Osoba fizyczna
Na firmę
Nasz doradca porówna dla Ciebie wybrane samochody
Możemy porównać dla Ciebie jednocześnie maksymalnie 3 oferty, przejdź do porównania.
Dodaj przynajmniej 2 oferty, które mamy dla Ciebie porównać.
Porównaj
Zapytaj nas o ofertę
Na firmę
Polecamy!
Auta premium
Top dostawcze
Jazda z
gwiazdą
Najem do 18 m-cy
Skonfiguruj
auto
O Otomoto Lease
Kalkulator najmu i leasingu
Kalkulator najmu
Kalkulator leasingu
Kalkulator kredytu samochodowego
Kontakt
Centrum Pomocy
Strefa klienta
Centrum Pomocy
$el.closest('form').submit())">
Dokumenty archiwalne
Regulamin konkursu "Opinia o Carsmile"
Finansowanie
Co oznacza „najem samochodu” i czym taka transakcja różni się od tradycyjnego leasingu?
Czym jest wkład własny?
Jakie korzyści wynikają z długoterminowego wynajmu samochodu dla firmy oferowanego przez Carsmile?
Inne
Co mam zrobić w przypadku utraty dokumentów bądź kluczyków do samochodu?
Czy w przypadku otrzymania mandatu Carsmile podaje policji lub straży miejskiej dane kierowcy?
Czym jest rating Carsmile?
Gdzie znajdę regulaminy promocji?
W jakiej formie wystawiane jest upoważnienie do zagranicznego wyjazdu?
Naprawy blacharsko lakiernicze
Co mam zrobić w przypadku szkody komunikacyjnej lub wypadku na drodze?
Czy mogę zweryfikować uszkodzenie i oszacować koszty naprawy w serwisie blacharsko-lakierniczym?
Czy przysługuje mi bezpłatny samochód zastępczy na czas naprawy blacharsko-lakierniczej?
Opony
Chcę wymienić opony. Gdzie mam się zgłosić?
Ile kompletów opon mi przysługuje?
Serwis mechaniczny
Chcę wykonać przegląd okresowy. Gdzie mam się zgłosić?
Chcę wymienić części eksploatacyjne, np. olej, klocki hamulcowe. Gdzie mogę tego dokonać i jakie koszty poniosę?
Co obejmuje pakiet serwisowy?
Czy mogę korzystać z autoryzowanego serwisu, z którego korzystam obecnie?
Czy przysługuje mi bezpłatny samochód zastępczy na czas przeglądu lub naprawy mechanicznej?
Czy serwisy świadczą usługę door-to-door na wykonanie przeglądu?
Mój samochód nie działa prawidłowo i podejrzewam usterki. Gdzie mam to zgłosić?
Podczas jazdy mój samochód uległ awarii. Co mam zrobić?
Ubezpieczenie / Assistance
Co mam zrobić w przypadku kradzieży auta? Gdzie i jak zgłosić takie zdarzenie?
Czy Carsmile zapewni mi Zieloną Kartę?
Czy koszt ubezpieczenia jest wliczony w ratę miesięczną?
Czy podczas użytkowania samochodu zastępczego mogę wyjechać poza granice Polski?
Czy samochód jest ubezpieczony poza Polską? Kiedy jest potrzebne rozszerzenie AC?
Jakie ubezpieczenie jest zawarte w cenie?
Umowa
Czy koszty rejestracji pojazdu są po mojej stronie?
Czy mam możliwość zmiany warunków umowy podczas jej trwania, np. okresu czasu obowiązywania kontraktu, limitu przebiegu, itp.?
Czy mogę użytkować samochód do celów prywatnych?
Czy mogę wybrać inną wersję wyposażeniową danego modelu niż oferowana na Waszej stronie?
Czy mogę założyć w aucie dodatkowe zabezpieczenia przeciwkradzieżowe? Kto ponosi w takim przypadku koszty?
Czy mogę zrezygnować z najmu samochodu? Jakie będą tego konsekwencje?
Czy muszę przekazać oryginały dokumentów finansowych do wniosku?
Czy na samochodzie mogę umieścić reklamę?
Jaki jest limit kilometrów w najmie?
Jaki jest minimalny i maksymalny okres trwania umowy?
Jakie dokumenty są potrzebne do złożenia wniosku?
Kiedy i w jaki sposób rozliczany jest przebieg samochodu?
Kto może korzystać z samochodu?
Zwrot / wykup auta
Czy istnieje możliwość wykupu wynajmowanego pojazdu?
Czy mogę odkupić auto po okresie leasingu? Gdzie mam się zgłosić w takiej sytuacji?
Jaki stan pojazdu podczas jego zwrotu pozwala uniknąć dodatkowych kosztów?
Dokumenty do pobrania
Polityka "cookies"
Regulamin
"Ambasador Carsmile"
Przewodnik zwrotu pojazdów PZWLP
(samochody osobowe)
Przewodnik zwrotu pojazdów PZWLP
(samochody dostawcze)
Regulamin "Wakacje leasingowe"
Przewodnik do Tarczy Leasingowej
Plan połączenia Carsmile S.A. z Grupą OLX
Regulamin serwisu
Polityka prywatności
Regulamin promocji Black Week 2024
Moje prawa
Żądanie usunięcia danych
Żądanie wycofania zgód
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Zadzwoń lub napisz do nas!
Centrum Doradców
+48 22 221 04 00
Infolinia czynna:
Pon.-Czw. 9-18, Pt. 9-20, Sob. 10-14
Koszt poł. wg taryfy operatora.
kontakt@otomotolease.pl
Chat online
Rozpocznij czat