Golf VII 1.6TDI Kombi
Jestem pierwszym właścicielem w kraju. Samochód kupiony w certyfikowane używane Das Welt Auto w Warszawie. Diler sprowadził małą flotę identycznych Golfów po leasingowych od Porsche Banku z Austrii.
Samochód bezwypadkowy.
Szkody blacharskie nabyte od 2017:
1. Zniszczony lakier przodu dachu i maski - ładunek przewożony na dachu spadł przy gwałtownym hamowaniu - brak uszkodzeń blachy, szyba nie uszkodzona - naprawą było malowanie maski i części dachu. Naprawa wykonana w Auto-Blak.
2. Najechanie na poprzedzający samochód - wymianie podlegała tylko plastikowa maskownica przedniego zderzaka - zderzak jest fabryczny
3. Parkujący cofając uderzył hakiem w przednia tablice rejestracyjna - brak uszkodzeń - ponowne mocowanie działających czujników parkowania
Olej wymieniany co 15000km, utrzymanie w zdatności do jazdy na bieżąco. Na dzisiaj brak bieżących usterek, samochód w ciągłej eksploatacji. Przegląd techniczny ważny, ubezpieczenie ważne. Książka serwisowa była uzupełniana do 2019. Od tamtej pory jedynie archiwizuje paragony z serwisu, ale mam udokumentowaną historię serwisową z całego okresu. Rozrząd wymieniony "profilaktycznie" przy circa 130000km.
W lutym wymienione przednie amortyzatory i łączniki.
Ostatnia wymiana oleju oraz filtrów 23.08.2024 przy stanie licznika ~175000km.
Moje realne spalanie w mieście to 5.5l/100km, w trasie 5l/100km.
OC ważne do 13.02.2026
Następne Badanie Techniczne 22.11.2025
Dwa komplety kół, oba to felgi stalowe. Oba komplety są na dwuletnich oponach.
Dwa komplety dywaników - gumowe i tekstylne szare dla rozjaśnienia tego niemieckiego wnętrza.
Zainstalowany autoalarm jeszcze w Das Welt Auto.
Chiptuning wykonany w 2017, podniesienie mocy do 140KM. Na załączonym wykresie jest wpisany zły silnik, wykres dotyczy tego 1.6TDI.