- Sprzedaż na fakturę VAT - 23%. Cena brutto.
Volvo XC60 D4 Drive-E R-Design - POLESTAR
rok produkcji: 2016
kolor: biały perłowy
bezwypadkowy, wymieniane tylko były szyba przednia i tylna w ASO - uszkodzenia z mojej i poprzedniej właścicielki winy (mam zdjęcia uszkodzeń).
przebieg: 440.000 km - w ciągłej eksploatacji (przy 150.000 km wymieniono blok silnika w ASO, ponieważ okazał się tym wadliwym, który pękł) jest na dożywotniej gwarancji.
skrzynia biegów: automat 8-stopniowy
napęd: FWD
moc: 190KM + POLESTAR = 215KM
Auto posiada prawie kompletne wyposażenie chyba tylko bez podgrzewanej kierownicy i łopatek do zmiany biegów.
Dodatkowo Volvo oferowało pakiet POLESTAR (kosztował 49.500 PLN), który zawierał:
- sportowe zawieszenie, twarde ze sprężynami i amortyzatorami POLESTAR,
- zmieniony układ wydechowy,
- felgi 21" POLESTAR,
- stylistyczne dodatki na zewnątrz i wewnątrz.
przykładowy test auta z pakietem: https://www.se.pl/auto/testy/test-volvo-xc60-t6-r-design-polestar-suv-na-dopingu-aa-9KhX-BPDC-F2JS.html
Jestem drugim właścicielem, auto kupiłem w 2019 roku z przebiegiem 66.000 km (raport DEKRA z zakupu do wglądu).
Samochód jest krajowy, poprzednia właścicielka kupiła go w Dom Volvo, którzy używali samochodu do prezentacji wyżej opisanego pakietu Polestar.
Serwis 100% w ASO Volvo, wszystko wymieniane wg zaleceń na oryginalnych częściach (tylko faktury za 2023-2025 to 47.000 PLN).
Pomiędzy przeglądami auto nie bierze nawet 0.5l oleju, silnik suchy bez żadnych wycieków.
Wymieniona turbina w 2024 z 2 letnia gwarancją do 10/01/2026.
Wyposażenie:
- pakiet Polestar opisany wyżej,
- pakiety: Family, Light, Security, Winter, Xenium,
- Volvo On Call - aplikacja z możliwością zdalnego uruchamiania pojazdu, sprawdzenia jego stanu/lokalizacji, historią tras itd.
- fotele sportowe ze skórzaną tapicerką,
- kamera cofania,
- aktywny tempomat,
- monitorowanie martwego pola BLIS,
- czytanie znaków,
- lampy bi-xenon skrętny, adaptacyjne, wycinają tylko pojazd z naprzeciwka lub ten przed nami,
- bezkluczykowe otwieranie, odpalanie,
- czarna podsufitka,
- czujniki parkowania przód i tył,
- nawigacje satelitarną,
- elektryczne fotele wraz z pamięcią kierowcy,
- podgrzewane fotele,
- klapa bagażnika otwierana/zamykana elektrycznie,
- podgrzewaną przednią szybę,
- światła do jazdy dziennej LED,
- asystent hamowania awaryjnego w mieście,
- asystent hamowania awaryjnego system ochrony pieszych,
- asystent przed kolizją podczas cofania,
- czujnik deszczu,
-SENSUS CONNECT wraz z HIGH PERFORMANCE,
- pakiet bezpieczeństwa: CITY SAFETY, Hill Descent Control, 6 poduszek
powietrznych, SIPS, WHIPS, EBA, EBL, DSTC, ABS,
- klimatyzacja dwustrefowa,
- elektrycznie składane lusterka zewnętrzne,
- system multimedialny Sensus z wyświetlaczem LCD, CD, USB, Bluetooth
- relingi dachowe,
- autoalarm z czujnikiem ruchu,
- lusterka fotochromatyczne (zewnętrzne oraz wewnętrzne),
- przeglądarka internetowa,
- ISOFIX x 2 na tylnej kanapie + podwyższenia dla dzieci,
- składany hak,
- drugi komplet opon zimowych z felgami.
Auto z przebiegiem w 90% autostradowym - do weryfikacji w aplikacji - historia tras, spalania itd.
W opinii serwisu ASO w aucie wszystko jest zrobione i nie wymaga żadnych napraw, jednak nie jest to super igła z salonu - przebieg robi swoje:
- w środku jak nowe, minimalne ślady zużycia,
- prowadzenie super, można puścić kierownice na autostradzie i kilkaset metrów przejedzie bez najechania na linię,
- zawieszenie nie wymaga wkładu,
- opony letnie prawie nowe, zimowe spokojnie na 1-2 sezony jeszcze,
- silnik - coś trzeba zrobić z DPF prawdopodobnie wyczyścić i EGR, czasami czuć lekko spaliny lub zapali się żółw, który sam zniknie bez wpływu na jazdę,
- wygląd - zarysowany zderzak z tyłu i uszkodzenie na klapie bagażnika (wszystko sam zrobiłem przy cofaniu), przednie lampy można wypolerować.