Witam
Srzedam bardzo szybkie Polo, które budowane było z myślą o weekendowej jeździe po torze, i jeździe na codzień. Z zewnątrz niczym nie różni się od zwykłego Polo GTI. Trochę więcej o aucie: Oryginalne Polo GTI 9N3 z roku 2006 z silnikiem 1.8T. Auto po zakupie zostało rozebrane ponad 2 lata temu w celu przebudowy. Po rozebraniu samochodu na części pierwsze buda pojechała do firmy Górny-Sport na wstawienie klatki (klatka z papierami). I silnik został odbudowany i przebudowany .
ZMIANY W AUCIE:
-zawieszenie D2 RACING z pełna regulacją twardości/wysokości/skoku amortyzatora,
-zamontowana nowa szpera PELOQUIN
-konwersja na turbo K04-064 nowe hybrydowe z Audi S3 P8
-duży centralny IC D088
-chłodnica oleju na podstawce mopal
-układ dolotowy ze stali kwasoodpornej
-układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 3 cale
-duże wtryski
-bardzo wydajna pompa paliwa DW
-hamulce przód z Audi S3 8L 312 mm, tarcze klocki nowe, zaciski po pełnej regeneracji
-hamulce tył po pełnej regeneracji
-dwa fotele kubełkowe SPARCO
-pasy SPARCO
-deska we floku
-Alufelgi 17"
-sportowa kierownica
-akumulator przeniesiony do bagażnika
- auto przerejestrowane na dwuosobowe swobodnie można jeździć na przeglądy i po ulicy.
Polo zestrojone na bezpieczne 300 HP+ i 400 Nm. Jazda tym niepozornym autem daje naprawdę dużo frajdy. A ze względu na niską masę i wysoką moc, uciera nosa naprawdę grubym furom. Polecam.
Jest w stanie idealnym . Wybudowane naprawdę z głową przy użyciu bardzo dobrych gratów. Dodatkowo drugi komplet kół zimowe też czarne alusy 16 z oponami.
Polecam