Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 1
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 2
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 3
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 4
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 5
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 6
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 7
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 8
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 9
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 10
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 11
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 12
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 13
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 14
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 15
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 16
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 17
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 18

1 / 19

Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 1
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 2
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 3
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 4
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 5
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 6
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 7
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 8
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 9
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 10
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 11
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 12
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 13
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 14
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 15
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 16
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 17
Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Comfortline - 18

Najważniejsze

Przebieg

345 925 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 781 cm3

Moc

150 KM

Opis

Witam, sprzedam samochód Volkswagen Sharan z silnikiem benzynowym 1.8 Turbo. Samochód w moich rękach od końca 2022 roku, i przez ten czas przejechałem nim około czterdzieści tysięcy kilometrów. Samochód nigdy mnie nie zawiódł, i jak na swoje lata myślę że trzyma się dobrze. Przez ostatni czas nie mam już potrzeby wozić więcej jak pięć osób, więc głównie jeżdżę mniejszym autem, a sharana używam sporadycznie, więc z tego względu wolę go sprzedać jak ma stać i niszczeć. Zarejestrowany na 7 osób (S.1 - 7), hak holowniczy (oryginalny, montowany w ASO przez pierwszego właściciela) i LPG również wbite w dowód. W silniku napinacz łańcucha nie jest słyszalny po nawet dłuższym postoju, wycieków większych nie zauważyłem, a oleju pobiera około 500ml na 10000 kilometrów, co jak na 20 zaworów, turbo i wiek auta to dobry wynik. Licznik z pełnym wyświetlaczem (oryginalnym, jeszcze w znośnym stanie), dwoma komputerami pokładowymi i dodatkowymi wskaźnikami temperatury oleju i ładowania względem biedniejszej wersji licznika jakie występowały w sharanach. Instalacja LPG BRC Sequent zamontowana w 2014 roku. Zbiornik LPG został wymieniony na nowy w 2024 roku wraz z uszczelką wielozaworu, także butla LPG ważna jest jeszcze 9 lat. Przez te lata nazbierało się faktur przed poprzedniego właściciela i trochę moich. Przez te lata w aucie zrobiłem/kupiłem (nie będzie to chronologicznie opisane):
- Amortyzatory tylne, i to dwa razy. Jakiś miesiąc temu zamontowałem nowe.
- Sprężyny przednie oraz tylne
- Podkładki gumowe pod sprężyny z tyłu (górne były w niezłym stanie)
- Tarcze hamulcowe przód i tył
- Wymiana zestawu gumek na wszystkie zaciski, czyszczenie tłoków hamulcowych, czyszczenie mechanizmu ręcznego z dwóch stron, oraz nowy płyn hamulcowy ATE DOT4.
- Wymiana głośniczka systemu czujników parkowania z przodu
- Nagrzewnica przednia (NRF) + termostat (NRF) i przy okazji naprawa wady klapy obiegu wewnętrznego gdzie na płycie pękają luty i nie można tą klapą sterować, a dostęp do tego silnika jest dopiero po demontażu deski rozdzielczej.
- Nowy wałek do prawej półosi krótki i długi (GSP)
- Nowy przegub wewnętrzny z prawej strony (LÖBRO)
- Nowy przegub zewnętrzny z prawej strony (GSP)
- Nowe łożysko koła z prawej strony (DKM)
- Jak już wspomniałem nowa butla LPG (Stako) 53L z nową uszczelką wielozaworu.
- Świece zapłonowe (4x NGK Platinum)
- Nowe klosze lampek oświetlenia tablicy rejestracyjnej
- Komplet oświetlenia LED wewnątrz pojazdu
- Pokrowiec na koło dojazdowe
- Komplet najmiększych tulei poliuretanowych do wszystkich wahaczy, oraz stabilizatorów.
- Komplet sworzni wahaczy (LEMFÖRDER)
- Poduszka górna amortyzatora przedniego z łożyskiem z prawej strony (LEMFÖRDER)
- Nowe łożysko górnej poduszki amortyzatora (FEBI)
- Nowy łącznik stabilizatora lewy (MEYLE HD)
- Nowy łącznik stabilizatora prawy (Starline)
- Wymieniona skrzynka z bezpiecznikami przy akumulatorze na drugą w idealnym stanie z sharana (nie nowa chińska z golfa 4!), rozebrana do zera, wyczyszczone styki, popsikane preparatem do poprawy styku elektroniki, poskładana i mocno dokręcona na każdym połączeniu, a sam przewód z alternatora został zrobiony od podstaw i wymieniony by mieć pewność że się zaraz nie upali jak w 90% sharanów + wymiana oczka od zasilania wnętrza by się też nie upalił.
- Wymiana kierownicy na trójramienną oryginalną
- Wymiana końcówek drążków kierowniczych i ustawienie zbieżności
- Wymiana obudów kluczyków
- Oczywiście co 10000km wymiana oleju i wszystkich filtrów, oprócz filtru benzyny który wymieniam co drugą wymianę oleju.

Pewnie coś jeszcze było, ale już przez ten czas nie pamiętam. Mam jeszcze sporo faktur od poprzedniego właściciela i te ważniejsze wymiany też tutaj wypiszę
- Wymiana kompletnego sprzęgła z kołem dwumasowym i łożyskiem oporowym

- Wymiana pompy oleju
- Regeneracja turbiny
- Zawór t.zw DV + N75
- 4x cewka zapłonowa (NGK)
- Dwie sondy lambda
- Akumulator
- Zaświadczenie o instalacji folii na szybach
- Wymiana kompresora klimatyzacji, skraplacza i pełen serwis klimatyzacji (klimatyzacja chłodzi bez problemu mocno po dziś dzień)
- Wymiana rozrządu (ostatnia przy prawie 300000km, także jeszcze można koło 30 tysięcy kilometrów jeszcze przejechać)


Jak widać samochód mega doinwestowany i robiony na bieżąco. Oczywiście VINu się nie oszuka i nie jest to stan salonowy, ale też nie oczekuje za ten samochód wygórowanej ceny. Przegląd i OC aktualne, można bez problemu wracać na kołach. Jeśli mają Państwo jakieś pytania dotyczące samochodu to zapraszam do kontaktu. Na ostatnim zdjęciu widać komplet felg z oponami zimowymi do sharana, które też dostanie przyszły właściciel.

 

30 kwietnia 2025 2:25

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Sharan

Wersja

1.8 5V Turbo Comfortline

Kolor

Błękitny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Rok produkcji

2001

Generacja

I (1995-2010)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Adrian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store