Auto po długiej i starannej renowacji trwającej etapami niemal 3 lata, która pochłonęła setki godzin pracy. Wykonane wszystkie, niezbędne poprawki blacharskie nadwozia i spodu auta.
POD SPODEM: wszystkie miejsca zagrożone korozją blachy dokładnie oczyszczone, nowy podkład i konserwacja. Tylna belka i wahacze przednie wyjęte, oczyszczone i pomalowane.
NADWOZIE: stary lakier w większości usunięty, całe auto pomalowane od nowa, bez komory silnika i wnętrza bagażnika. Pomalowane profesjonalnie w komorze lakierniczej około 2 lata temu, ale jeszcze nie przydarzyła mu się ani jedna ryska, ani jedno uderzenie kamykiem.
SILNIK: Zero wycieków. Nowe uszczelnienia. Nie był myty wodą, tylko ręcznie wyczyszczony od góry, a koło miski olejowej podmyty benzyną ekstrakcyjną. Żadnych uszkodzeń tapicerki. Podczas napraw przejechane tylko 1700 km. Auto przeznaczone raczej dla wąskiej grupy osób, które wykonały już jakiś projekt i wiedzą ile to kosztuje, lub zaczęły i nie dały rady dokończyć. Założony wzmacniany pasek rozrządu, którego wytrzymałość producent określił na 120 000 km, o aktualnym przebiegu ok. 55 000 km.
ELEMENTY WYMIENIONE NA NOWE:
- chłodnica wody
- chłodnica klimatyzacji
- łożyska przód
- łożyska tył
- opony nowe letnie (2024) 15”
- tarcze hamulcowe przód i tył
- przeguby od strony kół i skrzyni biegów
- klocki hamulcowe
- końcówki drążków kierowniczych
- gumowe osłony drążków
- łączniki stabilizatora
- poduszka silnika od strony skrzyni biegów
- giętkie końcówki przewodów hamulcowych przód
- tuleje wahaczy
- tuleje gumowo-metalowe tylnej belki
- czujnik ABS tył + koronka ABS
- tłumik końcowy
- świece zapłonowe i kable
- wszystkie filtry
- parownik gazu, filtr i przewody
- uszczelka pokrywy silnika
- czujnik tempomatu
- wszystkie wewnętrzne głośniki (Hertz)
- inne mniej ważne drobiazgi
Wymieniony jest olej w silniku i skrzyni biegów.
Ponadto niektóre elementy wnętrza noszące jakiekolwiek ślady użytkowania zostały wymienione na używane, ale bez żadnych śladów.
ELEMENTY ZREGENEROWANE:
- pompka tempomatu (na gwarancji jeszcze ponad pół roku)
- sterownik tempomatu
- rozrusznik
WYPOSAŻENIE:
- System nagłośnienia: ( 2 wzmacniacze „Magnat” po 360 Watt każdy, jeden na głośniki wewnątrz, drugi na subwoofer).
- zmieniarka „Sony” na 10 CD, współpracuje z radiem „Sony”
- Alufelgi 15 cali z nowymi oponami letnimi (2024),200 km przebiegu.
- Alufelgi 14 cali ( opony letnie, dobry bieżnik, ale już starsze)
- są też felgi stalowe 14 cali z oponami zimowymi, ale w złym stanie.
- Instalacja gazowa (sekwencja), homologacja do 2028.
- tempomat
- 2 x airbag
- 4 elektryczne szyby, szyberdach i lusterka
- klimatyzacja
- komputer z MFA
- pomniejszych rzeczy nie wymieniam, co wymieniłem jest sprawne i działa.
HISTORIA KRÓTKO:
22.11.1995 - pierwsza rejestracja Kennewick (Washington) USA
26.11. 1996 - pierwsza rejestracja w Niemczech (Furth)
11.12.2006 - pierwsza rejestr w Polsce. Sprowadzony przeze mnie, raz przerejestrowany w rodzinie.
Historia w Polsce dostępna na stronie CEPiK
Tu dostępny 3 min. film, jak auto się prezentuje w czasie jazdy:
https://www.youtube.com/watch?v=too0OjavNQw&t=42s
Kontakt : Tel. , najlepiej po godz. 13.00
Jakiekolwiek negocjacje osobiście na miejscu podczas oględzin pojazdu.