Forma sprzedaży - faktura vat-marża.
Do auta dodaję komplet kół zimowych - widoczny na ostatnim zdjęciu,
Dzień Dobry,
Przedmiotem sprzedaży jest moje spełnione marzenie o szybkim hothatch-u, który daje radość z każdego pokonanego kilometra – Golf VII R 2.0TSI.
Samochód został zakupiony w Salonie PL – jest bezwypadkowy i bezkolizyjny. Żaden element nie był powtórnie lakierowany. Posiada niewielki przebieg – 68 500 km.
Wyposażenie pojazdu maksymalne, z wyjątkiem: skóry, kamery cofania oraz DynAudio.
Jest wszystko: DCC, radar, szklany panoramiczny dach, duża nawigacja, czujniki przód/tył, podgrzewana przednia szyba, system bezkluczykowy itd.
Samochód od wyjazdu z salonu odpowiednio traktowany – olej wymieniany w krótkich interwałach (MAX 5 tyś km). Celowo zakupiony w wersji z Manualną skrzynią biegów, aby dawał maksymalną frajdę z jazdy – odczucia są zupełnie inne niż w DSG.
Golf jest moim zdaniem w perfekcyjnym stanie. Pedantycznie utrzymany i serwisowany. Świeżo po serwisie olejowym: skrzynia, haldex, silnik. Obecnie został zalany świeżym olejem millers 5W40 Cs nt+ i założony nowy filtr powietrza FORGE.
Główne modyfikacje:
- intercooler WAGNER
- układ dolotowy w całości z włókna węglowego FORGE z nowym filtrem
- kolano turbiny Racing Line
- turbosprężarka PERUN Turbo (nowa wersja)
- kompletny układ wydechowy IPE z klapami sterowanymi elektronicznie (na życzenie możemy go wyciszyć tak, aby był komfortowy w długiej trasie i nie psuł dobrej relacji z drogówką)
- downpipe z katalizatorem sportowym IPE
- świece zapłonowe RS7
- topowy zestaw przeniesienia napędu, Sprzęgło + Koło dwumasowe SACHS Performance NOWE
- usunięty restryktor w linii sprzęgła oraz sprężyna na pedale, co przyśpiesza zmiany biegów
- regulowany shifter FORGE, który skraca skok lewarka,
- dodatkowo wymienione wszystkie elementy przy wodzikach na metalowe 034, poduszki na STAGE1 034, Mocowanie skrzyni biegów 034
- sprężyny Eibach
- Stabilizatory Whiteline
- mocowanie tylnego wózka 034
- rozpórka przednich kielichów
- wykonano dedykowany program w jednej z najlepszych firm tuningowych od grupy VAG zarówno silnika jak I mechanizmu HALDEX, który pracuje dużo lepiej niż w seryjnym 7R
Samochód legitymuje się obecnie mocą ~ 470KM I 550NM na paliwie 98 Octan. Paliwo 100 Octan, na którym jeździ praktycznie zawsze owocuje minimalnie wyższymi osiągami. Wykres do wglądu.
Posiada tryby jazdy:
ECO z doładowaniem do 0,6bar dla ekonomiczej jazdy
Comfort, Indywidual, Normal – wszystkie posiadają pełną moc silnika i doładowanie maksymalne ok. 1.8 bar
W trybie RACE dodatkowo strzały z wydechu, ale wykonane ze smakiem, basowe i nie irytujące.
Samochód posiada też programowalny POLAR-FIS – wszystkie parametry na ekranie licznika
Samochód posiada całkiem nowe hamulce na tylnej osi, oraz nowe klocki (topowe DS2500) na przodzie.
Przednie tarcze będą do wymiany za jakieś 20tyś km I są oryginalne od wyjazdu z salonu – jest to chyba najlepszy dowód na to, jak lekkie życie miał dotychczas golf.
Samochód nigdy nie był gościem żadnego toru oraz nie był używany w motorsporcie.
Modyfikacje z zewnątrz:
- Spoiler Ottinger
- Ultralekkie koła OZ 19 Ultraleggera + Michelin Pilot Sport
- Folia PPF na reflektorach
W mojej opinii jest to jeden z najbardziej zadbanych egzemplarzy dostępnych na sprzedaż. Auto jest kompletne, nie wymaga żadnego wkładu finansowego (nawet podstawowego serwisu olejowego, czy hamulców). Wystarczy tak naprawdę tankować paliwo i cieszyć się jazdą.
Auto według mnie jest definicją szybkiego Hothatch-a idealnego. Jest niezwykle uniwersalnym samochodem. W trybie cichym I komfortowym podróżuje się niezwykle wygodnie I ekonomicznie, a po otwarciu klap wydechu I uruchomieniu trybu RACE z usztywnionym układem kierowniczym I amortyzatorami samochód całkowicie zmienia swoje oblicze i jeździ naprawdę.. WŚCIEKLE.
Prowadzi się świetnie, a każda zmiana biegów i wciśnięcie pedału gazu to solidny cios w plecy. Samochód bez problemu odjeżdża przedliftowemu Nissanowi GT-R...
Mamy 5 drzwi, więc spokojnie pojedziemy na urlop czy odwieziemy dziecko do przedszkola, a w drodze powrotnej, spotykając na światłach auto za worek pieniędzy naprawdę nie będzie wstydu :)
Auto jest znacznie szybsze niż najnowsze Audi RS3.
Według mnie pod każdym względem samochód został doprowadzony do ideału. Posiada bardzo przemyślane i bezpieczne modyfikacje ( wszystkie limitery i zabezpieczenia w sterowniku silnika działają ).
Samochód myty tylko ręcznie. Zarówno lakier jak i wnętrze pojazdu moim zdaniem jest bardzo zadbane. W zeszłym roku położona ceramika na lakier.
Nadmienię, że samochód nie był przeze mnie użytkowany zimą. Bardzo rzadko jeździłem również w dni deszczowe. ZAWSZE silnik był rozgrzewany przed dynamiczną jazdą do odpowiedniej temperatury i „chłodzone turbo” przed zgaszeniem silnika po dynamicznej jeździe, dla maksymalnego zdrowia turbosprężarki.
Jakieś 3000km temu samochód był na przeglądzie u tunera, aby sprawdzić czy wszystkie parametry podczas jazdy są w porządku – wszystko jest perfekcyjnie. Był też kontrolny pomiar na hamowni.
Jestem przekonany, że potencjalny kolejny właściciel będzie tak samo zachwycony i zadowolony z tego auta jak ja i doceni walory manualnej skrzyni biegów.
Szczerze i od serca POLECAM. Wyższa niż rynkowa cena pojazdu podyktowana jest pochodzeniem i historią serwisową, niewielkim przebiegiem oraz nade wszystko faktem, że wartość modyfikacji pozwoliła by spokojnie na zakup drugiego takiego Golfa 7R. Osobiście chciałbym podczas zakupu używanego samochodu otrzymać tak pewne i tak zadbane auto, jak sprzedawany przeze mnie Golf :)