tego że nie mam czasu na to auto więc więcej stoi niż jeździ. Auto jest w jednej z najbogatszych wersji, jedynie czego brakuje do full opcji to elektrycznie ustawianych foteli, sterowania z kierownicy. Poza tym z ciekawszego wyposażenia oryginalnego: szyberdach, duży FIS, elektrycznie składane i podświetlane lusterka, podgrzewane fotele.
Auto posiadam od 2021 roku, nigdy nie zawiodło nawet podczas najdłuższej(ok. 2500km) podróży jaką mialem okazję nim zrobić.
Modyfikacje jakie zostały zrobione w aucie to:
- montaż felg nieistniejącej już brytyjskiej firmy OEMS model 115. rozmiar 19 cali i szerokość 8.5 cala
- program silnika w firmie specjalizującej się w grupie VAG, DM Motors Legionowo oraz współpracującej z CompSportem. Po modyfikacji auto legitymuje się mocą 253 koni i 379nm. NIE zostały wgrane popsy itp.
- 3 calowy przelotowy układ wydechowy od turbo aż do samego tłumika tylnego
- dolna część zderzaka tylniego niemieckiej firmy RDX Racedesign w stylu R32 ale z wyjściem na tłumik GTI
- zawieszenie gwintowane przód MTS Technik GOLD
- zawieszenie tylne: amortyzator MTS Technik Gold + Sprężyna z Golfa 4(która pozwoliła na niższe osadzenie auta)
- radio z androidem obsługujące bezprzewodowo CarPlay(zapewne android auto też ale nie używam więc nie potwierdzę)
- hamulce przednie z wersji R32 o średnicy 340mm
Jak każdy 20letni samochód, ten też posiada wady:
-wypadałoby zrobić progi, jednakże bezproblemowo można podnieść auto na podnośniku
- swieci się check engine, jednakże nie wpływa to pracę silnika/auta. Typowe dla grupy VAG
- czasami nie otwierają się wszystkie drzwi z pilota, trzeba otworzyć manualnie kluczykiem
- wypadałoby spolerować lampy przód
Do auta dodaje:
- komplet opon letnich(teraz są założone zimowe)
- oryginalne radio MFD2
- regulacja zawieszenia tył
Cena oczywiście do negocjacji.
Samochód do obejrzenia w Warszawie po wcześniejszym umówieniu się.